Hotel Malibu
Hotel met 3 restaurants en een 24-uurs receptie in Sincelejo
Fotogalerie voor Hotel Malibu





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior suite, 2 tweepersoonsbedden, balkon laden

Junior suite, 2 tweepersoonsbedden, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed, balkon laden

Junior suite, 1 kingsize bed, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 32A #32-04, Avenida Los Mariscales, Sincelejo, Sucre, 700001
Over deze accommodatie
Hotel Malibu
Vergelijkbare accommodaties

Talam House Coveñas by Bernalo Hotels
Talam House Coveñas by Bernalo Hotels
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
De prijs is € 139
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: COP 72000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Malibu Sincelejo
Malibu Sincelejo
Hotel Malibu Hotel
Hotel Malibu Sincelejo
Hotel Malibu Hotel Sincelejo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Malibu
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
9,2
Locatie
8,0
Personeel en service
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 mrt 2021
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
JORGE
9 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JORGE
3 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Nadia
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXCELENTE SERVICIO
Nadia
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Walter
Zakenreiziger
19 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walter
1 nacht verbleven in februari 2021
4/10 – Matig
Oscar
23 dec 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estadía hotel Malibú Sincelejo
Oscar
1 nacht verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 dec 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its ok
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Shep
7 dec 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Call ahead to verify bed options
Shep
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Juan Carlos
1 dec 2020
Juan Carlos
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 okt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Nestor
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nestor
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Oscar
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena estadía pero puede ser mejor
Oscar
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Carlos
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Internet pésimo. Favor mejorar
Carlos
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
GREISY
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El mejor hotel de Sincelejo
GREISY
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
David
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
xxxx
David
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jul 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
LUZ ANGELA
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LUZ ANGELA
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Oscar
26 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oscar
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Iveth
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lo mejor
Iveth
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Gonzalo
20 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gonzalo
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 mrt 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Paul
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Paul
10 nachten verbleven in februari 2019








