Interieur

Beoordelingen van Hotel Silken Al Andalus Palace

4 out of 5
Hotel Silken Al Andalus Palace
Avenida de la Palmera s/n, esquina Parana, Seville, Seville

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 494 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 341 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 1009 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Roel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 apr 2024
Dear Customer,Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers.We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Anthonia

Reisde met partner
Positief: Netheid
Erg gehorige kamers. Ontbijtbuffet prima.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 13 mrt 2024
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our guests expectations.Receive our best regards,SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 12 dec 2023
Dear Customer,We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een leuk verblijf.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 4 okt 2023
Beste klant,Vanuit Hotel Silken Al-Andalus Palace stellen wij uw waardevolle beoordeling enorm op prijs en dat u deze voor andere reizigers publiceert.Voor ons is het een trots om te weten dat we hebben bijgedragen aan een unieke ervaring tijdens uw verblijf, omdat we er elke dag aan werken om de hoogste kwaliteit in onze diensten te bieden en de volledige tevredenheid van onze klanten te bereiken.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel en u het beste van onze aandacht en gastvrijheid te bieden. Tot die tijd ontvangt u een hartelijke groet.EerlijkMª Carmen Rodríguez A.Afdeling Gastrelaties

8/10 – Goed

Magalie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groots opgezet hotel met ruime en nette kamers. Lekker en uitgebreid ontbijt. Zalige buitenruimte met groot zwembad, veel ligstoelen en gezellige poolbar. Enige minpunt : na uitcheck mochten we geen drankje meer nuttigen in de poolbar.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 jul 2023
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Jurriaan Marinus

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 jul 2023
Dear Customer,Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers.We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel.We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Sigrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 30 mei 2023
Dear Customer,We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

regina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Kamer schoon maar gelegen in een conferentie gedeelte. Geen sfeer, balkon terras had een likje verf nodig. Ontbijt geweldig met zeer vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 2 mei 2023
Lieber Kunde,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns während Ihres letzten Aufenthalts in dieser wunderschönen Stadt als Ihr Hotel in Sevilla ausgewählt und Ihre Bewertung an andere Reisende weitergegeben haben.Aufgrund Ihrer Bewertung freuen wir uns, dass Sie Ihren Aufenthalt im Allgemeinen genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und bieten Ihnen unsere Aufmerksamkeit und Gastfreundschaft. Bis dahin erhalten Sie einen herzlichen Gruß.AufrichtigMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations-Abteilung

10/10 – Uitstekend

Desiree

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 mei 2023
Estimado Cliente,Gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración.Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado.Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.Atentamente,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Antonius

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 18 apr 2023
Estimado Cliente,Muchas gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración.Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado.Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.Atentamente,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

4/10 – Matig

Ineke

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend ontbijt, zeer uitgebreid inclusief glutenbroden afdeling. Het gevoel van onveiligheid is ontstaan doordat een medewerker van het hotel om 22.30h terwijl wij lagen te slapen, op de deur klopte en vervolgens met een sleutel de kamerdeur opende. Doel was om binnen te komen. Later is wel een andere kamer aangeboden maar daarmee is het onveilige gevoel niet weggenomen. Bij inchecken werden wij geholpen door een vriendelijke maar zeer onbekwame stagiaire die ons naar het verkeerde deel van het hotel verwees voor onze kamer. Ook de incheckprocedure bleek achteraf niet goed te zijn doorlopen.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 20 feb 2023
Beste klant,Wij danken u voor het kiezen van ons als uw hotel tijdens uw recente bezoek aan Sevilla en voor het nemen van een paar minuten na uw terugkeer om uw mening over te brengen.Het spijt ons oprecht dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en we zullen uw opmerking doorgeven aan ons hele team om te proberen het zo veel mogelijk te verbeteren. Voor ons is het erg belangrijk om de mening te kennen van klanten zoals u, alleen op deze manier kunnen we werken aan verbetering en de volledige tevredenheid van onze klanten bereiken. Wij hopen dat u ons de gelegenheid wilt geven om het u nogmaals te bewijzen, tot dan een hartelijke groet.Eerlijk,Mª Carmen Rodríguez A.Afdeling Gastrelaties.

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed ontbijt verzacht slechte geluidsisolatie
Zeer groot hotel, zeer uitgebreid ontbijt maar de geluidsisolatie tussen naast en bovenliggende kamers is erbarmelijk slecht: lijkt wel of je gebuur naast je ligt te hoesten en hun gesprek volg je woordelijk mee. Oordoppen op maa zijn geen luxe maar bittere noodzaak. Grote ondergrondse parking. Openbaar vervoer op wandelafstand
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 5 mei 2022
Dear Customer, Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers. We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel. We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel niet te ver van centrum
Hotel niet al te ver van centrum. bushalte op 3 min lopen. Hotel prima zeer uitgebreid ontbijt buffet. enige minpunt zwembad/ pool area gesloten ondanks 20 -22 gr.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 27 apr 2022
Dear Customer, Thank you for choosing on your recent stay at this beautiful city, Seville, but specially for sharing your experience. We are pleased to know about such a positive comment of our location, as it certainly has an easy and quick access to the city center if you are traveling by car or by bus, as the bus stop is next to the Hotel, taking you in a short time to the city center, while you enjoy the wonderful buildings, consuls, pavilions and parks that are along the Palmera Avenue ,that otherwise you wont noticed. We hope to welcome you on your next trip to Seville offering our best services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

4/10 – Matig

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Chaotisch en slecht verzorgd
Een lamp die steeds de kamer verlichtte 's nachts - schijnt een bekend probleem te zijn. Geen toiletborstel in de badkamer en de checkout gaat erg inefficiënt voor zo'n groot hotel met zoveel kamers. Geen aanrader.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Silken Al Andalus op 14 feb 2022
Dear Paul, thanks for the review of your stay. We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards.

8/10 – Goed

SABINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van silken al andalus op 4 nov 2021
Estimada Sabine, gracias por la valoración que hace de su estancia en el hotel. Le deseamos lo mejor y esperamos seguir contando con su confianza en el futuro. Cuídese. Un saludo. Silken Al Andalus.

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van silken al andalus**** op 13 okt 2021
Dear Martijn, thanks for the review of your stay. We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards. Silken Al Andalus.

10/10 – Uitstekend

jjg

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Silken Al Andalus**** op 11 okt 2021
Estimado Cliente , gracias por la buena valoración que hace de su estancia en el hotel. Le deseamos lo mejor y esperamos seguir contando con su confianza en el futuro. Cuídese. Un saludo. Silken Al Andalus.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy access by car
Very good accomodation easy to access by car 30 minute walk from city centre
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Silken Al Andalus**** op 11 okt 2021
Dear Guest, thanks for the review of your stay. We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards. Silken Al Andalus.

10/10 – Uitstekend

Christel, Aartselaar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een groot maar erg leuk hotel met zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed. Wij verbleven er slechts 1 nacht omdat we 's morgens een vroege vlucht hadden en de taxirit naar de luchthaven maar ongeveer 10 min duurt.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van direccion op 20 aug 2020
Dear Christel, thanks for the review of your stay. We wish you a nice summer. Take care. Best regards. Alberto Blanca. General Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers waten goed en scjoon en het ontbijt fantastisch.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 26 mrt 2020
Dear Customer, Thank you for choosing and for sharing your opinion. We are pleased to know that you have valued our cleaning so positively , we will share your opinion to our Cleaning department, as we are sure they will feel very satisfied with your comment. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Zwembad niet aanwezig ivm verbouwing mag duidelijker op websitebezoek vermeld worden, ook best wel lawaaierig ivm verbouwen
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 2 mrt 2020
Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused and will transmit your comment to our team to try to improve as much as possible. We hope to receive you again and offer you the best of our attention and hospitality, until then, receive a cordial greeting. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 4* waardig. Ver van centrum, weinig activiteiten in hotel
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 20 dec 2019
Dear Customer, First of all, we would like to thank you for choosing us on your recent stay at Seville and for sharing your opinion, as it is very important to us due it give us the opportunity to try to improve as much as possible. We regret not having reach your expectations, we hope you could give us a new opportunity to show you our best services. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
,Allemaal goed. Vriendelijk personeel en schoon overal
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 27 nov 2019
Dear Customer, From the Hotel Silken Al-Andalus Palace we thank you for choosing us on your recent trip. We are pleased to know that you have valued above all our cleanliness , we will share your comments to our Cleaning Department, as they work hard every day to ensure that everything is perfect to fulfill our guests satisfaction. We are sure they will feel very gratified to hear about your opinion. We hope to welcome you again on your next stay, until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, location, cleanness and the overall ambiance
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 27 nov 2019
Dear Customer, For us it is a pride to know that you have enjoyed a unique experience during your stay, as we work every day to offer the highest quality in our services in order to achieve our customers full satisfaction. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
goede kamers, een beetje gedateerd, maar goed voor een kort verblijf in Sevilla. mooi zwembad, zeer gedienstig personeel en een uitmuntend ontbijt
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 31 okt 2019
Dear Customer, Thank you for your comment. We are very glad that you enjoyed your stay at the Hotel Silken Al-Andalus Palace. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ontbijt was minder voor de prijs die je er voor moest betalen
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 29 okt 2019
Dear Customer, For us it is very important your opinion, that’s why we share it to our team in order to improve as much as possible, offering the maximum comfort and quality of our services to clients like you. We hope to welcome you again and so show it to you, until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De handdoeken op de kamer zijn super schoon, er is geen aparte douche maar de douche in het bad is krachtig en warm! Badkamer is redelijk schoon. Kamer zelf is niet schoon en vloerbedekking op de kamer en in de gangen is tot op de draad versleten. Minibar buiten gebruik, geen lamp op het toilet. Hotel is zéér dringend aan grondige renovatie toe, dit is GEEN vier sterren hotel !!! Zwembad is ijskoud, gras om het zwembad is veelal zand. Gebied eromheen is verlaten en verpauperd, barren staan leeg er is niets te krijgen. Afschuwelijk!!
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 16 okt 2019
Dear Customer, we thank you for giving us the opportunity to improve by giving us your opinion. We will share your opinion to the rest of our team to try to improve as much as possible, since only in this way can we achieve the full satisfaction of our guests. We hope to see you again so we can show it to you. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 1 okt 2019
Dear Customer, Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers. We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff. We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Stef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is oké, maar toch enkele nadelen ...
Hotel ligt op 30 minuten wandelen van Plaza de Espana. Wandeling langs een brede, drukke weg, dus niet interessant. Kamers zijn heel net maar aan de kleine kant. Heel stil 's nachts. Geweldig ontbijtbuffet. Zwembad is koud en dus niet te gebruiken, wat heel jammer is bij een buitentemperatuur van 35 °C. Bovendien wordt er van 17.00 tot 20.00 uur extreem luide Spaanse hitparademuziek gespeeld. Niet uit te houden. Dus wie na een lange dag sightseeing 's avonds nog wat wil genieten aan het zwembad: forget it.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 30 sep 2019
Dear Customer, First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers. Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer. Van alle gemakken voorzien. Badkamer was wel gedateerd. Toilet spoelde niet goed door en de douchekop kon je niet ophangen. Fijne ligging. Op ongeveer 15 min. Van het centrum. Goed bereikbaar met bus. Minpunt blijft toch het gebrekkige engels. Je verwacht wel dat personeel je goed te woord kunnen staan. Dat us helaas niet het geval.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 25 sep 2019
Dear Customer, We are pleased to know that you liked the hotel in general , but above all we thank you for giving us the opportunity to improve by giving us your opinion. We will share your opinion to the rest of our team to try to improve as much as possible, since only in this way can we achieve the full satisfaction of our guests. We hope to see you again so we can show it to you. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone en nette ksmer. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en goed bijgevuld. Helaas geen winkeltje voor water enz.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 11 aug 2019
Estimado Cliente, Gracias por alojarse en nuestro Hotel y por transmitir su opinión. Nos complace saber que ha valorado tan positivamente nuestra limpieza y así se lo transmitiremos a nuestro departamento de Pisos, ya que estamos seguros de que se sentirán muy gratificadas y satisfechas al conocer su comentario. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 8 aug 2019
Dear Customer, Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers. We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel. We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed, bier wat aan de dure kant voor spaanse begrippen.
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Silken Guest Experience op 25 jul 2019
Dear Customer, First of all, we would like to thank you for the time you spent to share your feelings on your recent stay in our hotel. Your opinion and comments are important to us, therefore we are pleased to know that your experience overall has been positive. The Silken Al Andalus Palace Team will continue to work to meet every day better with your expectations of facilities, services and personal attention. We hope to see you back again soon. Yours faithfully, Carolina Fernández Silken Guest Experience

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel alles schoon en met vriendelijk personeel. Een 20 minuten lopen vanaf het centrum maar de bus stopt om de hoek.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Silken Guest Experience op 15 jul 2019
Dear Customer, First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers. We are pleased to know that you have enjoyed in this small Sevillian oasis,and we have contributed to a nice memory of your stay at the hotel Certainly we are located in a place of easy indoor and outdoor parking and good access to the city center in a few minutes thanks to the bus stop that we have next to the Hotel and that allows you to enjoy during your journey Historical and emblematic buildings from the city. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Sincerely, Carolina Fernández Silken Guest Experience

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 jul 2019
Estimado Cliente, Muchas gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración. Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado. Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo. Atentamente, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een heel fijn hotel om bij te komen. Het lag wel verder weg van het centrum dan verwacht maar bushalte is om de hoek. Hiermee ben je snel in het centrum.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 8 jul 2019
Dear Customer, First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers. Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 1 jul 2019
Dear Customer, We regret not having reach your expectations, we hope you could give us a new opportunity to show you our best services. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

8/10 – Goed

Hannah Dean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly. Hotel pool was absolutely delightful. Room was lovely and well sound proofed. WiFi works flawlessly. Food was ok, very bland and not much variety but cooked well and always hot.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Eduardo R.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Luke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff was very helpful and professional and the building was beautiful. Our favorite part was the pool.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 15 mei 2024
Dear Customer,From all the Hotel Silken Al-Andalus Palace team, we appreciate your great rating and for sharing it to other travelers.For us it is a pride to know that you have enjoyed a unique experience during your stay, as we work every day to offer the highest quality in our services in order to achieve our customers full satisfaction.We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Jesus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was great and the people better
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 15 mei 2024
Dear Customer,On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion.We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of.All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

8/10 – Goed

??

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
접근성이 별로이고 주변 식당인프라가 없어서 별로예요. 조식이 포함된줄 알았는데 미포함이라해서 실망했어요....
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 13 mei 2024
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our guests expectations.Receive our best regards,SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I (we) enjoyed the clean, quiet, modern hotel room and the premises and the access to public transportation and taxi service as well as the available meals, courteous and efficient hotel staff.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 13 mei 2024
Dear Customer,On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion.We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of.All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

8/10 – Goed

Samir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good , except for dinner buffet they told us we could eat there at 9:40pm , however soon after we started eating they were closing down. Would have been nice if they had informed earlier.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 13 mei 2024
Grazie mille per la tua recensione, Ragnar.Un cordiale saluto.La squadra del Silken Al Andalus Palace

10/10 – Uitstekend

Ragnar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s s convention hotel- well run but basically Betty impersonal. For us it was a mistake because it was too far out of town. Taxi service easily available so once we took taxis and didn’t get confused about bus directions, we did well enough. Our travel pattern of to be in and out of the room during the day which wasn’t practical from this distance out I of Yuen.
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 13 mei 2024
Grazie mille per la tua recensione, Ragnar.Un cordiale saluto.

10/10 – Uitstekend

Virginie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe hôtel offrant beaucoup de possibilités. Malheureusement trop éloigné du centre pour circuler uniquement à pied
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 mei 2024
Dear Customer,Thank you very much for your comments and your high rating about our hotel and our facilities. It has been a pleasure for us to welcome you and we are delighted that you had a great stay. We are looking forward to welcoming you again soon. Receive a cordial greeting.Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really amazing hotel, had a lovely time here for a romantic get away and no issues at all
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 mei 2024
Dear Customer,On behalf of all the Hotel staff, we thank you for your comment. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind regards,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 10 mei 2024
Dear Customer,Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers.We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

8/10 – Goed

Sanjiv

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an average property however the breakfast was really great. It was bit far from all the action of Seville historic town… you do need to take an Uber of taxi.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 7 mei 2024
Dear guest;Thanks for your useful opinion and for choosing our Hotel in Seville for your stay in this beautiful city.We are glad to know your positive reaction about our breakfast buffet, which counts with a wide range of handcrafted products. We hope you come back in your next travel to Seville, and go beyond your expectations.Until then, our best regardsMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Ruben

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not too many convenient dining options nearby within walking distance. The area in the immediate vicinity did not feel safe to walk at night, although we did not have any problems. Area has lots of graffiti and not many open shops or restaurants at night.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department op 6 mei 2024
Dear Customer,First of all, we would like to thank you for choosing us on your recent stay at Seville and for sharing your opinion, as it is very important to us due it give us the opportunity to try to improve as much as possible. We regret not having reach your expectations, we hope you could give us a new opportunity to show you our best services. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department