Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 20 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
4
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 20 beoordelingen" "
8 - Goed
6
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 20 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 20 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 20 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Ömer
26 dec 2023
Positief: Personeel en service
Ömer
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Tomas
Zakenreiziger
21 jul 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Only smoking room available
Tomas
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Dmitri
Zakenreiziger
4 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dmitri
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Howden Axial
Zakenreiziger
19 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Howden Axial
18 nachten verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Aslihan
14 mrt 2023
Aslihan
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Özlem
30 sep 2022
Özlem
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
mehmet cem
Zakenreiziger
20 sep 2022
mehmet cem
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Haci
Reisde met familie
5 aug 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Klimaanlage war kaputt es war so heiß das wir garnicht schlafen konnten. das war sehr enttäuschend.
Ein Hotel ist zum schlafen da wenn man das auch nicht machen kann wozu dann ein Hotel nehmen und Bezahlen
Haci
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Boss Otel op 10 aug 2022
Lieber Gast,
Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich für das Boss Hotel entschieden haben.
In einem solchen Fall können Sie bei den Freunden an der Rezeption einen Zimmerwechsel beantragen. Sie werden Ihnen helfen.
10/10 – Uitstekend
Ahmet Erhan
Reisde met familie
10 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmet Erhan
2 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Veli
Reisde met partner
28 dec 2021
Positief: Netheid
Das Hotel war sauber aber ungepflegt.
Veli
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Ön Büro Ekibi op 11 jan 2022
Veli Bey değerlendirmeniz için teşekkür ederiz. Revizyon işlemlerimiz sürüyor. Anlayışınız için teşekkür eder, sizleri yeniden ağırlamak isteriz.
8/10 – Goed
Umut
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Umut
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Boss Otel Ön Büro Ekibi op 9 nov 2021
Umut Bey değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Her zaman bekleriz.
Saygılarımızla
8/10 – Goed
Umut
Zakenreiziger
7 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Umut
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Boss Otel Ön Büro Ekibi op 15 sep 2021
Umut Bey değerlendirmeniz için teşekkür ederiz, her zaman bekleriz.
6/10 – Redelijk
Ilgaz
Zakenreiziger
23 jun 2021
Ilgaz
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Ön Büro op 23 jun 2021
Ilgaz Bey,
Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz. Sonraki konaklamalarınızda sizleri daha güzel şekilde ağırlamak isteriz.
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
7 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Suha op 7 jun 2021
Thanks for your rating.
We will be pleased to welcome you .
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2021
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Benjamin
Zakenreiziger
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hakan op 21 okt 2020
Tekrar görüşmek üzere, teşekkürler.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Boss Otel op 20 mrt 2020
Sizlere daha iyi hizmet vermek için elimizden gelen gayreti göstereceğimize emin olabilirsiniz. Yorumunuz için teşekkür ederiz.
You can be sure that we will do our best to serve you better. Thank you for your comment.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van BOSS OTEL op 20 okt 2019
TEŞEKKÜRLER
8/10 – Goed
Avinash
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avinash
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Öykü op 30 jul 2018
Thank you for your opinion.
Best Regards
8/10 – Goed
Christian
20 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer