Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Melia Sevilla

4 out of 5
Melia Sevilla
Dr Pedro De Castro 1, Seville, Seville

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 476 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 302 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 910 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele fijne locatie en prima hotel midden in sevilla. Binnen 5 minuten ben je met de fiets midden in de stad. Het zwembad is echt een meerwaarde om af en toe af te koelen in het warme sevilla. Fiets of electrische scooter is wel echt een aanrader.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 13 jun 2023
Beste Bas,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze ligging ideaal vond. We vinden het fijn dat alles zo naar wens was.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Joachim

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Kris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel
Really nice hotel. Nicely located at walking distance from the city center, also close to the metro and bus to the airport. Excellent breakfast! Only negative point is that the swimming pool opens rather late (10 am) and already closes at 8 pm.
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

wilhelmus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een heerlijk verblijf gehad in het Melia in Sevilla. Van de perfecte ligging t.o.v. de stad met zijn vele bezienswaardigheden tot het heerlijke zwembad en de mooie kamer die iedere dag netjes werd schoongemaakt. Het was allemaal top geregeld en heerlijk!
11 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Fernando Preto op 10 jul 2022
Dear Wilhelmus, Thank you for having taken some of your valuable time to send us your positive feedback about some points of our Hotel. We are hugely pleased to read that you enjoyed our pool and our rooms. We look forward to receive your visit soon and we remain at your disposal. Yours sincerely, Fernando Preto Gex Manager

10/10 – Uitstekend

Francois

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kwaliteit/ prijs verhouding. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Perfecte ligging t.o.v. culturele bezienswaardigheden. Nette kamers.
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Fernando Preto op 21 mrt 2022
Dear Francois, On behalf of the entire team of Melia we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience in Melia on Expedia. We sincerely hope that we have the chance to welcome you again very soon. Yours sincerely, Fernando Preto Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Spyridon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Fernando Preto op 6 mrt 2022
Buenas tardes Spryridon, Muchas gracias por compartir su positiva valoración con nosotros. Esperamos volver a verle pronto. Un saludo Fernando Preto Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Louis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is erg plezierig
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie aan rand van centrum, 15 min lopen! Prima kamer(goedkoopste), met aparte douche en bad. Klein balkonnetje om te zitten. Airco kon helaasniet lager dan 21 graden. Prima uitgebreid ontbijt
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Fernando Preto op 12 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sevilla Hotel on Expedia. We are glad to know you had a pleasant stay with us,highlighting our wonderfull location just 5 minutes from the Spanish Square and 20 minutes from the city center; and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Fernando Preto Guest Experience Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bedden. Vriendelijk personeel. Goede ligging van het hotel. Alles op loop afstand.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Fernando Preto op 19 nov 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sevilla Hotel on Expedia.com. We are glad to know you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Fernando Preto Guest Experience Manager.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotel was ok, personeel achter de bar zeer traag, zien geen werk en bedienen de klanten NIET op basis van first in first served... het hotel stuurt je naar een betaalparking van 20€/dag terwijl er voor de deur zeker 20 plaatsen zijn met betaalautomaat dat in het weekend gratis is!
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, op 15 min lopen van t centrum. Zeer vriendelijk personeel en een héérlijk zwembad! Bedden warwn heerlijk en de badkamer is ruim met een regendouche en ligbad met douche. Links van het hotel op ongeveer 800meter zit een supermarkt met een lunchroom ernaast. Vaniit t zwembad heb je zicht op het prachtige plaza de espana. We hebben een heerlijke tijd gehad!
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Fernando Preto op 4 sep 2019
Dear Guest Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sevilla Hotel on Expedia.com. We are glad to know you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Fernando Preto Guest Experience Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging op loopafstand van het centrum. Zwembad is een echte plus. Kamers zijn niet goed schoon.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Fernando Preto op 24 jul 2019
Dear Guest Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sevilla Hotel on Expedia. We are glad to know you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Fernando Preto Guest Experience Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Fernando Preto op 24 jul 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sevilla Hotel on Expedia. We are glad to know you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Fernando Preto Guest Experience Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel en redelijke ligging ten opzichte van centrum Sevilla. Minder was de minibar welke ze niet aanvulden maar wel in rekening brachten.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Fernando Preto op 29 apr 2019
Dear Guest Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sevilla Hotel on Expedia.com. We are glad top know you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Fernando Preto Guest Experience Manager.

10/10 – Uitstekend

Mr, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Door de goede ligging en de uitstekende service zou ik zo weer teruggaan
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Fernando Preto op 29 apr 2019
Dear Guest Thank you very much for sharing your experience at Meliá Sevilla Hotel on Expedia.com. We are glad top know you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Warmest Regards, Fernando Preto Guest Experience Manager.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Melia is a Beautiful hotel but there were Little things that was not there or working for a 4 star hotel
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sevilla
Heerlijk hotel
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Russell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie
Top locatie in hartje Sevilla. Goede plek omde stad te ontdekken en een relaxt zwembad!
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

chantal, almere

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal ligging ... heerlijk ontbijt prachtig zwembad
4 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

F, Kempen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, close to the Spanish Quarters and (for us) in walking distance to the city center. Tram, Metro and bus not too far from the hotel. We had a room at the LEVEL, which included a seperate lounge with food / drinks (also alcohol) throughout the day. Room was well equipped. Very nice lounge area. Very friendly and helpful personnel.
4 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

PeterRo, Lokeren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij plaza Espana geschikt voor ontdekking Sevi
Goede ligging voor ontdekkingen Sevilla Neem wel kamervragen met zicht Minpunt oude vensters, geluid van verkeer Verder zeer goed gerenoveerd Zeer uitgebreide badkamerset Zeer fruit rijk lekker ontbijt Makkelijk met bus te bereiken vanaf luchthaven Sevilla is top Melia goede uitvalsbasis voor ontdekkingstocht
5 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Be carefu!!!they charge me twice for breakfast which I wasn't even there they day that they charge me.Plus I send them an email to explain the problem and they didn't reply so I need to call them .
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Francois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel tegenover plaza espagna.
Zeer goed hotel voor zowel zakelijk gebruik alsook privé (vakantie, stedentrip). Fitnessruimte en zwembad met uitzicht op plaza Espagna.
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Esther, NL

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
City break
Hotel was beeing refurbished, pool was not ready. Room fridge didn't cool drinks, AC didn't work properly, shower very soft...
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel van buiten niet mooi. Van binnen echter wel! Naar centrum is te lopen in minder dan 15 minuten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goe de ligging vlakbij station
Hotel met luxe uitstraling. Gunstig gelegen. Ontbijt schrikbarend duur. Alernatieven zijn in de buurt beschikbaar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met heerlijk uitgebreid ontbijt.
Mooi hotel met heerlijk ontbijt. Personeel spreekt slecht Engels wat jammer is, maar wel vriendelijk. Stukje lopen van het centrum, maar prima te doen.

10/10 – Uitstekend

Gerardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord. op 16 apr 2024
Dear Mr. Gerardo,Thank you very much for this positive review.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Kesha H

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Frances

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast! Staff was very curteous!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 4 apr 2024
Dear Mr. Frances,We would like to thank you for this positive review.We're thrilled to hear that our breakfast offerings exceeded your expectations, providing a delightful start to your day with our gastronomic experiences. It's also wonderful to know that our staff's courteous demeanor contributed positively to your room experience, embodying our commitment to a strong service culture. Rest assured, we will continue to deliver these exceptional standards and the exclusive touches characteristic of The Level.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

bianca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
They were pleasant and helpful * lent me an umbrella * helped me online to find a bus station and buy a ticket to Ronda
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 4 apr 2024
Dear Ms Bianca,Thank you for positively reviewing your visit.We are delighted to hear that our team was able to assist you with finding transportation and providing an umbrella for your travels to Ronda. Your appreciation for the cleanliness of our rooms, the variety of amenities available, and the high level of service you received is truly valued. It is wonderful to know that our efforts to deliver a superior room experience and uphold our service culture have positively impacted your stay.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Raveen

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

FERNANDO ARTURO

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un gran lugar para quedarse cerca de monumentos históricos
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 25 mrt 2024
Estimado Sr. Fernando Arturo,Estamos muy orgullosos de poder leer que tuvo una óptima experiencia con nosotros.Nos complace saber que ha encontrado la ubicación del hotel ideal para explorar los monumentos históricos y que nuestras instalaciones y comodidades de la habitación hayan cumplido con sus expectativas al 100%. Nuestro equipo se esfuerza por ofrecer una experiencia de habitación excepcional y nos alegra que haya disfrutado de la modernidad y confort que caracterizan nuestro servicio. En lo referente a la cultura de servicio, nos enorgullece que haya percibido la dedicación y calidez que nos distingue y esperamos que haya tenido la oportunidad de disfrutar de nuestras experiencias gastronómicas andaluzas.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Stewart

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and comfortable hotel with great facilities for a relatively central location. Close to two bus stations and only 20 mins walk from the major attractions
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 25 mrt 2024
Dear Mr. Stewart,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted to hear that our hotel's location provided you with the convenience you needed to explore Seville and that our proximity to public transport was beneficial for your travels. Your commendation of our room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities is much appreciated, and it reflects our commitment to providing a high-quality room experience. We strive to ensure that each guest enjoys the comfort and modernity that we pride ourselves on, along with the soul of Andalusia that is evident throughout our establishment.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Romy

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and the staff was very nice
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 19 mrt 2024
Dear Ms Romy,Please accept our thanks for your kind review.We are thrilled to hear that our exceptional team made a difference during your stay, and that you appreciated their helpfulness and friendly service. It's also great to know that you found your room to be impeccably clean and well-maintained, with all the necessary amenities.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Maggie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was lovely! Shame the pool bar wasn’t open only for business events and not guest sunbathing.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 19 mrt 2024
Dear Ms Maggie,Thank you for taking the time to share your review.We're thrilled to hear that the hotel's overall condition, service, and cleanliness met your impeccable standards. It is our aim to provide a top-tier room experience and we're glad that you enjoyed these aspects of your visit. However, we regret any disappointment caused by the unavailability of the pool bar for guest relaxation during your stay. Please rest assured that our outdoor pool is a highlight for many guests, and we strive to ensure that all our amenities contribute to a memorable stay, including the availability of refreshment options poolside.It's wonderful to note the positive impact of our room amenities, even though we understand that there may be areas for enhancement. Our commitment to service culture means we continuously seek ways to enrich our guest experiences, including gastronomic offerings and The Level services designed for exclusivity and comfort.We look forward to seeing you again in the future. Kindest regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Celso Luis

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Dharmendra

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Modern design and nice decor
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 11 mrt 2024
Dear Mr. Dharmendra,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We're delighted to hear you appreciated the modern design and the decor of our hotel, as we strive to combine comfort with the avant-garde to enhance the room experience. We also take pride in maintaining high standards of cleanliness and are glad this was reflected during your visit. However, it seems we have areas to improve upon to meet your expectations fully. We're committed to providing top-tier service culture and regret to hear that you found our service and hotel condition to be less than satisfactory. Our team is dedicated to ensuring every guest feels the vibrant energy for life activities that Meliá Sevilla is known for, and we hope to have the opportunity to showcase this more effectively in your future visits. Additionally, we invite you to experience our The Level service for an even more personalized and exclusive stay.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Mahendra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Phil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very easy to get around staff very helpful
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 4 mrt 2024
Dear Mr. Phil,Thank you for providing us with feedback about your recent experience.We're thrilled to hear how our team's dedication to service culture contributed to the ease of your stay, and that the room cleanliness met your high standards. It's wonderful to know that the overall hotel condition impressed you, as we strive to maintain a pristine environment for our guests. Your appreciation for the room amenities and the service you received highlights the effort we put into ensuring each room experience is exceptional. We hope you had the opportunity to enjoy our gastronomic experiences at our restaurants and the exclusive benefits offered by The Level.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

pascale

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
beautiful room and great shower. Walkable
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 4 mrt 2024
Dear Ms Pascale,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We are delighted to hear that you enjoyed your beautiful room and the great shower, which are part of our commitment to providing an exceptional room experience. It's wonderful to know that our location contributed to a pleasant and walkable stay, allowing you to easily explore the charm of Seville.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Simone

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in, room was clean and comfortable. Staff was helpful and accommodating.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 1 mrt 2024
Dear Ms Simone,Thank you for your visit.We're delighted to hear that the check-in process was smooth and that you found your room to be clean and comfortable. It's also wonderful to know that our staff provided you with helpful and accommodating service, embodying our commitment to a strong service culture. We take pride in our room experience, and we're glad that it met your expectations. Should you choose to visit us again, we hope you'll have the opportunity to indulge in our gastronomic experiences and perhaps enjoy the exclusive benefits of The Level.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Anna

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Could not praise the breakfast more highly It was amazing! Loads of fresh fruit, breads and pastries not to mention the extensive selection of cheeses made to order omelettes and American pancakes. Staff were friendly even at 7 in the morning.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 28 feb 2024
Dear Ms Anna,Thank you for your positive review, we appreciate it.We're absolutely delighted to hear that our breakfast at Mosaico restaurant met your expectations with its variety of fresh fruit, breads, pastries, cheeses, and made-to-order omelettes and American pancakes. It's our goal to provide exceptional gastronomic experiences that delight the senses, and we're thrilled our morning selection started your day on a high note. Furthermore, our staff's commitment to service culture is a cornerstone of our hospitality, so knowing they impressed you with their friendliness from the early hours is truly rewarding.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Michael, Clearwater

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, good service
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 26 feb 2024
Dear Mr. Michael,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 22 feb 2024
Dear Mr. William,Thank you so much for your positive feedback following your visit.We are delighted to hear that our team's service culture made a positive impact during your stay, and it's wonderful to know that the cleanliness of your room and the overall condition of our hotel met your expectations. Your appreciation for the room amenities reaffirms our commitment to providing an exceptional room experience. We are also glad that our gastronomic experiences left a lasting impression on you.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Cameron

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Interior was nice Shower was very low in pressure, TV had many channels that don't work at all and many that have rubbish reception. (An engineer checked it out twice) Mixture of a cabling problem and an inability to retune the TV. (Poor) The room said it had aircon but on the second day onwards it got very warm and after speaking to the reception twice they only do heating at this time of year and so no real aircon. (Very poor not as described and not helpful).
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 19 feb 2024
Dear Ms Cameron,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted you appreciated the interior of our hotel, which reflects the modernity and spirit of Andalusia. It pleases us greatly to know that our commitment to service culture resonated with you. However, we regret to hear about the issues you encountered with the shower pressure and TV reception. Our team strives to ensure all our facilities are functioning properly, and we apologize for any inconvenience caused. We also understand your concerns regarding the air conditioning system. While our rooms are equipped with air conditioning, during certain seasonal transitions, we adapt the system to ensure guest comfort, which may have led to some confusion. We appreciate your feedback as it allows us to continuously improve our room experience.We hope we may have the chance to welcome you back in the future. Kindest regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Nowsheen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Nice modern facility. We were allowed to check in and go to our room way before regular check in time.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 8 feb 2024
Dear Nowsheen,Thank you for your kind review.We're delighted to hear that our staff's warm hospitality contributed positively to your experience. It's wonderful that you appreciated the modernity of our facilities; we indeed strive to provide a space where comfort meets contemporary elegance. Your early check-in experience reflects our dedication to service culture, aiming to accommodate our guests' needs whenever possible. We take pride in the cleanliness of our rooms and are pleased to know you found everything to be in perfect order, enhancing your room experience.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator