Nieuwe luxe 2400 m² nieuwe constructie. De cabine is ideaal gelegen, op slechts drie mijl van The Island in Pigeon Forge.
De cabine heeft alle voorzieningen die u nodig heeft voor een heerlijk verblijf. De hut is weggestopt in een privé-omgeving, maar ligt op slechts 3 mijl van het centrum van Pigeon Forge off van Wears Valley Road. Er is voldoende parkeergelegenheid en privacy, in tegenstelling tot veel bergaccommodaties die aanvoelen alsof ze "op de top van elkaar staan". De cabine is geschikt voor 1 - 8 personen.
De cabine is smaakvol ingericht in een rustiek thema en alle houten interieur voor een echt cabinegevoel. De drie slaapkamers hebben kingsize log slaapkamer sets. Andere voorzieningen zijn een open haard, een bubbelbad, een pooltafel, een snelle draadloze internetverbinding, terrasmeubilair en een houtskoolgrill.
De cabine is uitgerust met een sleutelloos toegangssysteem, zodat u direct in de cabine kunt komen zonder dat u ergens sleutels moet afhalen of inleveren.
VEELGESTELDE VRAGEN: (als je vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen)
1. Welke linnengoed is inbegrepen? - Wij bieden beddengoed voor bedden, badhanddoeken en washandjes.
2. Welke huishoudelijke benodigdheden zijn er? - We laten je aan de slag met 2 rollen papieren handdoeken, 2 rollen wc-papier per badkamer, afwasmiddel voor de afwas, 2 vaatwasser pod, 2 wasmiddel pod en keuken vuilniszakken.
3. Wat houdt de keuken in? - De keuken is gevuld met alles wat je zou verwachten in een normale keuken plus een blender, broodrooster, slowcooker, potten en pannen van verschillende grootte, wijnglazen, een Keurig en een gewone koffiepot.
4. Heb je een barbecue? - Ja! En het is houtskool.
5. Verstrekt u vuurhout? - Nee, vergeet niet wat op te halen, evenals starterslogboeken bij de supermarkt of tankstation op je weg naar binnen.
6. Sta je huisdieren toe? - Nee. We staan in geen geval huisdieren toe.
7. Wordt de hot tub na elk verblijf schoongemaakt? - Ja! Onze hot tub wordt leeggemaakt, schoongemaakt en bijgevuld voor elk verblijf.
8. Is de prijs flexibel? - Wij bieden GEEN kortingen, noch elimineren of verminderen wij de kosten.
9. Verlaagt u ooit de vermelde prijzen? Bij gelegenheid, als aanstaande onverkochte datums blijven, kunnen we de prijzen voor die onverkochte datums verlagen. Dat wordt al weerspiegeld in de prijzen die u hier ziet.
10. Wanneer krijg ik de adres- en cabine-toegangsinformatie? - Adres, deurcode en routebeschrijvingen worden voor aankomst in een apart bericht verzonden.
11. Hoe laat is het in- en uitchecken? - U kunt op elk moment inchecken na 16:00 uur en u moet uitchecken vóór 10:00 uur op de dag van vertrek.
12. Biedt u een reisverzekering aan? - Als annulering een probleem vormt, raden we aan om Annuleringsbescherming bij CSA aan te schaffen (dit gaat niet via ons).
13. Kan ik annuleren als het slecht weer is? - Annuleringen vanwege het weer worden niet terugbetaald.
14. Welk type internet biedt u? - Wij bieden onbeperkt kabelinternet met Wi-Fi.
15. Zijn er dagen waarop Check-in of Check-out niet is toegestaan? - De enige 2 dagen dat inchecken of uitchecken niet mogelijk is, zijn Kerstdag en Thanksgiving-dag.