Glory Angkor Hotel SiemReap
Pension aan een rivier met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Glory Angkor Hotel SiemReap





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer (Cozy, Free one Way Pick Up) laden

Klassieke tweepersoonskamer (Cozy, Free one Way Pick Up)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Twin kamer (Cozy, Free One Way Pick Up) laden

Twin kamer (Cozy, Free One Way Pick Up)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Klassieke kamer, balkon (Free One Way Pick Up) laden

Klassieke kamer, balkon (Free One Way Pick Up)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familiekamer (Classic, Free one Way Pick Up) laden

Familiekamer (Classic, Free one Way Pick Up)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

St.27, Wat Bo Village, Near Night Market and Old Market, Siem Reap, 17254
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Golden Banana Residence
Golden Banana Residence
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 19 beoordelingen
De prijs is € 32
inclusief belastingen en toeslagen
19 aug - 20 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: USD 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 11 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shadow Angkor
Glory Angkor Hotel SiemReap Siem Reap
Shadow Angkor Inn Siem Reap
Shadow Angkor Siem Reap
Shadow Of Angkor Ii Hotel Siem Reap
Shadow Angkor Hotel Siem Reap
Glory Angkor SiemReap Siem Reap
Glory Angkor Siem Reap
Glory Angkor SiemReap
Glory Angkor Hotel
Glory Angkor Siemreap Inn
Glory Angkor Hotel SiemReap Inn
Glory Angkor Hotel SiemReap Siem Reap
Glory Angkor Hotel SiemReap Inn Siem Reap
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Glory Angkor Hotel SiemReap
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Siu Ping Sara
12 jan 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Disappointing for the hotel and Hotels.com



Siu Ping Sara
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Karen
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natural light!

Karen
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Sanna
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sanna
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Lisiê
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Lisiê
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
david
6 nov 2019
david
2 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Sonia
Reisde met familie
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sonia
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
shiho
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良かった!
shiho
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテルはいいのだけど
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
you, japan
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
you
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Joo Kek
4 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No service and old .
Joo Kek
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jul 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Mmm, 日本
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mmm
3 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
29 apr 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Erik
26 apr 2019
Positief: Netheid
Good location but wouldn’t stay again
Erik
3 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
fabia
22 apr 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
fabia
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Guat Beng
13 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Be prepared stairs only
Guat Beng
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Paul
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great well priced hotel in Siem Reap
Paul
2 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Satoshi
14 dec 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
だまされた
Satoshi
1 nacht verbleven in december 2018