Ashia Hotel & Lounge

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Pub Street

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ashia Hotel & Lounge

Ingang accommodatie
Zitruimte lobby
Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Tuin
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer (with Private Garden)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 38 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Regendouchekop
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Family (1 King Bed and 1 Single Bed) - FREE Round Trip Transfer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Regendouchekop
Diep bad
  • 43 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe Twin kamer (with Private Garden)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

King Bed Deluxe Room - FREE Round Trip Transfer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Regendouchekop
Diep bad
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
#0085, Group 2, Traing Village, Siem Reap

In de buurt

  • Nationaal Museum van Angkor - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Angkor Night Market - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Gebied rond de Oude Markt - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Pub Street - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Angkor Wat - 10 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Internationale luchthaven Siem Reap Angkor (SAI) - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪Citadel - ‬3 min. lopen
  • ‪Peace Cafe - ‬12 min. lopen
  • ‪Templation Bar - ‬19 min. lopen
  • ‪Royal Court @ Sofitel Angkor Phokeethra - ‬3 min. lopen
  • ‪Cambodia Tea Time - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Ashia Hotel & Lounge

Hotel in de buurt van Angkor Wat
Met voorzieningen zoals een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven, een terras en een tuin kom je niets tekort bij Ashia Hotel & Lounge. Maak gebruik van spaservices zoals een diepe bindweefselmassage. Het plaatselijke café met internationale gerechten, Mie Cafe, serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van diners in de openlucht. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag) en fietsverhuur
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en diepe baden
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Khmer

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Gratis 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: USD 4 voor volwassenen en USD 2 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Mie Cafe

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • In een nationaal park
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Hotstone-massages
  • Massages in de kamer
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Transferkosten
  • per luchthavenshuttle: USD 5 per volwassene (enkele reis)
  • Transferkosten per kind: USD 5 (enkele reis), van 6 tot 12 jaar oud

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. USD 4 voor volwassenen en ca. USD 2 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Spicy Villa Hotel
Spicy Villa Hotel Siem Reap
Spicy Villa Siem Reap
Ashia Hotel Lounge Siem Reap
Ashia Lounge Siem Reap
Ashia Hotel & Lounge Hotel
Ashia Hotel & Lounge Siem Reap
Ashia Hotel & Lounge Hotel Siem Reap

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ashia Hotel & Lounge?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ashia Hotel & Lounge te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ashia Hotel & Lounge?

Je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Ashia Hotel & Lounge uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Ashia Hotel & Lounge een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Ashia Hotel & Lounge?

Dit hotel ligt in het centrum van Siem Reap, binnen 10 minuten lopen van Charles de Gaulle en Wat Preah Inkosei. Ook Khmer Keramiek- en Schone Kunsten Centrum en Angkor Botanische Tuin liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Ashia Hotel & Lounge

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 81 beoordelingen

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uitstekende hotel

Mijn verblijf was erg goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurants zijn in de buurt.

8/10 – Goed

Willy, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kleinschalig maar goed

Kleinschalig hotel tussen centrum en angor wat . Moeilijk te vinden in een zijstraatje gelegen villa. Rustig maar toch vlakbij angkor wat . Behulpzaam personeel

2/10 – Ontzettend slecht

Mark, Todmorden

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Firstly I paid for a return airport shuttle as part of my room on arrival in siem reap I was told nobody would be picking me up which cost an extra 10 dollar in a taxi Upon arrival I asked the receptionist why?Was then told it was only one way despite my receipt saying it was a return My room was also meant to be a city view which turned out to be a load of metal/wooden shacks and not very a nice view at all The bathroom looked half finished and not very clean After just 1 hour I decided to book myself another hotel and leave the place as I just felt completely robbed by them in every way Would not stay here again
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

yas

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
兎に角今迄で泊まったホテルで最低中の最低! テレビは付かないし『直す』と言って滞在中(5泊)ずっとテレビは見れなくて、部屋に大きいクモが居ると言っても知らん顔。しまいにはベッドの上にゴキブリ! 照明もチカチカしてて、バスタブのお湯は出ないし冷蔵庫はコンセントが外れたままで、セーフティボックスの鍵の調子が悪くスタッフに話しても適当な対応。メーキングのアメニティの追加は無くて何一つまともな所がない! ここまで酷いと驚きで口コミを見て決めましたが、良くこんなホテルに好評価を上げたと思うと不思議で有りません。このホテルのお陰で本当に憂鬱な旅行になり、初日から一人のフロントのスタッフの応対の悪さにホテルを変えようかとも思いまし、そのスタッフの顔を見る度に不愉快な気分。二度と泊まらない!
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

そらとと

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
アジアン調のステキな部屋でした。 でも床の石が一部ずれてる箇所がありガタガタしており、部屋のエアコンのリモコンが思うように利かなかった。 バスタブの栓がなかったため湯を溜めれなかった。 バスローブのかかっていたハンガーのみで他になかったので予備があれば良いのに、と思った。 スタッフの方はとてもフレンドリーで親切でした。
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Will come back here again and again for sure

Always come back to here as my home in SiemReap. Stay in calm and peace place. And next door, mid cafe is also great.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
enjoyed my stay there. Very quiet and the staff were great and the food was very good. Hardy recommended
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Johann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
독특한 디자인과 동남아 스럽지 않고 저렴하지만 한국 모텔급으로 깨끗해서 맘에듭니다.^^....
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Bruce

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, helping with tour and tuk tuk organization, clean rooms and very close to some excellent restaurants.
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アンコールワットに近くて便利です。部屋は広くて、スタッフが親切で朝ごはんが美味しいです!
3 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
すぐ近所にスーパーやコンビニがないのでそういうのを必要としている人にはちょっと不便に感じるかもしれません。バスタブ、セイフティボックスもあったのでその点は良かったです。
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

sau kin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

tk, 神奈川

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シャワールームとは別に、バスタブがありました!すごい 朝食もオーダー式で美味しいです。
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Declan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

4 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hidden gem in SiemReap

This is my home in SiemReap. Thank you for welcoming me always! I will be back soon.
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Apiradee, Bkk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

รร ขนาดเล็กแต่ครบ

รร ขนาดเล็กห้องขนาดใหญ๋สำหรับการพักคนเดียว ใกล้ถนนหลัก กรณีไม่มีรถเรัยกตุ๊กๆได้ง่าย อาหารเช้าบะหมี่ผัดค่อนข้างหวาน ราคาช่วงที่ไปถ่อว่าคุ้มค่ามากๆ
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Julia, Austria

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointing

My friend and I want to explain why we only gave them 1 star! The staff was very friendly and reacted right away! Unfortunately there were a few things which made our stay not comfortable and made us leave this hotel two nights earlier. We had a lizard in our bathroom and one in our prepared lunchbag. We know that lizards are common here but these situations made us feel uncomfortable. In addition to that, the sheets weren‘t actually clean! One of the towels neither. Even though I threw the dirty towel on the floor, the cleaning person just hang it up again. We have two say, that they removed the lizard and that we got a fresh towel right away. They also let us switch the room because of the lizard and ants in our room but you just don‘t feel comfortable anymore. The extra laundry service we paid for wasn‘t good at all. Our clothes had still stains and not everything was clean nor dry. After complaining, the money for the laundry service was refunded. Still, the manager did not excuse himself or refund anything for the incidents or days we left earlier because we didn‘t feel comfortable.
5 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Kelly, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Value for money

The hotel is really value for money, with free round trip airport transfer, daily breakfast, welcome drink and fruit plate. The manager is sincere and had sent me email in advance to arrange the airport pick up.
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Dora, Delaware, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely stay

Loved the way I was greeted arriving after a long flight. Very friendly, kind and caring staff made my stay very memorable.
3 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

OK! Sangat direkomendasikan!

pelayanan cepat & baik! kamar Ok! staf / pekerja hotel bekerja dengan baik! Keseluruhan OK!
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff is very kind I wanna stay at this hotel if go to Cambodia again
2 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quality Hotel

Friendly and polite staff and provided prompt service. The transportation was great, driver was very informing and was able to accommodate on a tight schedule.
1 nacht verbleven in maart 2018