RM Hotel
Hotel met 2 restaurants en gratis ontbijt in Singapore
Fotogalerie voor RM Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Studio M Hotel
Singapore-rivier
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
20 dec - 21 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10 Tuas West Drive, Singapore, 638404
Over deze accommodatie
RM Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Genting Hotel Jurong
Genting Hotel Jurong
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 612 beoordelingen
De prijs is € 158
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: SGD 200.00 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RM Hotel Singapore
RM Hotel Hotel
RM Hotel Singapore
RM Hotel (SG Clean)
RM Hotel Hotel Singapore
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over RM Hotel
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
5,0
Locatie
9,0
Personeel en service
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 aug 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Terje
Zakenreiziger
31 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terje
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
STEPHEN
Zakenreiziger
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
STEPHEN
4 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Alan
Zakenreiziger
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Singapore business trip
Alan
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
S
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
S
3 nachten verbleven in december 2018













