Buitenzwembad

Beoordelingen van Bamboo Garden Hotel

3 out of 5
Bamboo Garden Hotel
off Bertil Hardings Highway, Duplex Complex Center, Serrekunda

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 33 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 33 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 33 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 33 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 33 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel herrie in de vorm van harde muziek tot s nachts 5 uur
11 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, schone kamers, goede douche, leuke straat met goede restaurants, dicht bij strand.
14 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lamin op 6 jan 2020
Thank you for your comments and we are glad to know that you had a great time staying with us. We look forward to seeing you again. Thank you.

4/10 – Matig

Brent

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleinschalig hotel rustig gelegen en dichtbij strand. Dichtbij Bijilo park , kleine 2 km en strand op 3 min stappen. Heel vriendelijk personeel zowel in het hotel zelf als het bijhorende massagesalon. Wij hadden een zalige vakantie en gaan zeker terug !
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Fatou op 6 nov 2019
Thank you for your comments and we are very happy to hear that you enjoyed your stay with us and that you will come back again. We look forward to welcoming you.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi zwembad, leuke ligging! Het ganse hotel is aan een opfrissing toe. Deuren die niet goed sluiten, frigo die niet fatsoenlijk dicht gaat en verschrikkelijk veel lawaai maakt. Er moet extra betaald worden voor airco, frigo en kluis. In een land waar het elke dag ongeveer 30° is, zouden airco en frigo toch wel mogen inbegrepen zijn.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, great staff!
Great people, close to beach,nice breakfast, excellent gardener!
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Maria op 25 jul 2018
Thanks very much for your post. We work hard to the satisfaction of our clients. Thanks for choosing to stay with us.

6/10 – Redelijk

carine, Menen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ideaal hotel niet ver van de kust maar is basic
Kamers rond het zwembad zijn basic , wat verderop meer afgewerkt , vooral de badkamer en kasten maar dan ook duurder. Gezellig verblijf voor een korte periode, hotelpersoneel is vriendelijk en niet opdringerig .
10 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Brent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk hotel !
Heel tof kleinschalig hotel, personeel & management heel vriendelijk, op wandelafstand van het strand en de strip. Kamer is ruim. Warm water beschikbaar (werkt met een schakelaar). Airco meestal apart bij te betalen. Ontbijt beetje eentonig maar voor mij zeker voldoende.

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meget familiært, både med personlige og andre gæster. Elendig køkken forhold personale er dybt inkompetente. Sjældent mad på stedet trods al a carte menu , nogle ingen mad / morgenmad eller flere timers ventetid. 3 km via tør vej til nærmeste spisested. Dog er dette Afrika og det taget i betragtning så har det været et godt sted , søde personale.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Franz

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal sehr Freundlich, Zimmer katastrofal
13 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Channi, London

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like anything a out the property but liked its location.
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

rtg

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
budget hotel,ok, but too noisy
A budget hotel this was our 3rd stay at this hotel, so we knew what to expect. We chose the room we wanted before we booked, but this was not acknowledged when we arrived, so we were but in a room around the pool area, noisy till midnight, and beyond, there is music playing all night, and people returning all night, talking on phones and slamming doors ! The light was not working when we arrived at 10pm but no one available to repair this, we were left with a side lamp, that was 2 pin into a 3 pin plug, that was so sensitive would take ages to get the light on. The general catering and cleaning staff are good and friendly, but the reception is hopeless, if you ask or order an early breakfast it is never ready, any problems you can never speak to the right person, we were left no towels one night , and the fight to get some was quite unbelievable ! first you usually have to wake the person up on reception as they are usually asleep ! or on there phone quite crazy, as the reception is your point of attention at any hotel.. often no electricity or water, which is quite annoying, if you have been out all day and need a shower !this is a budget hotel and if you do not mind Gambian time....and the constant noise, this is an ok hotel for the money, but you must be patient !
21 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Bamboo garden is a little dated, but everything was clean enough, on my first night my bed squeeked terribly, but was seen to the next day, no problem. I enjoyed my stay there and would return
8 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lamin op 29 jan 2020
Thank you for your comments which points are well noted and will be taken care off. We are happy that you will return to stay with us.

4/10 – Matig

TAN

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Very rude and poor service from reception staffs!
Had 2 nights' stay. On arrival, was informed fully booked (I had booked and fully paid in May 2019!) and transferred to their affliated hotel nearby (location not so convenient, unlike Bamboo Garden Hotel that is along street with many restaurants and a beach at the end of street). And after one night was transferred back to Bamboo Garden Hotel. After a full day tour the next day and to take all my belongings at the reception, I was told by reception staff to go back to Bamboo Garden Hotel on my own! I was transferred by car from Bamboo Garden Hotel to this Seaview Garden Hotel and I really do not know the way. I told the reception staff to contact Bamboo Garden Hotel to arrange for a car. Finally it was arranged. But the reception staffs I encountered at both hotels throughout this episode were rude and of poor service! I should say my most unpleasant experience. (Gambia is my 155th countries visited and my 28th African countries. Information is not for boasting but to show in perspective that I am not a greenhorn traveller. And I hardly write review but only very unpleasant experience and if very good service that should be commended).
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Needs better facilities. Unreliable water supply
No aircondition in the room, too hot. Unreliable power system
11 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Carme Sabaté Mañas

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mi experiencia
Los empleados te controlan donde vas y qué haces y te mandan. Increíble. El aire acondicionado es deficiente. El wifi va a ratos. Y la tele solo 2 canales. Lo mejor, la gente alojada, madura e interesante y el jardín a donde dan todas las habitaciones y su entorno con la piscina y la amabilidad de los camareros y cocineros.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Trevligt hotell . Fräscht inne och ute och fin varierad frukost .
7 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DO NOT STAY HERE!
Worn out, run down, dirty, everything in hotel falling apart or broken. Asked everyday for them to please repair the TV. They just kept fobbing me off. They don’t care. After 3 days I paid for another hotel and they wouldn’t give me a refund. For the same money you can stay at Regal Apartments which has aircon, a safe, kitchen, fridge freezer, WiFi in room and much more included in the price. Bamboo want to charge extra for all of these. I also recommend Q City hotel.
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Angie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was unable to stay at Bamboo Hotel as per booking. Upon arrival reception staff said no room available due to " overbooking", Hotel staff had arranged for me stay at Seaview Garden Hotel instead. Whilst I did not to pay any additional cost for stay at Seaview, the unexpected change did cause me inconvienience and discomfort as I was separated from my relatives who were staying in hotel right next door to Bamboo.
7 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ruhiges, günstiges Hotel in Strandnähe mit sehr nettem Personal und leckerem Frühstück Klar, es ist "nur" 2-Sterne-Hotel und mit europäischem Standard nicht zu vergleichen. Einiges könnte erneuert oder renoviert werden. Dennoch war unser Zimmer sauber und das Bett sehr bequem. Klimaanlage brauchten wir nicht, durch die Lage in Strandnähe war immer ein angenehmer Wind (Durchzug reicht). Das Personal ist sehr freundlich, die Frühstücksauswahl zwar nicht üppig, dafür sehr lecker und frisch. Der Poolbereich ist sehr hübsch und man hat ständig warmes Wasser (im Gegensatz zu einem anderen 4-Sterne-Hotel). Im Restaurant "Muna's" nur wenige Meter entfernt gibt es das beste Essen! Riesen Auswahl, alles frisch, tolles Ambiente und großartiger Geschmack. Je nach dem, welche Ansprüche man hat, können wir das Hotel sehr empfehlen. Für mich eine tolle Erfahrung, um von "unserem hohen Roß" und unseren riesen Ansprüchen mal wieder runter zu kommen, denn verglichen zu den Menschen, die dort leben müssen, ist das Hotel schon Luxus.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van fatou op 11 jan 2019
Thank you very much for your comments which are really appreciated. thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel in Strandnähe. Nur das Pool müsste mal gereinigt werden. Seitenwände sind ganz grün.
10 nachten verbleven in december 2018
Reactie van fatou op 19 dec 2018
Thank you for your comments which we fully appreciate. We will look into the pool issue. Thanks

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great wee value for Money hotel very near the beach 150 yds away lots of eating places around all worth a try, except the dutch cafe. The hotel staff take good care of you and make sure you are well served during your stay the only downside is the number of folks who reserve the sunbeds all day ad don't even bother to use them. Idiots
7 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

S, Lancs, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff, Lovely meals at bar grill Could do with a bit of updating in rooms Lack of umbrella's around pool
14 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Hannu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toranpesä
Sängyssäni ja huoneessaani oli torakoita. Havaitsin ne heti ensimmäisenä (pe) iltana, seuraavana päivänä (la) tein ilmoituksen asiasta. Huoneen siivooja ei uskonut minua, vaan haukkui valehtelijaksi. Seuraavavana päivänä toinen siivooja ja hotellin henkilökuntaan kuuluva mies tuli huoneeseeni myrkyn kanssa , ja sängyn väliin suihkuteltuaan, sieltä alkoi tulla torakoita, jotka sitten tallottiin lattialle. No mitään ei tapahtunut, ennen kuin vasta maanantaina luvattiin, että tehdään täydellinen myrkytys seuraavana päivänä.(ti) Niin sitten olivat kuulemma tehneet. Mutta näin vieläkin niitä siellä ainakin neljä kappaletta seuraavien päivien jälkeen, eli koko viikon lomani ajan. Eräänä päivänä se asiakaspalvelutaidoton siivooja, joka väitti minua valehtelijaksi, tuli aamupäivällä kesken unieni huoneesen, ja alkoi kovalla äänellä kinaamisen torakoista malliin, että hän ei ole tuonut torakoita huoneeseeni, ja ettei se ole hänen vika että siellä on torakoita, ym, muuta yhtä älytöntä. Sanoi minulle useamman kerran ja useampana päivänä että ei siellä ole torakoita kun ei niitä näy. No eipä niitä tietenkään keskellä kirkasta päivää näy, kun torakat ovat yöeläjiä, ja kömpivät esiin vasta hämärällä/pimeällä. Tuohon hotelliin en enää jalallani astu, enkä suosittele sitä kenellekään muullekaan. Kyllä meni loma pilalle. :(
7 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Juhlia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bamboo Garden 2017/2018
Hotellet är bra och det som skulle kunna förbättras är att man får behålla sina handdukar hela dagen svårt att duscha utan handduk. De flesta av personalen är väldigt hjälpsamma. Man får upprepa om man vill ha något fixat. Maten tar alldeles för lång tid att få. Vi väntade på en tallrik spagetti i 50 min inte ok.
14 nachten verbleven in december 2017