Marigold- Newly Renovated Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Sai Baba of Shirdi temple

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Gratis mineraalwater
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive studio suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Presidentiële suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Een plafondventilator
Privébadkamer
Regendouchekop
Een bidet
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 6
  • 2 kingsize bedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
S.No 5/20 Shiv Road, Tal Rahata Dist, Ahmednagar, Rahata, Maharashtra, 423109

In de buurt

  • Wet n Joy Water Park - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Shri Saibaba Sansthan Temple - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Sai Baba of Shirdi temple - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Lendi Baug - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Dwarkamai - 10 min. lopen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Sainagar Siridi - 10 min. rijden
  • Aurangabad (IXU-Chikkalthana) - 115 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬11 min. lopen
  • ‪Sai Sagar Food Court - ‬9 min. lopen
  • ‪Sai Naivedyam Restaurant - ‬14 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬11 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬16 min. lopen

Over deze accommodatie

Marigold- Newly Renovated Hotel

Hotel in de buurt van Sai Baba of Shirdi temple
Bij Marigold- Newly Renovated Hotel zijn er de volgende voorzieningen: stomerij-/wasservices, een 24-uurs fitnesscentrum en een businesscentrum. Bij het plaatselijke restaurant, The Tulip, kun je genieten van vegetarische gerechten. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een gratis shuttleservice vanaf het treinstation, hulp bij uitstapjes/tickets en een kluis bij de receptie
  • Vergaderruimtes, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 61 kamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar het treinstation
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • The Tulip

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 3 etages
  • Gebouwd in 2012
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elke dag gratis kranten
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: INR 3000 als je incheckt tussen 12.30 uur en 14.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 10 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 14 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in: INR 3000 als je incheckt tussen 12.30 uur en 14.30 uur
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Marigold Regency
Marigold Regency Hotel Kopargaon
Marigold Regency Hotel Shirdi
Marigold Regency Shirdi
Marigold Regency Kopargaon
Marigold Regency
Marigold Newly Renovated
Marigold- Newly Renovated Hotel Hotel
Marigold- Newly Renovated Hotel Rahata
Marigold- Newly Renovated Hotel Hotel Rahata

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Marigold- Newly Renovated Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Marigold- Newly Renovated Hotel?

Vandaag, 25 nov. 2025, kost een verblijf bij Marigold- Newly Renovated Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 28 nov. 2025 min. € 69,24, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Marigold- Newly Renovated Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Marigold- Newly Renovated Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Tegen een toeslag van INR 3000 kun je tussen 12.30 uur en 14.30 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Marigold- Newly Renovated Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Marigold- Newly Renovated Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Rahata, binnen 15 minuten lopen van Shri Saibaba Sansthan Temple en Sai Baba of Shirdi temple. Ook Wet n Joy Water Park en Dwarkamai liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Marigold- Newly Renovated Hotel

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 60 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 107 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sanyukta

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent and attentive The hotel restaurant was outstanding
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Naresh

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine but service was too poor
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Satvinder

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here for 2 nights, room was excellent clean and comfortable, all the staff were great welcoming and friendly. Breakfast was also very good and the restaurant is great as well. We would definitely stay here again and would recommend this highly
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Sanjay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best option for staying with family.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kulaveerasingam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I stayed here for a night and the staff were amazing. They went out of the way to help me. Also had breakfast there and it was excellent. They only serve vegetarian food but variety of regional food were available and it was tasty, spicy.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Venkat Chaitanya

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nivashini

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a pleasant stay.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ravi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is very clean and upscale. .
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Seetha Lakshmi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Preeti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable hotel, friendly staff

Great place to stay, with good amenities in the newly renovated wing of the hotel. Fantastic breakfast buffet (except for the couple of flies that were hovering around the sandwiches). Staff is warm and friendly. Special thanks to Dipak Das for extraordinary service during breakfast. The staff had wrongly put someone’s else bill of about 4000 rupees on my room, hope that is sorted out.
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Parsuram

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Ganesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
After long travel, we went to Shirdi Very good experience with the hotel they gave a free transport to the Saibaba Temple. All the staff are very friendly out of 10/10 👍
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

NATARAJAN

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Venkata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

PUSHP KUMAR, Plano

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent staff esp in dining room/restaurant. Overall, all staff very pleasant, polite, helpful, and respectful. Area around property not the cleanest, but safe and walkable to temple. Low rating on facility condition because windows are loose, faucets don't work well, water pressure is low, shower curtain is hung too high so water splashes all around, towels provided are low grade for a top-rated hotel, and door lock would keep jamming, and we lost time because we had to wait until maintenance would come and "un-jam" the door lock. Upon check-in I signed a document that stated my checkout time was noon, while the front desk gentleman insisted it was 11am. He agreed to noon only after I asked him to read the paper he asked me to sign. Don't get me wrong: he was - like all other staff - very polite and respectful.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Preeti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Highly recommended!

Great place to stay. Amazing breakfast buffet. Friendly staff. Clean room. Bathroom needs an upgrade.
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Venkatram Reddy, CHADDS FORD

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every member of the staff from the front desk to housekeeping was amazing to work with. I was always greeting with warm smiles and professionalism. I would not consider staying at another hotel when visiting the Sai Baba temple again. Many thanks to the staff!
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Nilesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mehul

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Saleshni

6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mahua

3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Srilakshmi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sarath

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very good and the service was topclass
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Lingamurthy Prabhu

1 nacht verbleven in maart 2023