Exterieur

Beoordelingen van ibis Singapore On Bencoolen

4 out of 5
ibis Singapore On Bencoolen
170 Bencoolen Street, Singapore

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 423 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 426 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1009 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Adrianus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige maar wat kleine kamer met goede bedden, prima TV, goede sanitaire voorzieningen en gelegen op een prima locatie om de stad te verkennen.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Audrey Loke op 27 feb 2024
Dear Adrianus,Thank you for choosing to stay in ibis Bencoolen. It is a pleasure to hear you sharing with us on your positive feedback that overall you had enjoyed your recent stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back.Sincerely,Audrey Loke

8/10 – Goed

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Audrey Loke op 23 okt 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay in ibis Bencoolen. It is a pleasure to hear you sharing with us on your positive feedback that overall you had enjoyed your recent stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. SincerelyAudrey Loke

8/10 – Goed

JMA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging, op loopafstand MRT en central voor bezoek aan diverse locaties.
9 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Syed Ubhaidilla op 25 dec 2019
Thank you for the great rating. We are glad to know you enjoyed your stay with us

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Singapore Trip
Stay was good. Breakfast is also with lots of choice. Near metro station and 24h checkin. Room is ok, clean and minibar included.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van SU op 15 sep 2019
Thank you for your feedback. It is much appreciated. Have a great Sunday.

10/10 – Uitstekend

RIE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

john

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is good and I recommend it. The only thing is the internet keeps disconnecting every couple of minutes. It is very annoying. Especially on video calls. The hotel is clean, quiet and close to many mrt stations.
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

HIDEAKI

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ANUPHONG

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good area
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Audrey Loke op 2 mei 2024
Dear Anuphong,Thank you for choosing to stay in ibis Bencoolen. It is a pleasure to hear you sharing with us on your positive feedback that overall you had enjoyed your recent stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed the convenient location of the hotel. Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back. Yours sincerely Audrey Loke

8/10 – Goed

Toshiaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and facilities were clean. Breakfast was also delicious. I had a hard time because the card key for the door was defective. Overall it was comfortable.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Tishanna

Reisde met familie
Room is stuffy and could use better ventilation. The hallway is muggy but the reception area is ok. Gym was fairly clean with basic equipment.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yuji

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通の便がとにかく良い
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well equipt clean
9 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Aurora

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shinsuke

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
朝食付きを予約したつもりでしたが付いてなかった。写真にはあったシングル3ベット希望したが無理でした。ランドリーのコインが入らなかったり両替がフロントや両替機の故障等でトラブルが多かった。
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jaber Salehi op 12 apr 2024
Dear Shinsuke Iwama,Thank you for sharing your recent experience with us, and please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your stay.We appreciate your feedback regarding the room type booked. It seems there may have been some confusion, as the room you reserved is indeed our family room, which typically includes one queen bed and one single bed, as advertised. We regret any disappointment caused by the unavailability of a single three-bed configuration. Unfortunately, due to occupancy constraints, we were unable to accommodate your request for a different room setup.We understand the importance of meeting our guests' expectations and strive to provide accurate information and seamless experiences. Please rest assured that we will review our booking process to ensure clarity for future guests.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your understanding. If you have any further concerns or if there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out to us directly.Warm regards,Jaber SalehiExecutive Assistant Manager

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Shizu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ローソンが隣にあったので便利でした。
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

David Timothy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located and pleasantly appointed hotel in the vibrant Bencoolen neighbourhood. Like most of Singapore, it simply works well, in a quietly impressive and enjoyable way. Highly recommended.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Love

Reisde met familie
Not a bad experience
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Compact clean room for 3 for a reasonable price! Just what we needed for one night. Easy to all transit and lots of food options.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ronald

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Daisy

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Shantini

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was excellent, especially the smoking hotel room. Thank you :)
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

SIREERAT

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Lalit, edmonton

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It looks like the property was a hospital before 😮
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jaber Salehi op 12 apr 2024
Dear Lalit,Thank you for sharing your recent experience with us. We appreciate your feedback and the opportunity to address your observations.It's true, our property has a rich history, but I must assure you, we've been a hotel from the very beginning! However, if there are any specific points that made you feel like you were in a hospital rather than a hotel, we'd love to hear them – after all, we're always open to constructive criticism and we're not afraid to make some changes if it means ensuring our guests have the best experience possible!If there's anything we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know.Best Regards,Jaber SalehiExecutive Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Sandra, Del Rio

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful and always helped us book a taxi when we needed it. They were even able to book a large taxi to accommodate all our luggage when we checked out and were headed to the airport. We also had a super late check-in when we first arrived (around 0200) and had no issues checking in. Everything went smoothly. A 24-hr 7-eleven was literally on your right-hand side when exiting the hotel from the main entrance. And within walking distance was a food court with many options. Not too far from the food court was the Rocher station. Great location and experience overall.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Makiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
場所が便利で部屋からの眺めがきれい
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

FARIDAH

3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Khushbakht

Positief: Netheid
Location was convenient and close to public transportation options (bus stops right in front of entrance as well as walkable to the MRT station). Plenty of things to see and explore nearby. However, the bathroom fan never managed to get rid of the dampness after taking a shower and the elevator is extremely slow, to arrive and for the doors to open, and seems like it needs some maintenance.
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ka Ying Lynn

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michael, Toronto

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

HON KEUNG

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near Bugis MTR station,convenient.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

EMI

4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ernesto, Colon

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located in an area where you can move anywhere, of course Singapore is very well connected, but the hotel allows you to walk around little India, with many food places and shopping malls. The hotel is not as luxurious as others, but it provides a good service and the necessary amenities for a quiet stay.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Miki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13時30分ごろにホテルに着いたんですが、部屋に案内していただけてうれしかったです。部屋に入った瞬間は手狭だなと思いましたが、慣れれば不便はなく。きれいな室内で、最新ではないものの古い感じもせず。コンセントはマルチで変換器不要。テレビはYouTube等視聴可能。部屋にペットボトルの水はありませんが、給水機から冷えた水が好きなだけ飲めます(お湯も)。チェックイン、チェックアウトともにスムーズでよかったです。ナイトガウンは置いてないので要注意。バス停のすぐ隣なので観光に便利、MRTの駅からの徒歩5分かからず良立地。一泊10ドルくらい安かったらコスパ最強って感じでしょうか?快適なステイでした。ありがとうございました。
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service
I really liked the location of this hotel. It is generally clean and the restaurant on site is great. Location is excellent, so are ataff. However, we noticed the the bathroom reeked of cigarette smoke smell. I complained to the front desk and we were immediately given a different room on another floor, but same side of the building. The cigarette smoke smell in the bathroom was still there, but not as bad as the first one. My guess is it has probably gotten into the central air conditioning system and so was just circulating all over. I can't fault the hotel for other guests' behaviour, if they still choose to smoke in a non smoking room, but I hope staff would physically check each room before they hand in the keys. Cigarette smoke smell can seriously affect others who have medical issues as was our case.
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Yoke Kham, KUALA LUMPUR

Positief: Netheid
The room I was given had a leakage from the ceiling After returning when I stepped into the room I nearly fell because there was a pool of water on the floor and as i haven’t switched on the lights didn’t notice the pool of water…. Luckily my friend who was with me caught hold of my hand…..very unhappy as I have never encountered such incident…. They changed the room to a higher floor and allowed me access to the mini bar And I have to asked for a f&b voucher
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ruzanna

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jaber Salehi op 12 apr 2024
Dear Ruzanna,Thank you for taking the time to leave feedback about your recent stay with us. We're sorry to see that your experience didn't meet your expectations.If there are any specific concerns or areas where we fell short during your stay, we would greatly appreciate hearing your feedback so that we can address them and ensure a better experience for future guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay you deserve.Warm regards,Jaber SalehiExecutive Assistant Manager

8/10 – Goed

TAIZO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の清潔さ、設備、スタッフの対応など満足しました。
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Audrey Loke op 27 feb 2024
Dear Taizo,Thank you for choosing to stay in ibis Bencoolen. It is a pleasure to hear you sharing with us on your positive feedback that overall you had enjoyed your recent stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back.Sincerely,Audrey Loke

6/10 – Redelijk

Zoe

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
枕頭袋有點兒污糟
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Masaki

Reactie van Jaber Salehi op 20 apr 2024
Dear Masaki,Thank you for taking the time to leave a review following your recent stay with us, although we're disappointed to see that your experience didn't meet your expectations.We value all feedback, whether positive or negative, as it helps us to continually improve our services. If there are any specific concerns or areas where we fell short during your stay, we would greatly appreciate hearing your feedback so that we can address them and ensure a better experience for future guests.If you have any further comments or suggestions you'd like to share with us, please don't hesitate to reach out.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Warm regards,Jaber SalehiExecutive Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Henry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, and nearby to a few MRT stations.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Audrey Loke op 19 feb 2024
Dear Henry,Thank you for choosing to stay in ibis Bencoolen. It is a pleasure to hear you sharing with us on your positive feedback that overall you had enjoyed your recent stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back.Sincerely,Audrey Loke

8/10 – Goed

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
It is a functional hotel, everything you need in the room, not a lot of space in the room but it is Singapore! There's a 7/11 nextdoor at street level. Easy access to Bugis Street markets, Little India, Kampung Glam, Bencoolen MRT & Queen St bus station
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Audrey Loke op 19 feb 2024
Dear Susan,Thank you for choosing to stay in ibis Bencoolen. It is a pleasure to hear you sharing with us on your positive feedback that overall you had enjoyed your recent stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we hope to have the pleasure of welcoming you back.Sincerely,Audrey Loke

6/10 – Redelijk

Pui Chung

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Kamla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was ever courteous and helpful and made the stay very pleasant and seamless
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent petit déjeuner, chambre propre
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

john

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Quick checkin and checkout. Good staff service. Close to transportation and walkable.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Connie

Positief: Netheid
Good
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

SZU WEI, New

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good choice of hotel in Singapore. Clean convenient
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

shailesh

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked everything
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024