Deluxe tweepersoonskamer (Gold) | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van J8 Hotel

3 out of 5
J8 Hotel
No. 8 Townshend road, #01-01, Along 33 Maude road, Singapore

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 263 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 132 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 558 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 558 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal hotel voor de verkenning van Singapore
Simpele kamer ideaal voor verkennen van Singapore. Kamer is keurig verzorgd zonder ramen op de gang, dus minder geschikt als je claustrofobie zou hebben. Maar verder perfecte ligging dicht bij de opstapplaats van de hop on hop of bus. Het ontbijt is keurig verzorgd en beter dan hé zou verwachten voor een hotel in deze prijsklasse.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel gezien prijsstelling
Prima hotel gezien prijs. Hadden kamer op de 7e etage met balkon. Was prima, schoon en een goed bed. Personeel in de bar was zeer vriendelijk en ontbijt was ook goed.

8/10 – Goed

Louis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is in good location where there are lots of restaurants and choices. The daily breakfast is adequate.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Perttu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for the price. Hotel is clean and we experienced no problems.
6 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Judi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was disappointing. Most of the food was cold even though I was there as soon as it opened. and the selection confusing. No fresh orange juice but oranges cut into quarters!
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Carlo

Reisde met partner
Positief: Netheid
Ein Zimmer im obersten Stockwerk mit Balkon hat einen super Blick auf die Stadt.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ching Ta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

MOHAMMED AZMAN

2/10 – Ontzettend slecht

Marc

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 21 nov 2023
Dear Marc, We are surprised by your rating where your booking was a "No-Show" .

6/10 – Redelijk

MAHADI

Reisde met een groep
Service quality is good but service quality should be improved . Thank you
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 21 nov 2023
Dear Mahadi, Thank you for your feedback, we appreciate your view and thank you for sharing and certainly we will continue to improve to better serve all our guest.

6/10 – Redelijk

Patrick

Stay 1 night
The room is very basic..toiletries very limited. No bottled water.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 21 nov 2023
Dear Patrick, Thank you for your feedback. Our amenities are meets based on the standards of our hotel. All guest rooms were given 2 bottles of complimentary water (placed in mininbar) and replenish daily basis. Nonetheless, we appreciate your feedback. Thank you

10/10 – Uitstekend

Nathan, Redfern

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good value property in a very convenient location. The staff are very friendly and helpful. Consider staying here on your next vist to Singapore.
5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
シャワーが・・・
シンガポールなので仕方ないのですが、この部屋の狭さで12,000円前後は少々高いと感じました。 また、シャワーを浴びるとトイレの便器がずぶ濡れになってしまう作りには驚きました^^; それと、洋服をかけるスペースが無く、ハンガーがかかっている場所は高さがないので、実際にスーツのパンツは掛けられませんでした。
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kwanghyun

2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Michele

Passabile
Camera minuscola ma per noi andava bene, non siamo pretenziosi. Doccia senza tenda o protezione, quindi il bagno si allaga. Wi-fi veloce. Colazione stile asiatico, no dolce. Zona tranquilla a due passi da Little India.
4 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

rajendra

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worthful to pay 155 dollers for night. Breakfast was worst. tables was not cleaned, i didnt eat breakfast after visit restaurant.Only one thing i can apprecieate is they call a taxi on my request. Rest almost was worst in this price .
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Zafirah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend trip
J8 hotel is in a convenient area next to lots of smaller shops (little India and Arab street) so it is good for halal food. The staff are accommodating and allowed us to have an earlier check in which was very convenient. We had a twin size room which was just as pictured, the bed was comfy and everything was clean. Our only complaint is that there was a musky/sweat smell from the room and corridor - but we know it was extremely hot and humid in Singapore so we do not blame the hotel, as soon as the AC was switched on this was fixed.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Great hotel. Would definitely recommend.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Victor

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

vinogran

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Seong-Yun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Patrick

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

TOMOHIKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

giulia

4 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yuki

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
再訪することはない
シャワー室にカーテンはなく、すぐ隣にあるトイレと床が水浸しになる。部屋にティッシュペーパーは置かれていない。洗面所にコンセントがなく鏡を見ながらドライヤーは使えない。チェックアウト当日、9時過ぎるとシャワールームから水が逆流してトイレと洗面所が使えなくなったため、予定より早くチェックアウトした。
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Atsushi

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は思ったよりボロいなぁという感じでした。 全くリゾートホテル感はありません。 近くのチャイニーズレストランが多くあるので食事はそこでできます。 でも安いので仕方ないかな。
6 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Judith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sureah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love j8
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

perlynn

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Nurzilla

1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Huifang Angie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Overall average only
The gold twin room is very small and quite deceiving from the photos. Need to walk up stairs to room. Weird design. Provided towels that are torn. breakfast is good with four choices of Vietnamese food.
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Suresh

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff
Staff tried their best with request,finding solutions .
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Shahrul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Customer service very good. Staff are very friendly.
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Mikael

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Erich

fuer den preis ganz okay!
zimmer ein bisschen klein, kein stuhl, dafuer tolles internet. nett gestalteter cr. fruehstueck fuer einen europaer sehr gewohnungsbeduerftig.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Helen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra läge, nära till 2 mrt stationer. Gångavstånd till Mustafa center och City Square Mall. Minus sena med att städa rummen kom inte förrän kl18. Overall bra hotell.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Beena A

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
20th anniversary
Staff was nice and friendly and very helpful. They were able to give us an early check in since we arrived so early. They even upgraded our room to a private floor and bigger. The downside was you had to take two flights of stairs to get to it with all your luggage in tow. The area is nice and safe and clean and close to two train stations and down the street from mustufa center. Breakfast was good too. Everything was made to order and fresh everyday. They made sure to provide local cuisine for the locals and western cuisine for like waffles and eggs for us Americans.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

ANIRUDDHA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The stay was comfortable.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
バスルームがかなりカビ臭く、その対策か部屋の芳香剤のような香りがきつかったです。 部屋に備え付けのドライヤーも電源を入れても使えませんでした。 言えば、部屋を変えてくれたかもしれませんが、仕事でバタバタしてて言うチャンスがなく、3日間耐えました。 冷蔵庫のスナックや飲み物が無料だったのは良かったです
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

M

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Average
Room tired and a little grubby. Breakfast very poor.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Steven

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic and simple stay for single and short stay
Stayed for a couple of times in the past. It’s a basic and simple hotel for temporary stay. Room was small but adequately enough for a single needs. Amenities are there and okay. My only suggestion for improvement is the cleanliness. Found a bunch of hairs on the floor and since no slippers were provided, I find it’s quite an issue. For the single room, the rain shower is just on top of the bathroom and after showering, the entire floor will be wet. With no slippers provided, you’ll feel a bit uncomfortable walking around. For this price point and with a basic breakfast provided, it’s negligible though. you have privacy and private bathroom all by yourself vs a dorm or capsule hotel.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Angel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Heidi Bjønnes

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Herve

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Trés décevant
Accueil quelconque, la première chambre proposée était sans fenêtre avec moitié ascenseur, moitié escalier dans une partie laissé à l’abandon par l’hôtel ! La 2eme chambre proposée était très petite et ne correspondait pas aux photos lors de la réservation. Nous avons eu une soirée et une nuit sans eau chaude ! avec pour seul réponse : « attendait demain matin »…. Petit déjeuner quasiment exclusivement à l’anglaise, l’hôtel a refusé de nous appeller un taxi le jour de notre départ. Seul point positif : l’emplacement et la proximité du métro.
4 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
早餐很多人~但出餐很慢~最後沒吃到!!!將就住一晚。離地鐵遠。
1 nacht verbleven in juli 2019