Sultan Hotel - Restaurant
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Sivas
Fotogalerie voor Sultan Hotel - Restaurant





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed, uitzicht op stad laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een plafondventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Eski Belediye Sokak 18, Sivas, Sivas, 58040
Over deze accommodatie
Sultan Hotel - Restaurant
Vergelijkbare accommodaties

Ramada by Wyndham Sivas
Ramada by Wyndham Sivas
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 216 beoordelingen
De prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: TRY 110.0 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 2 per persoon (retour)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: TRY 2 (retour), (tot 18 jaar oud)
- Toeslag voor laat uitchecken: TRY 110 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: TRY 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 1489
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sultan Hotel Restaurant Sivas
Sultan Hotel Restaurant
Sultan Restaurant Sivas
Sultan Restaurant Sivas
Sultan Hotel - Restaurant Hotel
Sultan Hotel - Restaurant Sivas
Sultan Hotel - Restaurant Hotel Sivas
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sultan Hotel - Restaurant
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MAli
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz ve sentral hotel




MAli
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naast centrum
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Kenan
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Kenan
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Burak
Reisde met familie
6 aug 2025
Burak
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mehmet
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mehmet
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
muhammet
Reisde met familie
22 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
muhammet
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Vedat
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sivastaki eviniz.
Vedat
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Niyazi Can
Reisde met familie
11 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Niyazi Can
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
ömer faruk
Reisde met familie
28 jul 2024
Positief: Personeel en service
ömer faruk
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Busra
Reisde met familie
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Busra
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mert
Zakenreiziger
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mert
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Orhan
Zakenreiziger
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Orhan
3 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Zeynep
6 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeynep
6 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Ludovic
26 aug 2023
Ludovic
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ertugrul
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ertugrul
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Alexey
19 okt 2022
Alexey
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Giorgio
Reisde met partner
8 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giorgio
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Meryem
9 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meryem
4 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
ISMAIL
3 feb 2022
ISMAIL
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Aykut
Zakenreiziger
8 sep 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aykut
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
N., Deutschland
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
N.
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Vadzim
Reisde met familie
31 okt 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Vadzim
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Tugay
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muazzam
Tugay
2 nachten verbleven in augustus 2019








