Fragrance Hotel - Classic

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Mustafa Centre

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Fragrance Hotel - Classic

Standaard tweepersoonskamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Receptie
Standaard tweepersoonskamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Standaard tweepersoonskamer | Badkamer | Een douche, gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken
Kamervoorziening

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
418 Balestier Road, Singapore, 329808

In de buurt

  • Mustafa Centre - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Bugis Street Shopping District - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Orchard Road - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Marina Bay Sands Skypark - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Marina Bay Sands Casino - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Novena - 15 min. lopen
  • Kempas Baru Station - 32 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Balestier Bak Kut Teh - ‬3 min. lopen
  • ‪Thank You Come Again - ‬5 min. lopen
  • ‪Loy Kee Chicken Rice - ‬4 min. lopen
  • ‪Founder Bak Kut Teh Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪Rochor Beancurd House - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Fragrance Hotel - Classic

Hotel in de buurt van Bugis Street Shopping District
Fragrance Hotel - Classic biedt onder meer voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een rookvrije accommodatie, een 24-uurs receptie en een lift
  • Een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Fragrance Hotel - Classic zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Gebouwd in 2004
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 72 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Het is vereist om de mobiele app van de accommodatie GPHL Check-in & Digital Key voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fragrance Classic Hotel
Fragrance Classic Singapore
Fragrance Hotel Classic
Fragrance Hotel Classic Singapore
Fragrance Hotel - Classic Singapore
Fragrance Classic
Fragrance Hotel Classic
Fragrance Classic Singapore
Fragrance Hotel - Classic Hotel
Fragrance Hotel Classic (SG Clean)
Fragrance Hotel - Classic Singapore
Fragrance Hotel - Classic Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Fragrance Hotel - Classic?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Fragrance Hotel - Classic?

Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Fragrance Hotel - Classic van één nacht voor twee volwassenen op 4 aug. 2025 min. € 61,29, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Fragrance Hotel - Classic te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Fragrance Hotel - Classic?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Fragrance Hotel - Classic uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Fragrance Hotel - Classic?

Dit hotel ligt in Novena, op 1 km van Mount Elizabeth Novena Hospital en binnen 5 km afstand van Orchard Road en Bugis Street Shopping District. Ook City Square-winkelcentrum en Mustafa Centre liggen binnen 3 km afstand. Station Novena ligt op 15 minuten lopen en naar Station Toa Payoh is het 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Fragrance Hotel - Classic

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 189 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 189 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 189 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 189 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 189 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Arno, Amersfoort

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Kleine kamers, afgelegen

De kamers zijn erg klein, doorgaans krijg je in Azië meer ruimte/comfort voor dat geld. Om bezienswaardigheden te bezoeken zijn vaak meerdere overstappen in bussen en metro's nodig. Verder geen slecht hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

soon keun

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Shogo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every property is good.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Md Mahir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Rodi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Staff were very kind and helpful. But there were ants in the room. Also it would have been great if there was a refrigerator.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Raja ahmad hafiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Leng kwee

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Thye Yiong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Polite Staffs. Room is clean, however small. There was a change of plans for my accomodation and I have to check out earlier. They are able to refund the difference with minimum hassle. Great service.
11 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Winnet

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff and service was excellent
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Shamuela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

My visit to Singapore

the place is good and the staff is very professional. The cleanliness is perfect. There are, however, two main things to say: the room is too cramped, for one person it could be ok but for a couple it is ridiculous; the second thing is the shower which has no partition and the water goes in all directions on the toilet bowl, the toilet paper, the sink etc…. Anyway that may correspond to the low cost
8 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Desmond

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place just very small space to move around.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Khan, Naples

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Yap

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room very very small, bed also small n don hv window , same at staying in the jail.
8 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ben

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Kok Seng

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Cramped & small
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

CHUN-TING

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
I can hear the next door doing something.
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ernest

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Good
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Wun Shan

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
Dirty, walls & pillows with insects
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Asia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If it wasn’t for those that work at the front desk this would get negative stars. Raymond & his colleagues are amazing & that is the type of customer service you should provide. As far as the room, it could use plenty of updating & better cleaning. Very old looking & very small. There are a bunch of tiny bugs that crawl all through the room & they are aware stating it may be because of rainy season. On top of that my flight was delayed by a day due to the weather where I was coming from. They refused to refund me for 1 night even though the change of plans was out of my control & I still stayed for the rest of my stay! Regardless of policy they have the ability to make exceptions & this should have been one of them. I had no control over my flight change. Refunding me would have helped me a whole lot more than it would have hurt them. I would never recommend this hotel nor stay here again. Poor service coming from the backend but thank you to those on the frontlines dealing with all of the drama that the company does not handle properly.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

atsushi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフが親切でした
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Masahiro

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

No windows

If I know there are no windows in the room. I definitely would not book it. Rooms are ok but need some refresh
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

SRINIVASA RAO

Positief: Netheid, personeel en service
small room. No fridge
4 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Wenn

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Due to no window, there is a very strong foul smell inside the room. Make me uncomfortable. The bed is terrible too. Definitely there is better choice elsewhere. No house keeping, i was told it was a busy day, around evening time then my room will be tidy. Speechless...
2 nachten verbleven in april 2023