Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Sidi Bouzid

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts

Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Interieur
Privékeuken
Lobbylounge
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Presidentiële suite, 3 slaapkamers

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
  • 280 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden en 1 Twijfelaar

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Regendouchekop
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Luxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 Twijfelaar
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Complexe touristique et commercial, Mouldi Centre -Boulevard Mohamed Bouaziz, Sidi Bouzid, 9100

In de buurt

  • Sufetula - 46 min. rijden - 50.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Jelma - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurant Ali Baba - ‬2 min. rijden
  • ‪Pizzeria Roxy - ‬3 min. lopen
  • ‪Pause Café - ‬2 min. rijden
  • ‪Café Samar9and - ‬2 min. rijden
  • ‪Café Oscar - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts

Hoogtepunten van de accommodatie
Met voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een terras en een koffiebar/café kom je niets tekort bij Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een bibliotheek en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en meertalig personeel
  • Gratis kranten, barbecues en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd en bieden gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met een regendouche of een diep bad plus gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Diep bad of regendouche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.37 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 135.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hôtel Ksar Dhiafa Plaza Hotels Resorts Sidi Bouzid
Hôtel Ksar Dhiafa Plaza Hotels Resorts
Ksar Dhiafa Plaza Hotels Resorts Sidi Bouzid
Hôtel Ksar Dhiafa Plaza s s
Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts Hotel
Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts Sidi Bouzid
Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts Hotel Sidi Bouzid

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 135.00 per voertuig.

Waar ligt Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts?

Dit hotel in Sidi Bouzid ligt op 41,8 km van Sufetula.

Beoordelingen over Hôtel Ksar Dhiafa by Plaza Hotels & Resorts

Beoordelingen

3,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 13 beoordelingen

4,4/10

Netheid

3,6/10

Personeel en service

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Deserves the great review!

We arrived late, after a long journey. Hotel had no notice of our booking…. This could have been a disaster but thanks to the amazing lady on reception, it wasn’t. With her limited English and our limited French, we explained the situation, she found us a room, arranged for a chef to come in and cook us dinner, found us towels, toiletries etc and generally looked after us really well. We had a fantastic stay and it was very comfortable and relaxing. Strongly recommend. I just wish I had got the receptionist’s name so I could thank her personally here.
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

martina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

DISASTRO..

Orribile.. dopo aver preso tutto il giorno del freddo siamo arrivati presso la struttuta intorno alle 20.15 e ci è stato comunicato che non era possibile effettuare la cena. quindi cia siamo cercati una pizzeria.. al nostro rientro appena saliti in camera il riscaldamento non funzionava e siamo rimasti al freddo praticamente tutta la notte .. (la temperatura fuori era di 4/5 gradi ). ci siamo docuti fare la doccia la freddo. il ragazzo alla reception ha fatto di tutto per non farci stare al freddo .. ma l'impianto non funzionava.
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
불친절하고 최악임
5 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

taeseop

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
5 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay here was initially complicated due to the hotel staff saying the payment was not received. First we dealt with a man who was okay, but then we dealt with a lady who was very rude and has absolutely no place in the hospitality industry. I opened a chat with Expedia and they were able to rectify the situation but the hotel didn't answer them for several minutes. My fiancé (a Tunisian man) noticed that the lady went behind the counter to take the phone call and was extremely quiet on the matter until the news came to the owner. I finally got into my room after a long travel from Sousse to Sidi Bouzid. The following day, my fiancé was waiting for me downstairs and was informed about the taxes that should be paid. He acknowledged it and informed me about it and we carried on with our day. The following day, I was confronted by the male staff member about said taxes and I informed him I was aware of them. When I tried to leave for some daily activities, a different lady demanded that I pay taxes and informed me that I had to pay them on check in despite this not being made clear beforehand (as opposed to any time or check out). I got a rash and flaky dry skin after showering at this hotel. I don't know if it was to do with the water quality or the quality of the detergent used for the towels. There was also a cockroach in my bathroom. The cafe attached to the hotel serves below average coffee and doesn't have a professional barista. A very disappointing experience indeed.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Charles, Bretagne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil , rapport qualité prix imbattable .
1 nacht verbleven in oktober 2018