Fotogalerie voor Carlton Hotel Singapore





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 163
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(265 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(61 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Premier Club-kamer laden

Premier Club-kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Club lounge
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

M Hotel Singapore City Centre
Downtown Singapore
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 151
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

76 Bras Basah Road, Singapore, 189558
Over deze accommodatie
Carlton Hotel Singapore
Vergelijkbare accommodaties

Carlton City Hotel Singapore
Carlton City Hotel Singapore
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.667 beoordelingen
De prijs is € 199
inclusief belastingen en toeslagen
8 nov - 9 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. SGD 35 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie L0040
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Kinderen jonger dan 11 jaar oud worden niet tot het zwembad en de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Kinderen jonger dan 11 jaar oud worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Carlton Hotel Singapore
Carlton Singapore
Carlton Singapore Hotel
Hotel Carlton Singapore
Hotel Singapore Carlton
Singapore Carlton
Singapore Carlton Hotel
Singapore Hotel Carlton
Carlton Hotel Singapore Hotel
Carlton Hotel Singapore Singapore
Carlton Hotel Singapore (SG Clean)
Carlton Hotel Singapore Hotel Singapore
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Carlton Hotel Singapore
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marjorie Brigitte Maria De
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marjorie Brigitte Maria De
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jouk
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location (8min walking from Suntec)
Jouk
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
René
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
René
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jan Christof
9 mrt 2025
Jan Christof
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Drew
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Drew
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Henk
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henk
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Werner
Reisde met een groep
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen net hotel
Werner
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Kevin
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jasper
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasper
6 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Hai Anh
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hai Anh
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Gillian Christine
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gillian Christine
6 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Jennifer
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jennifer
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sharon
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Dr Rhona Rebecca
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dr Rhona Rebecca
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Camilla
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Camilla
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met partner
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Francois
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francois
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dominic
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominic
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Takuma
Reisde met familie
7 okt 2025
Negatief: Personeel en service
Takuma
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
dean
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dean
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
6 nachten verbleven in september 2025