Sitka Hotel and Restaurant

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Sitka

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Restaurant
  • Huisdiervriendelijk
  • Bar
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe kamer, uitzicht op bergen

7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 33 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, toegankelijk voor mindervaliden

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 23 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Exclusieve penthouse, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 371 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe eenpersoonskamer, 1 queensize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 371 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 queensize bed, kitchenette

Hoogtepunten

Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 278 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe eenpersoonskamer, keuken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, 2 queensize bedden, uitzicht op bergen, uitzicht op gebergte

8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
  • 33 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
118 Lincoln St, Sitka, AK, 99835

In de buurt

  • Sitka Pioneer Home - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Baranof Castle State Historical Site - 1 min. lopen - 0.1 km
  • Kathedraal van St. Michael - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Castle Hill - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Sheet'ka Kwaan Naa Kahidi Tribal Community House - 7 min. lopen - 0.7 km

Lokaal vervoer

  • Sitka, AK (SIT) - 3 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bayview Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪Ernie's Old Time Saloon - ‬1 min. lopen
  • ‪Sitka Pel’meni - ‬3 min. lopen
  • ‪Longliner Lodge & Suites - ‬8 min. lopen
  • ‪Cold Water Bar & Grill - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Sitka Hotel and Restaurant

Hotel vlak bij de oceaan
Als je bij Sitka Hotel and Restaurant verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, wasvoorzieningen en een bar. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en vergaderruimtes
  • Koffie/thee in de lobby, een lift en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Sitka Hotel and Restaurant beschikken over faciliteiten zoals kluisjes. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en baby-/kinderbedjes (tegen een toeslag)
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, magnetrons en koffiezetapparaten/waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden tussen 04.30 uur en middernacht
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Boeken
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Wandel- en fietsroutes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • In de bergen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep naast het toilet
  • Hardhouten vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron

Meer

  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van USD 20 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van USD 100 per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 20.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen USD 20.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Resorttoeslag: USD 5.50 per accommodatie, per nacht
De resorttoeslag is inclusief:
  • Conciërgeservice
  • Huishoudservice
  • Koffie op de kamer

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Borgsom voor huisdier: USD 100 per verblijf
  • Toeslag voor huisdieren: USD 20 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor babybed: USD 20.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sitka
Sitka And Restaurant Sitka
Westmark Hotel Sitka
Westmark Sitka Hotel Alaska
Sitka Hotel and Restaurant Hotel
Sitka Hotel and Restaurant Sitka
Sitka Hotel and Restaurant Hotel Sitka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sitka Hotel and Restaurant?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van USD 100 per verblijf en er geldt een toeslag van USD 20 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Sitka Hotel and Restaurant te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sitka Hotel and Restaurant?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Sitka Hotel and Restaurant uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Sitka Hotel and Restaurant een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op geplande tijden tussen 04.30 uur en middernacht een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Sitka Hotel and Restaurant?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, vlak bij Baranof Castle State Historical Site, Sitka Pioneer Home en Kathedraal van St. Michael. Ook Alaska Native Brotherhood Hall en Castle Hill liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Sitka Hotel and Restaurant

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 148 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 482 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 482 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff nice and helpful. Close to services. I could never figure out how to operate the TV.
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

janice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I appreciated everyone who worked at the Hotel, the close walking proximity to historic places and shopping
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to shops and historic sites. No coffee in the room. No breakfast
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Guadalupe

1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid
Be aware they charge a resort fee gor the airport shuttle that is advertised as free.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Justin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mary

3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Satish

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was below hotel room standard, staffs were careless about guests service or directing the guests to the room area.we ask a question regarding dining and the response from the staff was it all on the table and you can read yourself. Front desk staff was more interested in chatting with other employee. I would not recommend others to stay at this hotel. There is more better options to stay.
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Ronald

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ernie's Saloon, which shares back parking lot next to our room, was loud and rowdy until 2:00 AM every single night we were there (4 nights). Never got any good sleep.
4 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Samantha

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On Sunday, we arrived around 10 am to drop off our bags. The front desk staff didn’t say “hello” but immediately told us “check in time is 3PM.” They allowed us to store our bags in a closet. That’s fine. We returned around 3 PM and were told the room wasn’t ready and to return in a few hours. We returned at 7 PM and the room still wasn’t ready. We waited another 20 minutes and were told the room is finally ready. Upon entering the room we found it in poor condition. Body hair was in the bathtub, the room had an odor, and the room wasn’t the deluxe room I booked. I told the desk there was hair in the bathtub and that we were staying somewhere else. A member of the cleaning staff, clearly upset, said they could reclean it. We had already been waiting 4 hours past check in and didn’t want to wait longer. We worked with the excellent customer service rep at Expedia about a refund. The hotel would not reimburse us in full due to their booking policy. We booked two nights, so they refunded us half. They did not uphold their part of the bargain— a reasonable check in time or the room I booked — and the cleanliness is severely lacking. If you want to have a good time in Sitka, stay at a different hotel. The town is very walkable. You’re spending a lot of money to see this beautiful place. You don’t deserve to have your vacation ruined.
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Marcia

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I don't know what the circumstances were that cause us to be unable to check in before 5:00 PM. Too few people on duty? The beds were very comfortable, but it was warm in the room, and so we had the windows open. That made the night time partyers a continuous wake-up! The shuttle to the airport was very good...got us there in plenty of time. One thing that would be nice in the bathroom would be a shelf near the sink. It would have been very helpful for getting ready to meet the world.
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Sherri, Colorado Springs

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms not ready after 6pm; only 1 housekeeper struggling to clean 17 rooms. Noisy tavern next to the room till 2am. Minimal staffing.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Russ

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Nice place to stay near downtown
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Emily

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The mattress needs to be replaced. The restaurant is excellent and the hotel staff was very helpful, but the hotel needs some upgrades.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok property but room not worth $284/night. Looked like a Hotel 6 room
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Melanie

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great! Quick to help out each time needed. They offered great recommendations and helpful e had good conversations.
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Carl

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Well, I’d say just read the other reviews…The staff is the worst I’ve been around and I’m a lifetime Platinum member of Marriott, so I’ve stayed in many hotels across North America. Would not return if it was the only hotel available.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Chrisje

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is close to the airport and offers a free shuttle which is a plus. Front desk clerk was nice but dry, sarcastic responses to our questions. Wasn’t certain if she was put off by our question about storing luggage until our room was ready or if she was trying to be funny. Maybe i wasn’t in the mood for that type of humour at the moment. Night clerk was super nice and very friendly when we returned after dinner. Our room assigned was an “accessible” room. Thankfully we don’t need this type of room. No way a wheelchair or walker would be able to navigate in the room. Just a heads up if this type of room is a requirement for future travelers. The location is great. Walking distance to everything, including amazing hiking trails. Be sure to have All Trails or a similar app. Enjoy the beautiful views, hop on a bus to the cruise port and take a kayak trip or other excursion.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was okay for 2 night stay. Others travelling with us had problems in their room ours was fine. Showers at night hot but cold in am. Only coffee free in breakfast room food ie breakfast sandwiches extra
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Edward

Negatief: Personeel en service

poor is poor

needs a deep clean… pick up van was featured a hostile driver who deliberately droop my baggage on my foot… you can keep this overhyped dump…
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

george, temecula

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tired and worn. We would have changed hotels after the first night but nothing else was available. C- at best
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Gail

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Restaurant is not a solo women friendly place.

The room was very clean and comfortable. The restaurant was a disaster for a solo woman traveler. I was shown to a two person table when I arrived. It was the only one but would have been great if both the front restaurant doors hadn't been open and the table was directly in front of the open doors. The hostess was doing her best and no seats left at the bar, so ok, I take the table. After 5 to 10 minutes I ordered some pasta and a glass of wine. Wait time to take my order was a bit long, but well, they were very busy. I decided while they were preparing my order to go get my coat because it was cold. Came back to the table and there was my order sitting out getting cold. No wine. No water. I sent the order back because I expected to be able to relax and have a glass of wine before dinner. After all, 10 or 15 minutes for a cocktail and the food would have been stone cold. I didn't think anything was wrong, and I asked for my wine and the bartender said he wouldn't serve me!! He accused me of being intoxicated! I hadn't even had a glass of water at that point. Terrible scene with the bar tender yelling at me in front of other guests. Terrible, terrible experience. Was I wrong to request/expect my wine prior to dinner? The guy just flipped. I'm still not sure what I did wrong, but it was an awful experience.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025