Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 131 van 502 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
131
Gastenscore: 8 - Goed. 232 van 502 beoordelingen" "
8 - Goed
232
Gastenscore: 6 - Redelijk. 96 van 502 beoordelingen" "
6 - Redelijk
96
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 502 beoordelingen" "
4 - Matig
32
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 502 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jul 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van HOTEL PASARELA op 20 jul 2020
thank you for your stay with us.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor citytrip. Geen uitgebreid ontbijt doch goed verzorgd. Kamer klein maar netjes
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van FRONT OFFICE DEP. op 29 nov 2019
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo como invitado en nuestro hotel.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niks bijzonders, Ok hotel
Het hotel heeft een redelijk goede locatie. Niks extra's verwachten.
Let wel op: de grote parkeerplaats voor het hotel is gratis! Er lopen mensen die op je auto willen passen en doen alsof ze daar werken.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service
City trip
Accommodatie slijtage onderhevig.
Frigobar stuk, vensters niet meer 100% functionerend(één niet meer open te krijgen ander met voorzichtigheid). Bed aan vervanging toe.
Ontbijtzaal te klein voor de grootte van het hotel. Warm gedeelte van het ontbijt meestal koud.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Lauren , Breda
20 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, redelijke afstand tot het centrum.
Tegenover de Plaza Espana. Mooi uitzicht en mooie parken in de omgeving.
Lauren
3 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super fijne ligging, zo ben net in het (oude) centrum. Super attent en klantvriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jan 2018
Positief: Netheid
Lokatie is erg goed, dicht in het centrum
Hotel is schoon maar gedateerd.
Broodjes bij het ontbijt waren niet vers.
Personeel was wat kortaf maar wel behulpzaam.
Lokatie was erg goed.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Inna, Rotterdam
9 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel vlak bij het centrum
De 1-persoonskamer was te klein,met de uitzicht aan de binnentuin. Eerste paar dagen voelde ik me benauwd...oude meubels.. de rest is goed, schoon, rustig, dicht bij de Plaza España en het centrum. Hotelpersoneel vriendelijk en hulpzaam.
Ontbijt eenvoudig maar niet duur
Inna
5 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij centrum
Prettige kamer. Grote ramen die open kunnen, plezierig met de warmte.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Marjan, Leiderdorp
31 mei 2016
Negatief: Comfort kamer
Het hotel ligt redelijk dicht bij het centrum , het is niet echt een vier sterren hotel maar voor ons voldoende netjes .
Marjan
8/10 – Goed
Hotelhopper, Nijmegen
17 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima cityhotel
Niet voor niets voor de tweede keer geweest!
Prima hotel, net buiten centrum van de stad.
Gratis parkeren bij hotel.
Ideaal voor korte stop/citytrip.
Hotelhopper
8/10 – Goed
Rondreiziger, Andalusië, Spanje
10 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend rendement voor goede prijs
Een ideaal hotel voor een korte stop. Niet al te nieuw gebouw, maar door mooie extra's proberen ze het toch beetje luxe te laten lijken. Gratis wifi, gratis parkeren voor de deur en het centrum op loopafstand. Belangrijkste: goed bed, goede badkamer, schoon en prima service. Enige minpunt is het communicatieve; engels is er wat lastig.
Rondreiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 okt 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is netjes. De kamer is niet al te groot.De badkamer is minimaal ingericht en zou beter moeten.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 sep 2011
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed hotel in Sevilla
Hotel Pasarela is een goed hotel op een prima locatie. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.
Het hotel is qua inrichting netjes. De kamers zijn brandschoon. Overall is het hotel wat stil blijven staan in de tijd. Hierdoor is het interieur niet helemaal uptodate. Voordeel is wel dat het personeel nog een traditioneel gevoel voor service heeft, zoals het hoort. Kundig, vriendeljk, behulpzaam en correct.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
jos, linden belgie
4 okt 2009
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
betaalbaar hotel in bijna-centrum sevilla
Het hotel is wat oudbollig, kan best een opfrisbeurt gebruiken. Maar de receptie was zeer vriendelijk. Het hotel is centraal gelegen,en er is een parkeergerage. Maar pas op : enkel aan te raden voor zeer kleine auto's of chauufeurs met millimeterkennis van de afmeting van hun auto.
jos
10/10 – Uitstekend
Kathy
Reisde met partner
27 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were helpful and kind. Breakfast was great. Location was awesome! The room was spacious and comfortable; their was good ventilation in the room even though there wasn’t air conditioning. They had an elevator/lift! Yay!
Kathy
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 14 okt 2022
Buenos días,Muchas gracias por su valoración.saludos cordiales,
8/10 – Goed
Patricia
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lindo hotel frente a plaza España
el estacionamiento es un poco chico pero estuvo bien. Lastima que justo frente al hotel hay un lugar enorme donde se estaciona GRATIS pero obviamente no lo supimos hasta despues de pagar el estacionamiento en el hotel.
Patricia
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 14 okt 2022
Buenos días,Muchas gracias por su valoración.saludos cordiales,
10/10 – Uitstekend
Raquel Torres
Reisde met een groep
23 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
El trato. La habitación perfecta. Al lado de la Plaza de España
Raquel Torres
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 23 sep 2022
Buenas tardes,Muchas gracias por su valoración.saludos,
10/10 – Uitstekend
Antonio
Reisde met een groep
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonio
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 14 okt 2022
Buenos días,Muchas gracias por su valoración.saludos cordiales,
10/10 – Uitstekend
Evi
Reisde met een groep
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel very clean staff are friendly close to attractions
Evi
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 23 sep 2022
Buenas tardes,Muchas gracias por su valoración.saludos,
10/10 – Uitstekend
sebastien jean
Reisde met partner
16 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre spacieuse très propre. Personnel agréable. Bagagerie très pratique. Petit déjeuner très bien.
sebastien jean
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 17 sep 2022
Buenos dias,Muchas gracias por su valoración.saludos cordiales,
8/10 – Goed
Jonna
2 sep 2022
Jonna
8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 3 sep 2022
Buenas tardes,muchas gracias por su valoración.saludos,Hotel Pasarela
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Hotel had great customer service! Location of the property was great to get to our destinations!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 20 jul 2022
Good Morning,
Thank you for you stay.
best regards,
10/10 – Uitstekend
Irina
Reisde met partner
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable, nice rooms and helpful staff. A bit of a walk, @15-20 mins, but flat and doabl into the center of town.
Breakfast is a bit weak, they could do better.
Irina
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 5 jul 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
6/10 – Redelijk
Stephane
Zakenreiziger
19 jun 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Stephane
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 5 jul 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
10/10 – Uitstekend
Nerea
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A sido muy bueno 😃
Nerea
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 11 jun 2022
Buenas tardes,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
8/10 – Goed
Francisco Javier
28 mei 2022
Francisco Javier
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 29 mei 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
10/10 – Uitstekend
Antonio
24 mei 2022
Antonio
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 28 mei 2022
Buenos días,
muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales
6/10 – Redelijk
jesus
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Desilusión absoluta ...
Las instalaciones dejan mucho que desear , el mobiliario a excepción de la cama y la lenceria del baño , esta viejo , pasado y desgastado , aun con moqueta en las zonas comunes , el baño muy antiguo y con bañera , muy incomodo . Necesita una actualización importante .
jesus
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 11 jun 2022
Buenas tardes,
Muchas gracias por su valoración.
Le pasaremos la información a dirección.
Sentimos los inconvenientes ocasionados.
saludos cordiales,
10/10 – Uitstekend
Adrian Manuel
22 mei 2022
Adrian Manuel
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 24 mei 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
8/10 – Goed
Luiza H G
16 mei 2022
Luiza H G
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 24 mei 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
4/10 – Matig
JEONGHEE
Reisde met familie
28 apr 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEONGHEE
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 30 apr 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos,
10/10 – Uitstekend
Ivan
28 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 30 apr 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoracíon.
saludos,
8/10 – Goed
Nancy
24 apr 2022
Nancy
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 30 apr 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoracíon.
saludos,
10/10 – Uitstekend
Lindolfo
19 apr 2022
Lindolfo
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 30 apr 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoracíon.
saludos,
2/10 – Ontzettend slecht
moshe
17 apr 2022
moshe
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van David Garcia op 30 apr 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoracíon.
saludos,
8/10 – Goed
Samantha
9 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was spacious and clean
Samantha
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 13 apr 2022
Buenos días,
muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
10/10 – Uitstekend
Juan Manuel
28 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy limpio. La atención del personal muy agradable y atento. No aconsejo el parquing del hotel, solo tres plazas y complicado para un vehículo grande. En general lo recomiendo.
Juan Manuel
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 4 apr 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
2/10 – Ontzettend slecht
IGNACIO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
28 mrt 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Necesita ser reformado
Hotel viejo, con muchos problemas, goteras en las habitaciones, bazas perdiendo agua, colchones incomodos, desayuno muy poco variado parabun 4 estrellas a penas croisants y 2 fiambres por el precio que tiene no merece la pena, parking alejado del hotel, enfrente ojo zona de gorrillas,
IGNACIO
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 4 apr 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos cordiales,
6/10 – Redelijk
Ulla
Reisde met een groep
20 mrt 2022
Positief: Netheid
Hotellet er ok. Venlig personale.
Der er noget trafik støj
Morgenbuffet er ok, men deres eneste ost er meget kedelig
Der er ca.1,2 km til den gl. bydel
Ulla
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 21 mrt 2022
Good Morning,
thank you for your comments.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Sonia
14 mrt 2022
Sonia
3 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
irvine
14 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was on the 6th floor.was a bit noisy at times with people talking loudly in the hallway.would have liked tea/coffee facilities. Fridge in room and safe.very close to major attractions. So easy to get around.if your 18 to 40 ish.i would recomend a hotel in macarena or centro District .thats where the lively nightlife seems to be.
irvine
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 21 mrt 2022
Good Morning,
thank you for your comments.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met familie
11 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Within 20min walk from the centre . Staff brilliant and hotel very clean. Would definitely use again
Matthew
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 21 mrt 2022
Good Morning,
thank you for your comments.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Mohammed Taha
26 feb 2022
Mohammed Taha
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 3 mrt 2022
Buenos dias,
Muchas gracias por su valoración.
saludos,
10/10 – Uitstekend
Garagnon veuve negro
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Garagnon veuve negro
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van HOTEL PASARELA op 4 feb 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración.
saludos,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van David Garcia op 1 feb 2022
Gracias por su valoración y por la confianza depositada en nosotros.
Saludos
10/10 – Uitstekend
Rosa
Reisde met familie
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seguramente volveré.
El hotel está bien ubicado, cerca de la Plaza de España, Parque María Luisa, etc. La habitación coqueta.
Rosa
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van HOTEL PASARELA op 22 jan 2022
Buenas tardes,
Muchas gracias por su valoración.
Esperamos sus visita en otra ocasión.
saludos
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met familie
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect place to stay in Seville
Amazing. From great full breakfast for $10 to help with printing Covid test nothing was but perfect. Opposite plaza espana and only a 15 minute walk to cathedral and old quarters. Reasonably priced
Kate
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van HOTEL PASARELA op 4 jan 2022
Gracias por su mensaje.
Un saludo,
Recepción
Hotel Pasarela
6/10 – Redelijk
Helge
Zakenreiziger
1 jan 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Habitación con olor desagüe y una limpieza regular
Helge
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van HOTEL PASARELA op 4 jan 2022
Buenos días,
Muchas gracias por su valoración. Anotamos su observaciones.
saludos cordiales,