Royal Tulip Skikda

4.5-sterrenaccommodatie
Elegant hotel aan het strand met een seizoensgebonden buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Royal Tulip Skikda

Manicures en pedicures
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Lobby
Terras
3 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Bar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
  • 67 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 67 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 67 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Klassieke eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 67 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Zet Larbi Ben M Hidi, Skikda, 21000

In de buurt

  • Stade 20 Août 1955 - 20 min. rijden - 18.4 km
  • Omar Ibn Al-Khattab-moskee - 20 min. rijden - 18.4 km
  • La Place - 22 min. rijden - 20.6 km

Restaurants

  • ‪Restaurant Louiza - ‬10 min. rijden
  • ‪Titanic Restaurant - ‬5 min. rijden
  • ‪Atalanta Food - ‬13 min. lopen
  • ‪Hôtel El Djamil - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Royal Tulip Skikda

Hotel met een luxe stijl
Als je bij Royal Tulip Skikda verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een bar aan het zwembad, een terras en een tuin. Word helemaal zen tijdens een bezoek aan de sauna of het bubbelbad en geniet van een manicure/pedicure of een massage. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een kapsalon en een stomerij/wasserijservice en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een 24-uurs receptie en meertalig personeel
  • Een bagageopslagruimte, een lift en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 242 kamers beschikken over faciliteiten zoals gemeubileerde balkons en airconditioning en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals aparte zitruimtes en badjassen.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en baden of douches
  • Plasmatelevisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, gratis baby-/kinderbedjes en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: EUR 20 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • La Voile Bleue
  • Symphony

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Fitnesscentrum
  • Sauna
  • Seizoensgebonden buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Rechtstreekse toegang tot een privéstrand
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 13 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Plasma-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.35 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 20 voor volwassenen en ca. EUR 10 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot september.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Tulip Skikda Hotel
Royal Tulip Skikda
Royal Tulip Skikda Hotel
Royal Tulip Skikda Skikda
Royal Tulip Skikda Hotel Skikda

Veelgestelde vragen

Is Royal Tulip Skikda voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Royal Tulip Skikda?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Royal Tulip Skikda te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Royal Tulip Skikda?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Tulip Skikda uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Tulip Skikda een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Royal Tulip Skikda?

Dit hotel in Filfila biedt rechtstreeks toegang tot het strand en ligt binnen 15 km afstand van La Place, Stade 20 Août 1955 en Omar Ibn Al-Khattab-moskee.

Beoordelingen over Royal Tulip Skikda

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 16 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Hotel located at the beach front

Hotel staff not trained to cater to western tourist or business visitors. Lots of money has been invested in this hotel, unfortunately the place is already falling apart. Carpets in the room and the bathroom is dirty. Management of the hotel needs to get their act. Poor management is typical in most hotel facilities in Algeria. Really a shame.

8/10 – Goed

Diana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Diana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Jean

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

la tele ne donne pas toujours les chaines indiquée

le restaurant n'est pas a la hauteur seulement un buffet .....pas de viande grillée ...et pas d'autre restaurant dans levoisinage pas de poisson
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
J’ai bien aimé la chambre , l’etablissement en general, le personnel . Le petit déjeuner offre une grande variété de pâtisserie et fruit au syrop mais pas de fruits et légumes et la fermeture vers 10:00 n’est pas appréciable .
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

seham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الاكل لايوجد التنوع في الافطار وكذلك الغذا الانترنت ضعيف جداالايوجد مكواه والكوي سعره غالي جداا جهاز الدفع بالبطاقه لم تعمل فسالتهم فقالو شبكه الانترنت ضعيفه فاضطريت للدفع كاش وباليورو
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Keine 5 Sterne Hotel,zu Teuer,eher 2 Sterne

Nach 3 Nächte in Radisson BluHotel in Algiers dachte ich dass auch in eine 5 Sterne Hotel könnte ich mich auf gute Standard freuen. Naja,schon als ich habe Hotel angerufen um Flughafen Abholung zu organisieren war ich enttäuscht da niemand nahm ab. Als wir kamen in Hotel an, mussten wir unsere vier Koffer selber reintragen,Concierge ignorierten uns. Müssten Sie extra ansprechen, so dass sie würden überhaupt die Koffer ins Zimmer bringen.Das Hotel hat etwa vier Lifts, aber trotzdem muss man Ewigkeiten warten. Zimmer sind gross,sauber,Balkon ist gut.Trotzdem fehlt Bademänteln/Pantoffeln,Zahnburstbecher und kein Buch mit Info: Öffnungszeiten Pool/Spa/Frühstück usw. Service im Test extrem langsam,wacklende Tische,keine Getränkekarte usw Meiste Rede kein Englisch. Zimmer wird oft erst nach 15 Uhr gereinigt,nur ein Kaffeetasse anstattzwei, sie vergessen Wasser oder Nescafé zu auffüllen.Wenn man ruft an und reklamiertwird es nur französisch geredet.Sie geben Antworte wie;nur am erste Tag bekommen sie Teebeutel zu dem Wasserkocher im Zimmer. Es ist verboten z.B Mineral oder Chips zum Hotel zubringen. Am Pool nur schreckende Kinder. Pool öffnet 10 Uhr,aber schon vorher fast alles besetzt.Badetücher kriegt man nur wenn man hat Glück.Die Tücher darf man nicht zuStrand nehmen. am Strand sollte man private Tücher haben. Treppe zu Strand Lebensgefährlich.Am Strand zuwenig Stühle,kaum eine Liege,kein WC,kein Service.Am Pool kann man Pizza-bestellen und kriegt es nach 1 Stunde
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie

ok overall

The experience was ok, not really up to my expectations.
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sophia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Hôtel à fuir !!!

Hôtel qui ne vaut certainement pas le prix demandé sauf pour les adeptes de médiocrité. Taches sur la moquette, plinthes qui se décollent,coupures électriques toutes les 30 mins, coupure d’eau le soir (très pratique lorsqu on rentre de la piscine qui n’est pas propre).Nous avons eu une inondation dans la salle de bain,nous avons appelé 5 fois l’accueil pour qu un membre du personnel vienne nettoyer et à chaque fois le même discours : oui oui madame,une femme de ménage arrive. Au bout de 2h, j’ai nettoyé moi même avec les moyens du bord (serviettes et draps) et lorsque nous sommes descendu à l accueil, le réceptionniste nous a dit que les femmes de ménage n’avaient pas le temps ! Nous avons eu une chambre pour 4 mais il y avait seulement 2 serviettes de bain , lorsque nous avons demandé à en avoir 2 supplémentaires on nous a dit que ce n’etait pas possible car ils avaient des restrictions ! Sans oublier notre passage le soir au bar de la piscine où nous avons commandé 2 virgin mojito à 600 dinars chacun et qui ont été facturé à 1000 dinars chacun, soit disant la carte n’était pas à jour mais ce n’ait pas notre problème si la carte n’est pas à jour, après de longues négociations ils ont finalement accepté de nous les faire payer au prix affiché sur la carte : 600 dinars. Le restaurant buffet n’avait que très peu de choix et la qualité était médiocre, le restaurant italien était fermé pour soit disant travaux mais aucun travaux en vue et nous n’avons pas tenté le steack house.
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

roro, lyon

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
c pas mal mas pour un 5 étoiles ya encore beaucoup de boulot a faire,la salle de sport zéro pour le prix des chambres c'est médiocre
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Men, Mons Belgique

Positief: Comfort kamer

Chambre très spacieuse et très bien finie.

chambre excellente mais service perfectible. Le personnel est vite agacé et vous le montre. Un réel contraste entre le standing des chambres et le reste des prestations. Diversité et qualité des buffets au petit déjeuner et au diner à améliorer.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

C déjà pas mal

Tres bel Hotel mais gestion à revoir
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Jean, Marseille

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Bel hotel mais pas fini

Les chambres sont très grandes, bien équipées et propres. La vue sur la mer est superbe. Malheureusement des petits points sont à améliorer : La salle de fitness n'est toujours pas ouverte (l'hotel est ouvert depuis plusieurs mois !). La température de l'eau chaude est de 30 à 35°C max : insuffisant. Il n'y avait pas de connection internet (il parait que c'était dû à une rupture de cable...les hotels à Oran eux avaient toujours de l'internet). En raison de la très faible affluence, le restaurant ne servait pas de buffet; Pas de possibilité de boire d'alcool non plus au restaurant. Et surtout le point inacceptable : impossible de payer par carte bancaire !!!! Enfin lors du check-out, mon tarif obtenu par Expedia n'a pas été appliqué..j'ai du montrer ma réservation pour obtenir le tarif négocié.