Fragrance Hotel - Oasis

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Singapore

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Fragrance Hotel - Oasis

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Voorkant van accommodatie
1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, geen ramen

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

7,4 van 10
Goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
435 Balestier Road, Singapore, 329816

In de buurt

  • Mustafa Centre - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Bugis Street Shopping District - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Orchard Road - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Stratencircuit van Marina Bay - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Marina Bay Sands Casino - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Novena - 13 min. lopen
  • Kempas Baru Station - 31 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Balestier Bak Kut Teh - ‬3 min. lopen
  • ‪Thank You Come Again - ‬5 min. lopen
  • ‪Rochor Beancurd House - ‬2 min. lopen
  • ‪Ah Hak Bak Kut Teh - ‬2 min. lopen
  • ‪Bugis Street Chuen Chuen Chicken Rice - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Fragrance Hotel - Oasis

Hotel in de buurt van Bugis Street Shopping District
Fragrance Hotel - Oasis biedt onder meer voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een lift en een rookvrije accommodatie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Fragrance Hotel - Oasis bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 2007
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Gratis lokale gesprekken
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 72 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Het is vereist om de mobiele app van de accommodatie GPHL Check-in & Digital Key voorafgaand aan het inchecken te downloaden.
Je dient 1 dag voor het inchecken contact op te nemen met de accommodatie om te bevestigen of quarantaine- of niet-quarantaine-accommodatie vereist is.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fragrance Hotel Oasis
Fragrance Hotel Oasis Singapore
Fragrance Oasis
Fragrance Oasis Hotel
Fragrance Oasis Singapore
Hotel Fragrance Oasis
Oasis Fragrance
Oasis Fragrance Hotel
Fragrance Hotel - Oasis Singapore
Fragrance Hotel Oasis
Fragrance Hotel - Oasis Hotel
Fragrance Hotel Oasis (SG Clean)
Fragrance Hotel - Oasis Singapore
Fragrance Hotel - Oasis Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Fragrance Hotel - Oasis?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Fragrance Hotel - Oasis?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij Fragrance Hotel - Oasis van één nacht voor twee volwassenen op 11 aug. 2025 min. € 68,12, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Fragrance Hotel - Oasis te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Fragrance Hotel - Oasis?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Fragrance Hotel - Oasis uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Fragrance Hotel - Oasis?

Dit hotel ligt in Novena, op 0,8 km van Mount Elizabeth Novena Hospital en binnen 5 km afstand van Orchard Road en Bugis Street Shopping District. Ook City Square-winkelcentrum en Mustafa Centre liggen binnen 3 km afstand. Station Novena ligt op 13 minuten lopen en naar Station Toa Payoh is het 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Fragrance Hotel - Oasis

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 113 van 702 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 274 van 702 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 223 van 702 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 702 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 702 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

a, breda

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Smerig hotel, chagrijnig personeel

Douche koud, geen wc papier, douchekop moest je vasthouden en er liepen mieren in de badkamer + naast het bed. Toen we dit zeiden tegen het personeel kwam het over alsof ze dit vaker hoorde en er dus niks mee gingen doen.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are clean and air conditioning is working well. The hotel staff is extremely friendly and always willing to help. The rooms size is Singapore standard, but you're going there to explore the island, right? ;) The hotel is located in a more residential area, but very well connected with frequent and fast public transportation. Good and very affordable food can be found around it.
5 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Chikara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Konstantin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
The room and bathroom were super tiny but clean. Check-in was quite fast, but I was required to manually submit all the passport scans through a third-party system (Trevo), which I didn’t like. A quick check revealed that many hotels in Singapore are using the same system. The main issue with 2-3 star hotels is that soundproofing is virtually nonexistent. So, if you’re young and drunk enough to fall asleep easily, you’ll be fine. But if you’re older or a light sleeper or travelling with kids, this hotel is not for you (as most of the 2-3 star hotels)
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Nestle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Princess

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Grace

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Budget friendly hotel.

The rooms are small but it's clean and comfy. Staff are very accomodating. Hotel location has nearby restaurants to dine.
3 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Nam Kyu

5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

JANITHA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room. But clean, and good. Friendly staff, helpful
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Lock Man Norman, Burnaby

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a budget hotel, I gave it 5 Stars: It’s conveniently located right next to a bus stop. Plenty of eateries nearby & neighborhood shopping malls within a short walk away. Manager, Jessica, was friendly along with their other staff members. The only unpleasant experience was that my white T-shirt went missing even though it was placed atop my luggage away from the other linens. Likely that the room service lady mistakenly took it as one of their linens for cleaning. During check out, this was reported to the manager and she had submitted an email to their laundry service in hopes that they will find it and have it return back to the hotel within a few days time. After all, i’ll still be in Singapore for a few more days at another location and therefore, I can go back to the hotel for my missing T-shirt if found. Time will tell & keeping my fingers crossed.
7 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Wellington

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Pratik

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
It was clean
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

James

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jessica was excellent.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Ng

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Eliza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There are so many great things about this hotel! 1. Convenient location with easy access to public transport (bus and MRT), F&B, and others (there are 2 small shopping malls opposite). 2. Room size was bigger than I expected. 3. Clean room and linens. And the main highlight of my stay, was their front desk staff named Jessica! She has made my stay truly warm and inviting, and is so helpful as she wrote down how to get to my destinations, recommended places to eat and go to that are near the hotel and my destinations, and so much more!! If there are any improvements, I would only say the hot water that is not so consistent throughout the usage, and for some reason there is always the small water bugs that are present in the bathroom (but very little like one or two). Not sure why the bugs are present cause the bathroom is clean and there is no smell whatsoever. Overall, definitely coming back here and highly recommended for short and long stays!!
6 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Small Room for Two Person

The room for two is very small but comfortable for a night or two.
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Paritush

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A great stay

As always we had a pleasant stay. Great staffs especially Jessica and Gracean ( I hope I got his name correctly spelt ) Patdon me if I didn’t. The hotel is so conveniently located as this time around we only took the busses and MRT to move around. Applaud the Singapore government for the efficient public transportation system.
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

M K

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is excellent but the room no.301 provided to us was very small.
4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Ali Mohamed Ali

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was nice and fit for purpose.
7 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Paritush

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place to stay and budget friendly

Hotel facilities and comfort far exceeded our expectations for the price we paid. Room was cleaned daily. Thank you Jessica from the front desk for the assistance while checking in and throughout our stay.
3 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were all helpful and friendly, notably, Jessica L, who went out of her way to took care of our things on our last day. She and Vina and Sarida?, made the effort in directing us how and where to go.
4 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Ragnhild

3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Emilie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service

God pris til kun overnatning.

Meget fin overnatning til prisen og især med rejseformålet at være ude og opleve meget. Jeg ville ikke gide og hænge ud på hotellet, vi brugte det kun til at sove. Nogen af dem jeg rejse med så en kakkelak på deres værelse, men så fik de straks et nyt uden diskussion.
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Julia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Marie-Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a problem with my room and I had a EXCELLENT service from Delwin and his manager Michael. I am verry happy about the service. Thank you!!
2 nachten verbleven in juli 2024