Palm Dor Hotel

Gezinsvriendelijke accommodatie met een sauna en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Palm Dor Hotel

Een buitenzwembad
Lobbylounge
Ingang accommodatie
Serveert ontbijt, lunch en diner
Lobbylounge

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 25 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze accommodatie

Palm Dor Hotel

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Westelijk Strand van Side
Bij Palm Dor Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een bar aan het zwembad, een terras en een koffiebar/café. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Het plaatselijke restaurant RESTAURANT serveert ontbijt, lunch en diner. Alle gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes met een snelheid van 25+ Mbps en van voorzieningen zoals een tuin en een speeltuin.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met een waterglijbaan
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservices en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers bieden voordelen zoals gemeubileerde balkons en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Bad-/douchecombinaties, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Palm Dor Hotel. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Eten en drinken

Alle buffetmaaltijden, snacks en non-alcoholische dranken inbegrepen
In één of meer zaken is er een beperkte maaltijdkeuze

Vergelijkbare accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is gesloten van 31 oktober tot 31 maart.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor wifi in de kamer: EUR 2 per nacht (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor kamerkluis: EUR 2 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 2022-7-1629
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Palm D'or Hotel Side
Palm D'or Hotel
Palm D'or Side
Palm D'or Hotel All Inclusive Side
Palm D'or Hotel All Inclusive
Palm Dor Hotel Hotel
Palm Dor Hotel Manavgat
Palm Dor Hotel Hotel Manavgat

Veelgestelde vragen

Is Palm Dor Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Palm Dor Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Palm Dor Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Palm Dor Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Palm Dor Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Palm Dor Hotel all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar ligt Palm Dor Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Manavgat ligt vlak bij het strand, binnen 2 km afstand van Westelijk Strand van Side, Kumköy Strand en Kiralama SUP. Ook Romeinse Ruïnes van Side en Sulton Hamam Side liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Palm Dor Hotel

6,4

7,8

Netheid

6,2

Locatie

6,2

Personeel en service

6,0

Milieuvriendelijkheid

6,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 44 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nadia, Rotterdam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Hotel met leuk zwembad/glijbanen.

Personeel was niet echt behulpzaam, we kregen een kamer waarin overduidelijk is gerookt maar dit ontkenden ze. Prima als er geen andere kamer meer beschikbaar is, maar ik stel wel eerlijkheid op prijs. De kamer was voor de rest heel ruim en van alle gemakken voorzien, eten was goed en lekker maar niet alles werd bijgevuld.

8/10 – Goed

Mahmut

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otelin Pozitif Yönleri: 1. Yemeklerin lezzeti ve çeşitliliği 2. Odaların genişliği ve temizliği Otelin Negatif Yönleri: 1. Havuz başında yiyecek yenilmesinin yasak olması 2. Animasyon gösterilerinin olmaması 3. Sahilde içeceklerin ücretli olması 4. Sahile biraz uzaklığı 5. Havlu ve çarşafların üç günde bir değişmesi
4 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

ESRA

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4 yıldız otel gibi değil

Resepsiyonda bulunan personellere otel hizmetleri ile ilgili eğitim verilmediği çok belli, yönetim personellere eğitim vermeli odada ki yatak sayısından tutun,otelin sunduğu hizmetleri bile detaylı bilmiyorlar. Yemekler çok iyi değil,dışardan yemek zorunda kaldık,içkiler de pek güvenilir gelmedi,otelde ankara havaları saçma sapan müzikler çalınıyor kalite çok düşük malesef
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Gülay

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kesinlikle gönülden tavsiye

Ailecek keyifli vakit geçirdik tertemiz yemekler lezzetli ve kesinlikle midemizi rahatsız etmedi severek keyifli vakit geçirdik. Havuz tertemiz ve büyük kaydırakları rica ettiğimiz sürece hep açtılar. Otel sahibi, otel müdürü ve çalışanları kesinlikle harika insanlar hep ilgililer teşekkürler kayınvalidemlerle geldik çok sevdik.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

TUGBA

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Cumhur

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Claudia

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

AHMET

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Taner

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Oda temiz di ama yemekleri çok kötüydü sahile uzak

3 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Salih

Zakenreiziger
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Barry

Positief: Netheid, personeel en service
Location of property means alot of walking or taxis to get around, the property is clean and rooms are spacious and the staff friendly. For a 4 star property the food choice seemed poor overall, some dishes we're tasty but I found myself eating out sometimes. Not to sure chips as a breakfast choice is right I would rather they had a machine for toasting bread.
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

NATALIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Kathleen

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal gibt sein bestes und ist stets bemüht, das trifft leider auf manch Manager nicht zu. Das Hotel ist in die Jahre gekommen, die Zimmer werden zwar täglich gereinigt aber des nimmt dem nix das dass Mobiliar in die Jahre gekommen ist. Das Essen ist eintönig und unter All in stellt man sich etwas anderes vor. Getränke gibt es nicht wirklich eine Auswahl bei dem alkoholischen fast gar nicht. Überwiegend sind hier einheimische die sich teilweise echt daneben benehmen. Einmal und nie wieder
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

ABDULKERIM

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

rafet

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Marat

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a budget hotel and it shows. They save money on everything: air-conditioning, wifi, food, service. The only bright spot is cleanliness. The hotel was clean. Thank you. Air-conditioning. In room it takes up to an hour to cool down a room after a long absence. AC is not available anywhere else. The lobby feels like a sauna. Wifi. Only in the lobby. I mean in the sauna... Food. Its fine the first day. Next day you want something else. Service. The staff dont speak English and they dont care to help you or address concerns. The only receptionist Ozan who spoke English gets 5 stars. He goes above and beyond in helping clients. I am gonna choose a different property next time.
7 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ali Ekber

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Arife

Reisde met familie
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie

Ikke et hotel for folk fra Skandinavien

Dette hotel er ikke for personer som snakker engelsk. Der var stort set ingen på hotellet som kunne snakke engelsk. Gæsterne på hotellet var fra Tyrkiet, polen, Rusland og Tyskland, så vil ikke anbefale det til folk fra Skandinavien.
10 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Von 10 nur 6 punkte. Keine klima in der lobby und empfang habe ich 15 min warten mussen bis einer gekommen ist.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very clean.The staff was ok but they dont speak english and its very difficult to explain to them what want to. Food was good.Very Turkish but also very tasty.
9 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Et rigtig hyggeligt sted, god mad og høfligt personale
14 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Engin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

fatih

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Gülnur

Positief: Netheid, comfort kamer
çift kişi bay-bayan konaklama yaptık fakat iki tane tekli yatak vardı odamızda çift kişilik yatak istememize rağmen bu isteğimiz geri çevrildi bunun haricinde yemekleri kötü değildi fakat çeşit az ve bazen tekrar eden yemekler görmek mümkün yine de plajının olmayışını da göz önüne alırsak 10 üzerinden 6.5 puan verebilirim bu fiyata alınabilecek bir hizmeti başarılı bir şekilde bize verildi sorun olmasa da çalışanların güler yüz eksikliği çok fazlaydı otelin benden 10 puan alacağı tek şey resepsiyonda biimle ilgilenen Gül hanım oldu...
4 nachten verbleven in augustus 2019