Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een stoombad

Beoordelingen van Eurostars Sitges

5 out of 5
Eurostars Sitges
Av. Cami De Miralpeix, 12, Sitges, Barcelona

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 565 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 271 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 937 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 937 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Robertus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice service friendly staff
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Faycal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great:food, ambiance, location, services, swimming pool. Great views from the hotel.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel but is not a 5 star hotel
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Armando Waser op 18 jul 2022
Thank you for taking the time to share your stay review for your recent stay with us in Sitges. We appreciate your comments and I apologize for the disappointing impression you encountered during your stay . Thank you for your valued feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to prove our commitment. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, only suggestion: upgrade the shower
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Conor Cushnahan op 16 aug 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us at Dolce by Wyndham Sitges Barcelona. We are delighted to receive your feedback and are happy to hear that you had a pleasant stay. I will share your comments with the team and appreciate you giving me this opportunity to celebrate with them. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Conor Cushnahan op 14 aug 2020
Gracias por confiar en Dolce Sitges para su reciente estancia y por reflejar las impresiones de su experiencia como Cliente nuestro: nos alegra saber que disfrutó de nuestro establecimiento y de nuestro Equipo Humano y esperamos haber colmado sus expectativas. Esperamos verle muy pronto, de nuevo, por Dolce Sitges y ofrecerle la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente

8/10 – Goed

Salvador

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwaliteit en rust in Sitges
Wekomen hier al jaren en afgelopen december is de verbouwing begonnen, het ziet er goed uit!
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van THE MANANGEMENT op 5 feb 2020
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in your comments We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van FRANCISCO JOSE JIMENEZ op 3 sep 2019
Cher Voyageur : On voudrait vous remercier pour votre confiance en Dolce Sitges et pour le fait de nous avoir choisi pour votre séjour ainsi que pour partager à Hotels.com vos commentaires comme notre Client : on est heureux de savoir que vous avez profité de l’Hôtel et aussi connaître le positif classement concernant notre propriété et votre visite, qu'on apprécie énormément. Merci bien, encore une fois, pour ce séjour et pour votre commentaire et on y espère votre retour, bientôt, pour vous montrer l’hospitalité méditerranée qu’on aime offrir à nos Clients. Avec nos meilleures salutations,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice 5 star hotel in a perfect setting. Minor irritations are the enormous walking distances to the room and the keycard system.
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van FRANCISCO JOSE JIMENEZ op 21 aug 2019
Dear Writer, We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property, your stay and the setting, that we really appreciate. Also, we would like to inform you that the distance between some of the rooms and the main hotel area (front desk and restaurants) is connected with the fact that the Hotel is built in a natural park and it had to avoid being a tall and massive building by extending its base taking advantage of the hill slope where the property is located. This meant enhancing full surface and creating a long walk for certain rooms but, at the same time, the way the structure was designed provided for most of the rooms (over 70%) and public areas gorgeous views over the Mediterranean sea that every Guest can enjoy. Finally, we take good note of your comment on the key system, that we will proceed to review and evaluate with our Maintenance Team in order to understand the reasons, analyze them and take appropriate measures for the future. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Francisco José Jiménez op 16 aug 2019
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Expedia las impresiones de su experiencia: nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su tan positiva puntuación sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

10/10 – Uitstekend

Am

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, lovely terrasses and pools.
Great, luxury hotel. Sitges is not our kind of location (cheap). Food and drinks are overprized, but that is to be expected with a five star hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Francisco José Jiménez op 14 aug 2019
Dear Writer, We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Francisco José Jiménez op 11 aug 2019
Cher Voyageur : On voudrait vous remercier pour votre confiance en Dolce Sitges et pour le fait de nous avoir choisi pour votre séjour ainsi que pour partager à Expedia vos commentaires comme notre Client : on est très heureux de savoir que vous avez profité de l’Hôtel et aussi connaître les positif classement et remarques concernant notre propriété et votre visite, qu'on apprécie énormément. Merci bien, encore une fois, pour ce séjour et pour votre commentaire et on y espère votre retour, bientôt, pour vous montrer l’hospitalité méditerranée qu’on aime offrir à nos Clients. Avec nos meilleures salutations, Francisco José Jiménez

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Francisco José Jiménez op 11 aug 2019
Apreciado Viajero: Gracias por confiar en Dolce Sitges para su alojamiento en esta estancia así como por reflejar y compartir en Expedia las impresiones de su experiencia: nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestro Hotel y le agradecemos su tan positiva puntuación sobre nuestra propiedad y su estadía, que apreciamos y valoramos muy sinceramente. Le agradecemos, una vez más, esta visita así como su comentario y esperamos su próxima ocasión en Dolce Sitges para mostrarle, de nuevo, la genuina muestra de hospitalidad mediterránea que nos apasiona. Muy cordialmente, Francisco José Jiménez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was steeds muziek tot11h s avonds buiten aan restaurant , niet te luid maar toch .... en de kamers waren niet geluiddicht Anders prima
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Francisco José Jiménez op 22 jul 2019
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring concerning our property and your stay, that we really appreciate. On the other hand, we would like to inform you that live music is daily provided at Restaurant Verema for the Fussion Nights, four days a week finishing at 10.00 pm and 3 days a wekk at 10.30 pm, always respecting the sound levels according to the property and local standards. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De inrichting is niet meer helemaal 2019 maar wel erg netjes onderhouden allemaal. Prima hotel, niks mis mee!
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Francisco José Jiménez op 17 jun 2019
Dear Writer, First of all, we would likee to apologize for not answering in Dutch but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property, your stay and the maintenance of the facilities, that we really appreciate. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Goed

Corine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel - goede faciliteiten
Prima hotel. Goede service. Goede faciliteiten (sauna/stoombad/binnen en buiten zwembad), prima bedden. Wifi bandbreedte is een minpuntje - regelmatig weinig connectie. Auto huren is een aanrader aangezien het wat achteraf gelegen is.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van f op 6 nov 2018
Dear Writer, First of all, we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, our facilities and the beds, that we really appreciate. On the other hand, we regret the challenges you had with the Wi-Fi connection and we apologize for it. We will proceed to review it with our IT Team in order to analyze it and take appropriate measures, given that our network can support up to 5,000 devices connected. Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 14 sep 2016
Dear Writer: We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring concerning our property and your stay, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rust en genieten
Prachtig hotel. Alle luxe die je jezelf gunt, krijg je. Genieten van de rust en zwembaden. Volop vriendelijk personeel.
Reactie van FRANCISCO JOSE JIMENEZ op 12 sep 2016
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in Norwegian but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Tripadvisor your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the relaxation you found, the pools, Dolce Vital Spa, our breakfast and your wish to return, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel! Wel iets buiten het stadje maar gewoon elke avond taxi pakken naar het centrum ongeveer 8-9euro!
Reactie van Francisco José Jiménez op 2 sep 2016
Dear Writer: First of all, we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Expedia.com your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remark concerning our property and your stay, that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Nick, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor zowel vakantie als zaken
Uitstekend hotel met goede service. Ligging is wat afgelegen maar wel aan de golfbaan ( voor de liefhebber)
Reactie van General Manager op 4 aug 2016
Dear Writer: We would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Hotels.com your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property that we really appreciate! Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges. Yours sincerely, Francisco José Jiménez

10/10 – Uitstekend

marc, dendermonde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel
Zoals steeds een prima hotel met klasse, prijs/kwaliteit
Reactie van Melanie op 22 nov 2014
Dear Guest: We would like to thank you for your recent stay at Dolce Sitges and for taking the time to fill in your comments We are very pleased to learn that you had a positive and pleasant experience in our Hotel and Resort and that we have reached your expectations for your stay. Likewise, I thank you very sincerely for sharing your comments and impressions about your stay: they are very useful observations to work on the experiences we offer to our Guests and therefore, they have been transmitted to the Leaders of the concerned departments to understand them, to learn from them and to put into practice in order to improving the experience of future stays. Again, I reiterate the appreciation for the confidence in Dolce Sitges, where we hope to see you soon and keep showing you our interest to improve and satisfy the stay of our Guests and Customers. Sincerely yours, Melanie Mc. Pherson

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om in alle rust te genieten
Zeer mooi hotel, kamers netjes afgewerkt, mooi zwembad (fijne zitzakken) en mooie rustige ligging. Als je graag het centrum bezoekt ligt het hotel vrij ver van het centrum: je moet een taxi nemen om naar het centrum te gaan. Een enkele rit kost ongeveer € 10,- Je kunt overdag gebruik maken van een gratis shuttlebus naar het strand, deze rijdt om het half uur. Je wordt aan het strand afgezet, als je deze bus gebruikt om naar het dorpje te gaan moet je nog 20 minuten lopen. Het ontbijtbuffet is goed, er is voldoende keuze. Je kunt binnen en buiten eten. De prijzen aan het zwembad (eten / drinken / lunch) en voor de georganiseerde bbq-avonden zijn veel te hoog.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Guus, Spijkenisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker een aanrader
Goed en modern hotel. Spa voorzieningen zijn uitstekend.

8/10 – Goed

Michiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A wonderful place to stay in Sitges! We will be back
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ysidora

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Absolutely nothing to do
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Laura Jean

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is really wonderful! Ask about the shuttle service to the beach from the hotel and you can walk to the Sitges Rail Station from there.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Helvio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantástica estancia en el hotel, en especial agradecido a Javier el recepcionista, Sergio el Maitre por su profesionalidad
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michele

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ernest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was excellent
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Charles J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Suneet, Princeton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff and an amazing modern well appointed positive atmosphere location. Little far from Sitges center and reachable via taxi for around e15 each way.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

jamal

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kailey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Experience
Staff were incredible, room was spectacular, and we would visit again.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Great hotel. Unfortunately after multiple conversations with reception about the missing hotels.com silver VIP sparkling wine being missing and a call to hotels.com nothing appeared which defeats the point of using hotels.com Hotel itself was nice but located quite a distance from town and taxis were often an issue. Clean and friendly staff.
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

sebastien

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jolie chambre confortable avec une terrasse sympa. L’hôtel ne fait aucun différence entre un client occasionnel et un client très régulier ce qui est dommage : aucune attention rien Nada même si on vient trois fois en deux mois et pour la quinzième fois . La fidélité c’est pas leur truc . Sinon le personnel est très serviable
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

J C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good four star hotel.
A massive hotel. One had to walk miles. Conference orientated. Pools a little disappointing. Views from sea facing side, excellent. Breakfasts good. Staff very nice.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Itziar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Juan Carlos

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sherri

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would not stay again
I informed staff 3x our hot tub was not hot and it wasn't until the last evening I contacted Expedia that they finally sent maintenance to fix the problem, so we had ONE NIGHT in our hot tub out of 5. The hotel was also too far from everything. The hallways smelled bad. The carpet in the hallways was nasty. Breakfast was the same every day and not very good. The coffee was awful. The maid left our patio door wide open one day and unlocked another day. You had to have a door key in for the AC to work and we left one of ours in so the room was cool when we returned but she would remove it. All the signs says Spa was open until 9pm but they would close at 7pm.
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property. Nice beds and amenities. Enjoyed the restaurant for dinner.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Normand

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a great resort. Definitely not a 5 stars hotel. The rooms need an update. If you like big resorts it might be for you.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Hend

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
Fantastic stay, 10/10. Clean, modern, nice facilities and great attentive staff! Would love to stay there again.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel and staff excellent but remote from Sitges town although hotel mini bus available during the day but not evenings. Good hotel for short stay but not longer vacation
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Wendy

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Dated rooms and bathrooms. Constant bad cover music playing from every corner all day long. Pools cold. Extra fee to use indoor heated pool. Food awful - 3 bouts of food poisoning in our group of 4 (on different nights), no vegetarian options at all for those on half board. Dead vibe. Not Dolce Sitges as it used to be. Won’t be returning sadly. Sitges however is lovely.
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My stay at Eurostars Sitges was really enjoyable abd comfortable. The resort has excellent customer service, clean and spacious rooms, wonderful amenities and superb views. The only area of improvement would be some of the carpets and decor, which were showing visible signs of wear and tear. On balance I am happy to recommend it to anyone visiting the Sitges area though.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lionel Eugene

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Thuan

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

LINDA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je trouve dommage que l accès à la piscine intérieur et au jaccuzi soit payant pour un hôtel 5 étoiles
5 nachten verbleven in augustus 2023