Lobby

Beoordelingen van Four Chain View Hotel

2.5 out of 5
Four Chain View Hotel
757 Geylang Road Lorong 39, Singapore

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 175 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 175 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 175 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 175 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 175 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lily

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Value for for the money for Singapore standard, also lucky has the fridge in the room.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Suyun, Fairfax

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sze Yuen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通方便 價格相宜
10 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

INNOVATION

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Cholticha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

eric

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Good price and location. Electronics are old and no convenient outlet. Nice room, mostly clean, 1 spider. Only complaint is the cleaning staff does their work from 12-2am. While chatting.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Kum Chee

1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

poh

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad experience for basic necessity of hotel stay
The bath tub need to change due the the tub already broken. Need to be careful when standing for bathing. Toilet bowl need to cleaned due to stain. Bed sheet also smell of urine and the housekeeping staff was no doing the cleaning properly.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

KATSUYUKI

Positief: Personeel en service
費用対効果は悪くないと思います。
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Everything was dirty except the bed
Checking in was easy and the front desk was very kind. Other than that, the room was filthy and the location is along the red light district (didn't know this until the driver mentioned it). We were exhausted after traveling so thankfully the bed was clean and we could over look the rest. When we walked into the room, there was a dirty wet towel on the floor, the carpet looks like it hasn't been vacuumed in a month, and there is mold in the bathroom. Overall, I'd avoid anything along Geylang road unless you want to take a chance at cleanliness.
2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

ssuling

3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

TAN

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Khairul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location is ideal as it is very near to the MRT station and there are many shops nearby.
7 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good vibe reception😊
Professional service from reception viz. Tony &Mr James. Always obliging & loaned me power point adapters to charge my phone🤗
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Chiang, Taiwan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
給我房的是個菲律賓男人,想不到給了我一間小又不通風廁所有些髒的房!洗手檯上竟有不明凝結物(咖啡色),真的要改進!
23 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
安さ重視で探しましたが、駅から歩いてスーツケースを持っても10分の距離。便利でした。駅にはモールもあり2つの線が通ってるので出かけるには便利なところでした。 ホテルは建物自体が古いのか部屋はすごくキレイとは言えません。お風呂場はなぜかいつもどこからか水漏れしてました。でも、毎日、掃除とタオルは交換してくれました。パンを机の上に置いておいたら次の朝、アリがきてました。 シンガポールはカードが使えるところが多いとありましたが、ホテルの周りはカードが使えるレストラン、食堂はほとんどなかったのでホテルの近くでご飯を食べようと思ったら現金を持っておく必要ありです。
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

YC, 香港

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
各方面(包括服務態度,房間清潔,房間環境等等)都很差,不建議其他人入住,星加坡政府旅遊部門應該定期檢查,以提出改善意見。
6 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

SEIICHI

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
常連です!
今回は長期の出張の為に使用しました。利用が5回目なので慣れていることもあり、場所も迷うことなく到着することができました。バスたぶが割れていたので利用できなかったので、修理してもらいたいです。
9 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service from staff and good facilities provided while we stayed enjoyed staying in the hotel
8 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

SHEUNG FUNG JOHNLY

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedbugs
There has bedbugs in the single room
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No window and impolite receptionist. No blanket and poor sound proof.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

PTM007, Smoky Lake

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
very simple room -- more like a closet with a shower -- more like a single dorm rather than a hotel. no shower curtain, super minimalist room.
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Leomar

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty hotel. It’s cheap for a reason. I rather pay extra $50 than live here again. I woke up and the next morning and pillow was from the 60’s and ask the made to chain it and she gave another dirty pillow in front of me. Attached is the picture
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Lee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

khoon hin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Kwong Shun

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Jiu Chi

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
個人遊不錯選擇
以個人遊來說,這是一個不錯的選擇。它鄰近鐵路站,去不同景點也十分方便。 但另一方面,洗手間的整潔度可以改善。它冲涼(淋花灑)的地方沒有浴簾隔著,水漬四淺。若洗澡後再用洗手間,會十分不便。 還有一點要留意,它沒有早餐供應。但附近的提供早餐的食肆不多。如想吃早餐後再出發,便要預備一下。
4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
check in was fas, but as i arrived very late*after midnight* there was night receptionist and during my check in, ine couple arrived, older man and litle bit younger "lady" they pay per hour and went up outside on street you can see similar ladys. if i remeber in info is option of free shuttle. but reception told they don't do that.room was ok, not clean, but not dirty. something what i will not choose agaim.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Nurafizah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
カビ臭すぎて、部屋に帰るのが嫌だった
3 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Mohamad Ahmadi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi not so good
6 nachten verbleven in januari 2019