3 buitenzwembaden, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Capella Singapore

5 out of 5
Capella Singapore
1 The Knolls, Sentosa Island, Singapore

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 404 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 84 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 534 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 534 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Danny, Wereldwijd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant hotel voor iedereen!
Heb in de afgelopen paar jaar in verschillende hotels verbleven wereldwijd zowel voor vakantie als zakelijk maar dit hotel kan ik iedereen aanraden voor zowel families als voor zaken. Het hotel ligt op Sentosa eiland 5 minuten vanaf de stad met de taxi, dus na het werk een goede plek om even tot rust te komen. Door de tuin van het hotel is het strand goed bereikbaar.

10/10 – Uitstekend

Jan, Middelburg, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel
zijn 5 sterren meer dan waard

10/10 – Uitstekend

John, Cremorne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a beautiful site and customer service excellent as always.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yang

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

HIROSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ryogo

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

HIDEO

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족스러운 부모님과의 여행
기대이상으로 좋은 숙박이였습니다. 모든 것이 완벽했지만 가장 좋았던 점은 직원들의 서비스였습니다. 프론트와 레스토랑, 바에 모두 한국인 직원이 있어 더욱 더 편하게 이용했습니다. 카펠라 2박 투숙 후 제일 유명한 다른 호텔로 이동했는데 택시 내리자마자 그 복잡한 곳에 2박이나 예약한걸 후회했습니다. 시내쪽 다른 호텔도 몇군데 숙박해봤는데 다음에 싱가포르 여행을 한다면 꼭 카펠라에 숙박할 예정입니다.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mi Jin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Yusuf

Reisde met familie
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Carrie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Secluded, beautiful, great service - wonderful spa and pool
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Stephan

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

adrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superb ambiance, magnificent facility and exemplary staff
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Wen Shin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
超愛這旅館的
太棒的旅館 服務一流
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

YASUKANE

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

brent

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Yngvar Stray op 7 okt 2022
Dear Bremt,Thank you for your score. My team and I look forward to welcoming you back again soon!Yours Sincerely,Yngvar StrayGeneral ManagerCapella Singapore

10/10 – Uitstekend

Hwee Guek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top choice hotel
It was a fantastic 3 day staycation. Capella Hotel never fail to impress and exceed my expectations. Wonderful stay and highly recommended.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Yngvar Stray op 7 okt 2022
Dear Hwee Guek,Thank you for your feedback. I am delighted to hear that you had such a memorable experience. My team and I look forward to welcoming you back again soon!Yours Sincerely,Yngvar StrayGeneral ManagerCapella Singapore

10/10 – Uitstekend

Rachel

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

zilong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Hyun Wook

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Everthing is just perfect. Nice facilities and nice staffs especially Korean staffs. Thanks for making my trip gorgeous.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Capella Singapore op 4 mei 2022
Dear Hyun Wook, Thank you so much for the amazing review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back again soon! Yours Sincerely, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Susan, Gek Neon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a very enjoyable stay at Capella. The service was amazing and the staff is very helpful!
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Capella Singapore op 14 mrt 2022
Dear Susan, Thank you for such an amazing review! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you and your loved ones back again soon. Yours Sincerely, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Celine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
V good if u want a sea view & privacy!
We love the privacy, spacious newly renovated room. Appreciate the wonderful sea view and size of room. Love the Frette bedsheet and Aesop amenities products. Just did not like the Knolls ( breakfast place) being closed for reno. Of course welcomed the free afternoon tea in their Library. Did not like the impatience of the housekeeping staff who expect one to open the door immediately upon knocking.
At Bob ‘s bar terrace
From the room
Sentosa beach at the doorstep
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Capella Singapore op 14 mrt 2022
Dear Celine, Thank you for such an amazing review! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We apologise for the closure of The Knolls restaurant as we prepare for a whole new restaurant concept - Fiamma - opening in summer later this year. We look forward to welcoming you and your loved ones back again soon. Yours Sincerely, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Jiho

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Khim

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Dae Hyun

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

byunghee

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Chua Simon Guan

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a nice and peaceful place and lots of activities for kids
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Yi Hui

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff service was great
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 26 jan 2022
Dear Jeremy, Thank you for the perfect score! My team and I look forward to welcoming you and your loved ones back at Capella soon! Yours sincerely, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Hwee Guek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best staycation
Absolutely recommended to stay at Capella. This is one of the best staycation we have had. It is also pet friendly. The seaview room is serene and worth the money.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 29 dec 2021
Dear Hwee Guek, Thank you for the fantastic 5-star review of your recent experience at The Knolls. We are heartened to hear that you enjoyed the service of our colleagues. My team and I look forward to welcoming you and your loved ones back to Capella again soon! Yours sincerely, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

8/10 – Goed

Guang Hui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 29 dec 2021
Dear Guang Hui, Thank you for your feedback. We look forward to having you back with us soon. Yours sincerely, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 29 dec 2021
Thank you for your perfect score. We look forward to having you back with us soon. Yours sincerely, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful stay!
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 15 nov 2021
Dear Emma, Thank you for choosing to stay at Capella Singapore and to celebrate your honeymoon with us. I'm so happy to hear that you had an amazing retreat with us. Hope you are more well-rested now! We look forward to welcoming you back again soon. Best wishes, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zauberhafter Blick, top Service, jederzeit auch per WhatsApp erreichbar.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 1 nov 2021
Dear Tim, Our pleasure to host you at Capella Singapore. I hope you're feeling well-rested and recharged after this well-deserved retreat! Please take care, the team and I look forward to welcoming you back to Sentosa. Yours sincerely, Fernando Gibaja General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Sarah

5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 25 okt 2021
Dear Sarah, Thank you for your perfect score. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Abbey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay, excellent service, very friendly and professional staff.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 25 okt 2021
Dear Abbey, Dear Sarah, Thank you for your perfect score. I'll be sure to share your compliments with the team and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at Capella was excellent as always and my dogs had a wonderful time. The employees were welcoming and it felt like home away from home. A big thank you to Chi for the personalised and warm welcome and for the team for making our dog's birthday such a special one.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 15 nov 2021
Dear Wombatsie, Thank you for the perfect rating and kind words! The team and I are really happy and proud to hear that you had a wonderful stay with us, from the hotel facilities to cuisine. We look forward to welcoming you back to Capella Singapore but until then, take care! Warm Regards, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

SAYO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 17 aug 2021
Dear Sayo, Thank you for your lovely compliments. It was a delight welcoming you to our resort, so glad to hear that you enjoyed your island retreat! We look forward to welcoming you back soon. Take care. Best wishes, Fernando Gibaja General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellence service. Staffs are professional.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 17 aug 2021
Dear Guest, Thank you for your lovely compliments. It was a delight welcoming you to our resort, so glad to hear that you enjoyed your island retreat! We look forward to welcoming you back soon. Take care. Best wishes, Fernando Gibaja General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Singapore resort hotel
Amaze & delight could be Capella’s moto Wonderful personalised service
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 15 nov 2021
Dear Richard, Thank you for the perfect rating and kind words! The team and I are really happy and proud to hear that you had a wonderful stay with us, from the hotel facilities to cuisine. We look forward to welcoming you back to Capella Singapore but until then, take care! Warm Regards, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Fleur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Local paradise…
Location is quiet beautiful and idyllic. Staff and service was fantastic with concierge on WhatsApp. We were fortunate enough to have a garden villa with private seating area and plunge pool, perfect during mini lockdown. Smart TVs, turndown service, light afternoon tea service and evening snacks; perfect for a night in. Although F&B services were off limits we were still able to enjoy the pools and spa for massage. Loved it and would stay again. Thank you Capella for a lovely break. :)
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 15 nov 2021
Dear Fleur, Thank you for the perfect rating and kind words! The team and I are really happy and proud to hear that you had a wonderful stay with us, from the hotel facilities to cuisine. We look forward to welcoming you back to Capella Singapore but until then, take care! Warm Regards, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful room, great get away for couple.
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Yngvar Stray, General Manager op 15 nov 2021
Dear Guest, Thank you for the perfect rating and kind words! The team and I are really happy and proud to hear that you had a wonderful stay with us, from the hotel facilities to cuisine. We look forward to welcoming you back to Capella Singapore but until then, take care! Warm Regards, Yngvar Stray General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

Woon Tyen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 3 mei 2021
Dear Woon Tyen Thank you for your perfect rating. Looking forward to welcoming you back at the hotel soon. Warmest regards, Fernando Gibaja General Manager Capella Singapore

10/10 – Uitstekend

João

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 3 mei 2021
Dear Joao, Thank you for your perfect rating. Looking forward to welcoming you back at the hotel soon. Warmest regards, Fernando Gibaja General Manager Capella Singapore

2/10 – Ontzettend slecht

Suryadi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Such a dirty hotel. The pool is so dirty. Disgusting
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 3 mei 2021
Dear Suryadi, Thank you for taking the time to send us your observations. I am sorry that we did not manage to meet your expectations. I have since addressed your concerns with the departments to ensure that a similar incident will not happen. I hope that you will give us another chance to impress you on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 18 apr 2021
Thank you for taking the time to pen this lovely recommendation. It is our honour to treat you to a wonderful staycation experience! We look forward to welcoming you back to Capella Singapore. Best wishes, Fernando Gibaja General Manager Capella Singapore

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding location, pools, views, vibe. Best plush getaway in SGP.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 29 mrt 2021
Thank you for taking the time to leave us your recommendation. We look forward to having you back whenever you are seeking to get away from the city.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendliest, most helpful staff we have ever encountered, just amazing, and that included everyone from front desk to pool staff to housekeepers to grounds staff.
3 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 29 mrt 2021
Thank you for taking the time to leave us a recommendation. I am pleased to know that my teams had taken good care of you during your stay. Please come back to Capella whenever you want to get away from the city.

10/10 – Uitstekend

incheol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 29 mrt 2021
Thank you for the perfect rating and we look forward to having you back at the hotel.

10/10 – Uitstekend

Hong Yeong

2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Fernando Gibaja, General Manager op 19 feb 2021
Dear Hong Yeong Thank you for your perfect rating. lease come back whenever you want a place to relax and we look forward to welcoming you back to Capella Singapore soon. Best wishes, Fernando Gibaja General Manager Capella Singapore