Angkor Privilege Resort and Spa
Hotel in luxe stijl met 2 restaurants bij het congrescentrum in Siem Reap
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Angkor Privilege Resort and Spa





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Presidential Suite, Pool View, 2 Bedrooms laden

Presidential Suite, Pool View, 2 Bedrooms
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Villa Suite with Pool Access laden

Villa Suite with Pool Access
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Residential Suite, Connecting Room with Pool Access laden

Residential Suite, Connecting Room with Pool Access
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Suite with Pool Access laden

Suite with Pool Access
Alle foto's voor Family Suite Two-Bedroom Pool Access laden

Family Suite Two-Bedroom Pool Access
Alle foto's voor Presidential Suite Two-Bedroom laden

Presidential Suite Two-Bedroom
Residential Suite, Connecting Room With Pool Access
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

National Road No. 6, Knan Village, Siem Reap, 17251
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Central Suite Residence
Central Suite Residence
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 881 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. USD 8 voor volwassenen en ca. USD 8 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 35 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Angkor Privilege Spa Siem Reap
Angkor Privilege Resort and Spa Hotel
Angkor Privilege Resort and Spa Siem Reap
Angkor Privilege Resort and Spa Hotel Siem Reap
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Angkor Privilege Resort and Spa
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nae
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nae
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sally
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Glen
Reisde met een groep
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lorelle
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorelle
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHEE KONG, SINGAPORE
Reisde met partner
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHEE KONG
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Debabrata, bellerose
Reisde met familie
16 jan 2025
Debabrata
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jannicke
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jannicke
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Simon
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastiskt hotell

Simon
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Shaun
Reisde met familie
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaun
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Romeo
Reisde met een groep
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Romeo
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Frantz
Reisde met een groep, Reisde met familie
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frantz
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Stanislavs
Reisde met partner
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanislavs
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
simon
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
simon
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
gerardo jose
Reisde met familie
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gerardo jose
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Tom
Reisde met partner
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Maia
Reisde met partner
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maia
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Thorsten
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolle Oase der Ruhe
Thorsten
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
LyPo
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FA..BU..LEUX !!!

LyPo
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met familie
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
4 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
David
19 mei 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Marco Antonio Hernandez
Reisde met familie
30 jan 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Marco Antonio Hernandez
4 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
YASUKO
1 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
YASUKO
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Nataliah Shwan, London
Reisde met partner
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nataliah Shwan
1 nacht verbleven in maart 2020