AMOY by Far East Hospitality
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 8 minuten lopen van Buddha Tooth Relic Temple & Museum
Fotogalerie voor AMOY by Far East Hospitality





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 188
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer (Cosy Room) laden

Standaard eenpersoonskamer (Cosy Room)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Alle foto's voor Cosy Single Room laden

Cosy Single Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Misschien vind je dit ook leuk

Conrad Singapore Marina Bay
Marina Bay
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 290
inclusief belastingen en toeslagen
12 dec - 13 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

76 Telok Ayer Street, Singapore, 048464
Over deze accommodatie
AMOY by Far East Hospitality
Vergelijkbare accommodaties

Capri By Fraser China Square, Singapore
Capri By Fraser China Square, Singapore
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 983 beoordelingen
De prijs is € 179
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AMOY Far East
AMOY Far East Hospitality
AMOY Far East Hospitality Hotel
AMOY Far East Hospitality Hotel Singapore
AMOY Far East Hospitality Singapore
AMOY By Far East Hospitality Singapore
AMOY Hotel Singapore
AMOY Hotel
AMOY Singapore
AMOY
AMOY by Far East Hospitality
AMOY by Far East Hospitality Hotel
AMOY by Far East Hospitality Singapore
AMOY by Far East Hospitality (SG Clean)
AMOY by Far East Hospitality Hotel Singapore
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AMOY by Far East Hospitality
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Frans
8 apr 2024
Frans
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Tom
Zakenreiziger
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tom
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Gaby
30 apr 2023
Gaby
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great boutique hotel!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Atsushi
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nicky
Reisde met een groep
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Nicky
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
T
Zakenreiziger
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yanling
Zakenreiziger
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yanling
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
Reisde met familie
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carl
29 okt 2025
Carl
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafael
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Moriyuki
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moriyuki
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ChungHsin
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ChungHsin
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Anneliese
Reisde met een groep
21 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen




Anneliese
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Janet
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tatjana, Bellevue
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatjana
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Emi
3 okt 2025
Positief: Personeel en service
Emi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bruce
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqui
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqui
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Richard, Tinton Falls
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Moo
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moo
3 nachten verbleven in augustus 2025

















