Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel de Oorsprong

3 out of 5
Hotel de Oorsprong
Huisterheide 7, Sint Nicolaasga

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 80 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jeanette

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi oud gebouw waar het hotel/restaurant in gevestigd is, kamer was wel gedateerd maar prima bedden. Wij hadden een kamer met serre, daar kon je lekker even zitten met uitzicht in het bos.
2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Remon, Spijkenisse

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De naam van het hotel doet de staat van het hotel eer aan.. het komt uit 1970 net als de gehele inboedel. De vieze kleine douche incl wasbak. 1 x 1.5 meter.. n nog kleinere wc. Super oude inrichting.. behang en tapijt stamt uit de jaren 30. Hadden het idee dat we in n ouderwetse kamer van n bejaardentehuis zaten. En het stikte van de spinnenrag en vliegend ongedierte..Dan nog het ontbijt. Ik snap dat in corona tijd de ontbijtjes anders zijn in hotels.. maar dit sloeg alles.. ik.heb 2x 12.50 afgerekend voor 2oude bolletjes met oude ham en kaas die er al 3 dagen op zat,en n croissantje.. moesten zoeken naar iets van hagelslag voor mijn vriendin... en dat allemaal in n papieren tasje ...vraag dan 5 euro. dan maak je nog dikke winst en weet je als bezoeker (want gast voelde ik me niet) waar je aan toe bent.. ook was het super banauwd in de "bossuite" geen ijskastje of andere verkoeling behalve de kapotte waaier die vast bleef staan en de waaier die we gelukkig zelf hadden meegenomen. Nóóit zal ik dit "hotel" aanraden aan iemand en ook nooit meer bezoeken. We hadden beter in onze auto kunnen slapen.. dan hadden we ons comfortabeler gevoeld dan afgelopen zaterdag.. snap dat je nu iets wil verdienen.. maar hier iets mee verdienen is ronduit asociaal..
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

ROGER

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit hotel is duidelijk aan een opfrisbeurt toe en het is jammer want het heeft veel potentie :goede ligging ,zeer rustig en charme maar vergane glorie,muf en kleffige tapijt en zitmeubels .Het corona ontbijt was zeer matig van qualiteit,voorverpakte diepvries sompige broodjes.Waarom geen buffet op bestelling waar de gast op papier zijn ontbijt kan samenstellen zodat men dit kan serveren.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van J op 25 jul 2020
Beste gast, Dank voor uw feedback. Heeft u deze feedback ook bij de receptie gemeld? We willen wel graag met u delen dat gezien de Coronacrisis wij als hotel de maatregelen heel serieus nemen en daarom niet een ontbijtbuffet kunnen serveren, zoals we altijd deden. De Coronamaatregelen zorgen er ook voor dat we noodgedwongen andere type broodjes moeten serveren die van te voren verpakt zijn, zo kunnen we garanderen dat u in geen enkel geval gevaar loopt voor het virus. Gasten een ontbijt laten samenstellen impliceert dat we ontzettend veel ontbijtproducten moeten weggooien en dat is niet conform ons beleid. We proberen gasten zoveel mogelijk te informeren over het type ontbijt bij het inchecken, daarnaast zijn (afhankelijk van hoe ontbijt is geboekt) gasten meestal vrij om ontbijt te annuleren wanneer ons type ontbijt hen op voorhand niet lijkt te bevallen. Verder zijn onze hotelkamers inderdaad enigszins gedateerd, maar daar is de prijs dan ook naar. We maken alles grondig schoon en verder proberen we stap voor stap hier en daar ons hotel te moderniseren waar dat mag, immers, we hebben hier te maken met een monumentaal pand. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en uw vragen zo goed mogelijk beantwoord te hebben. Met vriendelijke groet, Team de Oorsprong

2/10 – Ontzettend slecht

a.j.m.van

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit kan echt niet meer!
Laat ik positief beginnen: de ontvangst was erg vriendelijk en we mochten onze auto 5 dagen bij het hotel parkeren tijdens onze 11-steden fietstocht. 'De Oorsprong' was dus ook het vijfde hotel waar we overnacht hebben en veruit het slechtste. We verbleven op een muffe kamer en overal waar je keek was alles oud en kapot, verf afgebladderd, deurpanelen los, behang los, elektra slecht verbonden, wel een leuke serre, maar banken met vieze vochtplekken erin en het glazen dak was enorm smerig. Het ergste: de thermostaatkraan van de douche had alleen de stand 'heet', of 'zeer heet'. De ventilatie was kapot, dus bij het douchen was heel de kamer meteen vochtig. Het diner was redelijk, maar de keuze was zeer beperkt. Het ontbijt was ver beneden peil. Een papieren tasje met voorgesmeerde broodjes uit de diepvries die je ook bij de benzinepomp haalt. Dat kan veel beter, ook al is het corona tijd. Dit hotel voldoet echt niet meer aan de hedendaagse standaard en is zwaar toe aan renovatie.De foto van de voorkant schept verwachtingen en de locatie is mooi. Er kan echter zoveel meer van gemaakt worden! Géén aanrader dit hotel, eigenlijk verdient het de naam 'hotel' niet; niet boeken dit gedrocht!
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van J op 12 jun 2020
Zeer spijtig deze review te vernemen, en dat deze kamer voor 55 Euro per nacht (tarief jeugdherberg) inclusief gratis wifi, parkeren, comfortabel bed, extra serre etc. niet heeft voldaan aan de verwachtingen. Blijkbaar ook lastig bij de vraag uitcheck alles naar wens geweest niet te reageren, maar vervolgens wel zo een trieste recensie te schrijven. Wij hopen jullie in ieder geval nooit meer te ontvangen in ons hotel, welke gelukkig door vele andere wel gewaardeerd!

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2020
Reactie van Oorsprong op 16 jun 2020
Dank voor deze mooie recensie!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sinterklaas Kuiertocht
De 1-persoons kamer was klein. Er was een bed, tafel met tv, klerenkast, badcel met douche, wasbak en toilet. Koffie en thee kon gratis verkregen worden middels zelfbediening. De prijsstelling was prima voor deze kamer. Van de omgeving heb ik niets gezien omdat het zowel bij het inchecken als het uitchecken donker was
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel en keuken waren helemaal top. je kon wel zien dat het gebouw aan een opknapbeurt toe is. Zeer prettig verbleven. Ik zal (als dit aan de orde is) het hotel zeker aanbevelen.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel de Oorsprong op 26 okt 2019
dank voor deze mooie beoordeling

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
personeel vriendelijk. accommodatie gedateerd, wel schoon, onbijt matig in keuze
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de ontvangst was hartelijk. minder goed was misschien dat alles er wat oud en "gedateerd" uit zag, maar alles functioneerde prima. de prijs kwaliteit verhouding was uitstekend
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Henriette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Sehr schmutziger Teppichboden und Motten
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik moest voor de aanvang van het ontbijt weg, maar kreeg een uitgebreid pakket mee. Douchekop zakte weg, lastig met douchen. Doorgegeven, zou worden verholpen.
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

John

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beter geen hoge verwachtingen hebben....
Voor een verblijf van 2 nachten is het oke maar naar mijn smaak te kleine kamer en beslist te kleine badcel met toilet is niet geschikt voor mensen met claustrofobie, De vloerbedekking, tapijt, is niet hygienisch en moet vervangen worden. Ook de wandbekleding uit stof heeft gebruikssporen waar een kast heeft gehangen o.i.d. Verder zijn er nog een paar details, zoals verouderde sloten op de kamerdeuren die vrij eenvoudig te openen zijn met een loper. Ook zie je hier en daar sporen van een daklekkage, niet alleen in de kamer maar ook elders in het gebouw. Kortom er is een heleboet achterstallig onderhoud. Desalniettemin de ligging is heel mooi en rustig, het is een forse investering waard..
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Gerrit-Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
avontuurlijk weekend in Friesland.
een zeer mooie omgeving bos, mooie wandelroute 9 km, langs kunst route van hout snijwerken uit bestaande bomen, meertjes, reigerkolonie. en een mooie plek om de omgeving te verkennen op de motor de elf meren route. veel lammetjes en veulentjes in de wei. lekker uitgewaaid aan de IJsselmeerdijk. En heerlijk gegeten verrassend.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ongedwongen sfeer, prettig gastvrij. lekker eten waarvoor ook mensen uit de buurt aanschuiven.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prachtige ligging. Koud in de gangen van de hotelkamers.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
In de douche is GEEN douchemengkraan, dat vind ik erg slecht en gevaarlijk, en het kost ook onnodig veel water omdat je eerst het hete en koude water moet mengen totdat je de juiste temperatuur hebt. Dit is ook absoluut niet meer van deze tijd. Wat ik goed vind is dat er gewoon tweepersoonsbedden zijn, helemaal top !
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
eenvoudige ruime kamer op een authentieke locatie. Verwarming van de kamer niet toereikend in de winterperiode. Wordt aandacht aan besteed door het management. Uitstekende keuken.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

W

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Super vriendelijk personeel, heerlijk eten en heerlijke overnachting voor scherpe prijs.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt was prima. De kamers zijn echter wat gedateerd. De bedden slapen prima.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
mooi gebouw op een mooie plek maar onderhoud isachterstallig
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

francis, den bosch

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd hotel in mooie omgeving
We hadden een standaard kamer geboekt en kregen gratis een update naar een boskamer. Dat was maar goed ook, kamers zijn erg gedateerd. Het bed was wel goed, normaal ontbijt en het diner was prima. Het hotel wordt vooral gebruikt door werklui als goedkope overnachting. Deze werklui nemen zelf tassn vol eten mee en maken zelf hun ontbijt en diner (er was een magnetron aanwezig in de centrale ruimte). Voor andere gasten gaat het hotel pas om 8.00 uur open.
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Jan Willem, Lekkerkerk

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk vertrekpunt voor niet- en wandeltochten
Het is een gezellig hotel met uiterst vriendelijke bediening/leiding. Je voelt de gemoedelijke benadering. Aanrader!
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooie en praktische locatie
Jammer dat de uitstraling in het hotel (nog) geen vervolg krijgt. De inrichting van de kamers is echt verouderd, maar er staat een prima prijs-kwaliteitsverhouding tegenover.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Hotel de Oorsrpong op 13 apr 2018
Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn gefaseerd de kamers aan het renoveren. Met gastvrije groet, Hotel de Oorsrpong

8/10 – Goed

maria

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Thea

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Statig aangezicht
Vanaf de oprijlaan zeg je wow, wat mooi. Bij binnenkomst is dat gevoel weg. De hotelkamer is aan renovatie toe. Het bed is heerlijk en het ontbijt oké. Niet gedineerd omdat er een bruiloft was en wij niet in het restaurant terecht konden maar in een achteraf zaaltje. Voor 1 nachtje is het te doen.

8/10 – Goed

Jan, Renswoude

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel, wat op een prachtige locatie staat.
Het hotel ligt op een prachtige locatie, een mooie bosrijke omgeving. Een mooie oprijlaan met een mooi vooraanzicht. Het bij gebouw waar uiteindelijk de kamers zijn ziet ernaar ons idee een beetje verouderd uit en past niet helemaal bij het hoofdgebouw. De kamers zijn wat gedateerd, maar wel van alle gemakken voorzien, en wat belangrijk is, schoon. De bedden slapen lekker(boxsprings) en zeker geen doorgelege matrassen. Ook stond er netjes een extra bed voor ons zoontje klaar. Wel hebben ze een leuke ruimte waar je bij slecht weer best een paar uurtjes plezier kunt hebben dmv een poolbiljart dam en schaakspel e.d. Het personeel is ontzettend behulpzaam en erg vriendelijk. Het ontbijt ziet er netjes en verzorgd uit. Al met al een geslaagde overnachting voor ons.
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Voldoende voor snelle doorreis
Prima hotel voor snelle doorreis. Service is prima en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige bar (zeker buiten!). Ontbijt heeft alle basis zaken ruim voorhanden. Minpunt tijdens mijn verblijf waren de lawaaiige Polen. Het telefoongesprek was door de dunne muren op de hele verdieping en een verdieping lager uitstekend te volgen tot kwart voor twee 's nachts. Het hotel gaat hier overigens actie op ondernemen.
1 nacht verbleven in juni 2017
Dank voor deze feedback. Naar aanleiding van dit geluidsoverlast in de nachtelijke uren hebben we afscheid genomen van deze gasten. We zullen er alles aan doen om een eventueel toekomstig verblijf nog meer naar tevredenheid te laten verlopen.

10/10 – Uitstekend

Thomas, Velp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superhotel met nog betere service!
lekker informele sfeer, het is alsof je thuis bent! Wij (gezin met 1kind hadden een kamer op de 1e verdieping geboekt, het hotel had ons in een grotere (en duurdere) kamer geplaatst omdat we dan wat meer ruimte en privacy zouden hebben en dat gewoon voor de oude prijs! Dit voorbeeld geeft precies aan hoe ze hier met je meedenken en je een zo prettig mogelijk verblijf willen bieden! Wij gaan zeker nog een keer terug!

8/10 – Goed

joannes, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een omweg waard....
Heerlijk rustig hotel met zeer vriendelijk personeel. Grote 'boskamer' met apart zitgedeelte. Sanitair wat gedateerd maar keurig. Een hotel om regelmatig terug te komen! Hebben al weer geboekt....

8/10 – Goed

k.h.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi
1 nacht op doorreis. Mooi hotel, gedateerde kamers maar goed onderhouden, prima. Mooi restaurant, goed ontbijtbuffet. Mooie ligging.

6/10 – Redelijk

Mo, Haarlem

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige aanblik
Prachtige aanblik wanneer je aankomt. De oorsprong ligt aan oprijlaan met grasland en is omzoomd door bomen. Daarachter echter een twintigsteeeuwse aanbouw die nog wel een behoorlijke lik verf kunnen gebruiken. Eenpersoons kamers ( erg prettig dat er zoveel zijn) functioneel en schoon met aandacht voor de gast. De eigenaar vertelde dat de opknapwerkzaamheden nog in volle gang zijn. Terras heerlijk, van andere faciliteiten geen gebruik gemaakt wegens tijdgebrek. Goed verzorgd ontbijt. Alleen heel veel muggen in de kamer.

6/10 – Redelijk

jelle, den haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
redelijk hotel
Sterk verouderde kamers: zeker geen luxe! De dienstverlening en omgeving compenseert gelukkig veel alsmede de kookkunst van de kok; prima!

6/10 – Redelijk

Hunter, Maarssen

Positief: Personeel en service
In het land der blinden van St. Nyk is ...........
Een simpel hotel, erg gedateerd, maar alles wat nodig is voor een overnachting is aanwezig. Douche, aparte wc, kleine tv, stoelen, tafeltje en een bed. Alles is klein, maar voldoende. Het bed ligt verrassend goed en slapen is dus geen probleem, de stilte is oorverdovend, hoewel de kamers een heel klein beetje de neiging tot gehorigheid hebben. De etenskaart is beperkt, maar de kwaliteit en de smaak zijn uitstekend. Het ontbijt is overvloedig. De prijs past bij het gebodene.

10/10 – Uitstekend

W.R.H., Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemoedelijk
Prima verblijf, gemoedelijk en gastvrij

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede oude tijd
Schitterende lokatie. De kamers met nog heel veel jaren 70 accenten. Nostalgie en functioneel. Vooral zo houden. Bed was wel heel erg van deze tijd, dus erg lekker.

6/10 – Redelijk

R.B.M., Amsterdam

Positief: Personeel en service
Oud pareltje.
Waren daar voor een verjaardag borrel met heerlijke hapjes tussen door. Was tot in de puntjes verzorgd. In een mooie omgeving. Correct en vriendelijk en goed reagerend personeel. Hotel faciliteit is wel gedateerd, maar ligt in een mooie omgeving.

4/10 – Matig

Marion, Heemstede

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerd hotel met matige kamers op mooie plek
Ontvangst in het hotel was zeer voorkomend. Helaas zijn de kamers bijzonder gedateerd, het raam kon niet open wat heel vervelend was omdat de kamer muf rook. Het bed is van goede kwaliteit. Badkamer is erg basic maar bruikbaar. Restaurant gedeelte is prima, bij het ontbijt ruime keuze. Ligging aan de bosrand is uitstekend, voldoende parkeergelegenheid en eenvoudig bereikbaar met de auto.

8/10 – Goed

T., Sassenheim

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima !!
Wij werden leuk ontvangen,en hebben het verder ook erg leuk gehad.

10/10 – Uitstekend

Henk, Voorburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Groene omgeving, oude stoeterij, sfeervol restaurant, goede keuken, kamers wat gedateerd.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
nette eenvoudige kamer voor een scherpe prijs!
nette eenvoudige kamer voor een scherpe prijs!

6/10 – Redelijk

Gary, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service
Prestigieus en toch goedkoop
Zeer luxe ogend hotel, voorheen van de stoeterij. Mooi gelegen, lange oprijlaan. Receptionist c.q eigenaar een beetje eigenaardig en moeilijk verstaanbaar. Heeft wel humor. De kelner c.q. barman is erg hoffelijk, gedienstig en vriendelijk. Rest van het hotel oogt m.i. wat gedateerd en hier en daar zelfs en beetje viezig. Geldt zeker voor de kamer:eenvoudig, biedt voldoende, maar heeft een vieze vloerbedekking. Douche is klein en oud, maar heeft een heerlijk harde en warme straal. Handdoeken zijn goed en worden dagelijks verschoond. De w.c. heeft geen deksel. Algemene beoordeling: voldoende, ofschoon je meer verwacht van een prestigieus hotel als "de Oorsprong". Detail: kamer was buiten het seizoen en daarom goedkoop. Word je gelijk betaald gezet door het diner. Dit seizoen vooral wild en prijzig.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf en ontbijt goed.Kamer was gedateerd. Raam kon je niet goed openzetten.Locatie heel mooi.

6/10 – Redelijk

joke, utrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Leuke locatie vlakbij golfbaan
Kamers erg oud , wel schoon . Badkamers erg ouderwets , klein . Niet van deze tijd . Wel schoon . Als je geen hoge verwachtingen hebt , goed voor een nachtje .

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nichts kalt schmutzig ungepflegt Frühstück-Zumutung das Haus hat anscheinend mal bessere Zeiten gesehen.selbst die 49.-Euro sind einfach Zuviel für dieses haus
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Pavlo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Ingmar

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Unterkunft passt, Frühstück überteuert.
Das Gebäude hat den Charme einer Jugendherberge aus den 70ern. Betten sind bequem, aber alles mächtig in die Jahre gekommen. Preis Leistung für die Unterkunft passt aber. Die angekündigte tägliche Zimmerreinigung fand nicht statt. In der Dusche stand abends noch Wasser vom Morgen. Das Frühstück war okay, aber recht spartanisch und mit 11€ pro Person deutlich überteuert für das Angebot. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend.
2 nachten verbleven in oktober 2019