Fotogalerie voor AMOY by Far East Hospitality





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 237
inclusief belastingen en toeslagen
17 okt - 18 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer (Cosy Room) laden

Standaard eenpersoonskamer (Cosy Room)
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Misschien vind je dit ook leuk

Pullman Singapore Orchard
Orchard
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 212 beoordelingen
De prijs is € 222
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

76 Telok Ayer Street, Singapore, 048464
Over deze accommodatie
AMOY by Far East Hospitality
Vergelijkbare accommodaties

Mercure ICON Singapore City Centre
Mercure ICON Singapore City Centre
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 989 beoordelingen
De prijs is € 139
inclusief belastingen en toeslagen
31 okt - 1 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AMOY Far East
AMOY Far East Hospitality
AMOY Far East Hospitality Hotel
AMOY Far East Hospitality Hotel Singapore
AMOY Far East Hospitality Singapore
AMOY By Far East Hospitality Singapore
AMOY Hotel Singapore
AMOY Hotel
AMOY Singapore
AMOY
AMOY by Far East Hospitality
AMOY by Far East Hospitality Hotel
AMOY by Far East Hospitality Singapore
AMOY by Far East Hospitality (SG Clean)
AMOY by Far East Hospitality Hotel Singapore
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over AMOY by Far East Hospitality
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,4
Locatie
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Frans
8 apr 2024
Frans
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Tom
Zakenreiziger
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tom
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Gaby
30 apr 2023
Gaby
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great boutique hotel!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Janet
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tatjana, Bellevue
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatjana
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bruce
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqui
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqui
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Richard, Tinton Falls
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Moo
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moo
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hitoshi
3 sep 2025
Hitoshi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KENTARO
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENTARO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
John, LEETON
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rituparna
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rituparna
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mugikura
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mugikura
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shigeo
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeo
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gillian
23 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Gillian
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sinyueh Rayne
Zakenreiziger
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sinyueh Rayne
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Robert, Berlin
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
jenny
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jenny
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ta-Wei
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ta-Wei
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ryosuke
Zakenreiziger
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryosuke
3 nachten verbleven in juli 2025