Interieur

Beoordelingen van Hotel 81 Lucky

2 out of 5
Hotel 81 Lucky
23 Lorong 20 Geylang, Singapore

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 275 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 275 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Er is een verscheidenheid van eetgelegenheden om de hoek. Het treinstation naar het vliegveld is op loopafstand . De hoofdstraat is 3 minuten lopen. Taxi is heel betaalbaar, en de makkelijkste en snelste vervoermiddel.
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Netheid, personeel en service
Basic accommodations, no frills.
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Subhash

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Mark

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Basic but fine. Based in a red light area. Nowhere near city centre.

8/10 – Goed

Shoaib

It was an aberage property
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Please refurbish .
Hotel 81 Lucky is in drastic need of refurbishing of the rooms . Bed mattresses are old and broken. Electrical outlets are wobbly .
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty and smelly, no hot water, unstable wifi
Stay for 2 nights, 1st night arrive the whole floor and room full of smoking smell make us very uncomfortable. The bathroom are not very clean either and with no hot water for shower Bad stay experience in Singapore….
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

King

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The room smell is bad.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Irene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Didier

1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

WEN YANG

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
住過有史以來最爛的飯店
沒住過這麼爛的飯店 一進去煙味瀰漫,又悶,空調最低可以調21度結果飯店的21度我保證你睡到流汗,外面走道開的冷氣還比裡面強多了,櫃檯服務態度也很差,房間整潔度也真的很驚嚇,打開抽屜有一隻小蟑螂,裡面還都是一顆一顆的沒意外就是蟑螂的排泄物,這是有史以來我住過最驚嚇的飯店沒有之一。新加坡之旅被這間飯店搞到心情超差,飯店一晚快兩千雖然便宜但這種品質真的不應該。
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Callum

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely dirty room, I’d even say it’s never been cleaned. I noticed the filth as soon as we checked in. I went to speak to the staff about the cleanliness of the room and asked if it could be cleaned whilst I went out to explore Singapore. I was told I would have to wait until tomorrow for the cleaners to clean the room.I didn’t think this was acceptable however as we were short on on time in Singapore I gave them the benefit of the doubt and went to explore the city hoping I would only have to deal with the dirty room for one night. The next day I went out again for the whole day, came back pretty late and the room was exactly the same apart from the bed sheets had been changed. Very poor service. Thankfully we only had a short stay so I didn’t see the point in complaining again as by the time the room would have been “cleaned” again we would have been leaving. Many other places in Singapore, avoid this place.

8/10 – Goed

ri h

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
leider kann mann kein einziges Fenster öffnen.
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

poh

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Mohamed

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Lei

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay.
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

YOSHIMASA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
もう一歩かな。
男性の一人旅には比較的安くて良いです。 場所は便利で夜遅く到着しても周囲で食事などは出来ました。 フロントの対応は問題ない。 部屋に冷蔵庫がないので冷たい飲み物は置いておけないです。 2日目にplease make up room clean の札ドアに掛けたけど掃除なしでした。ちょっと残念でした。 チェックアウト後、荷物は預かってくれるので便利でした。
3 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Jerrick

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lots of hair on the floor and at the comfort room drainage upon check-in. Hair comes from the previous guests. Informed the staff but did not do any necessary actions. Front Office staff are nice anyways.
6 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Nicholas

3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jodi

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Deepa

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Kum Soon

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent customer service
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Takuro

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゴキブリが毎日数匹出てくる。またベットが破れている。 このホテルはシャワーとトイレが一体型であるが、シャワーを浴びる時、トイレとのカーテンがないので不便。
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very efficient, courteous and professional
Very efficient, courteous and professional Reception Counter Staffs.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Yongwhan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

wong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Navinder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Jonathan

Very noisy in the morning, probably try out different Hotel 81
2 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Jonathan

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Noisy
Next doir doing renovation and driliing the wall from 8.45am
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not the best
One of the worst Hotel 81 I have been to. Wasn’t very clean. Aircon wasn’t even working well. No smart TV like other Hotel 81.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Cherlyn

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Its a 2 star hotel so nothing much to rave about. Booked for a night stay due to some issues at home. Carpark was dark unlit with many foreigners sitting around. 3-4am at night can hear someone outside my room pacing.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

TAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

MUI LEE

1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

JUSTIN

Positief: Netheid, personeel en service
For that amount of money, I would say is fair to stay. But there was the smell of cigarette in the first room allocated to me. Staff tried to deodorise it but it was not effective. Thus, they reassign another room to me. Thanks to the staff who addressed my concern.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

chee beng

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Didier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Didier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Penguin, Singapore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place for some privacy. Will book again. Price is good.
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible Experience
We were looking for a cheap hotel to stay in while waiting for the renovation work to be done at home. This hotel was near our work place, and had food nearby which was perfect for us. However, the first room given to us had a leaking aircon right next to the bed. We could hear the sounds the entire night, but we were tired after shifting furnitures at home so we went to sleep after shoving the aircon with towels. Got shifted to a level 4 room next. Corridors reeked of cigarette smell and it was not a one-off matter. Bedsheets had a hole, and there was even a cockroach. Food around the area was good. Saved for that one instance where a dodgy man looked me up and down at 10am in the morning at a coffeeshop and made me feel objectified since he had been loudly making comments about the table of prostitutes seated in the coffeeshop. Hotel staff members were polite and helpful. Only saving grace for our stay. We have since moved out to stay at another hotel. Thank goodness.
3 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Rijal, Singapore

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Airconditioning is poor and leaking. No fridge in the room as well.
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Sung min

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Eric

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

ke

8 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We are quite happy with the hotel and we will recommend friends to the hotel in future.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
トランジットで利用しました
深夜に到着し、翌日の便への乗り継ぎで利用しました。 空港からTAXIで20分ほどで、深夜料金25SGDくらいです 寝るだけなら問題ないかと思います
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
安価で静かなホテル。ノーサインボードのゲイラン店に近いため、このホテルを選びました。残念ながらホットシャワーではありませんでした。
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
budget room
Budget hotel . very few rooms available at this rate
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Slain

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 étoile
Hôtel très ordinaire. 2 draps troués, chambres petites, problème avec l’eau et changé dans une autre chambre avec odeur d’humidité désagréable. Minimum dans la chambre. Quartier de gang de rue et de vente illicite de cigarettes et autres..... Par contre, les restaurants sont supers et le métro MRT est à proximité. Note de 3 sur 10.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Shawn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent value.
Best value hotel in the city. 10 min walk to MRT and minutes from delicious restaurants. Clean rooms. Wifi and TV works well.
2 nachten verbleven in december 2019