Mr. Todd Hotel
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van Promenade van Sliema
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26 Manwel Dimech Street, Sliema, SLM1059
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Lady Todd
Lady Todd
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.8 van 10, Uitstekend, 37 beoordelingen
De prijs is € 113
inclusief belastingen en toeslagen
28 aug - 29 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. EUR 8.00 voor volwassenen en ca. EUR 4.00 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 25 per kamer (enkele reis)
- Parkeerkosten: EUR 15 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Malta een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel Sliema
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mr. Todd Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rita
Reisde met familie
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rita
7 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Kato
Reisde met partner
21 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kato
7 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Agatha Johanna Maria
3 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agatha Johanna Maria
6 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Albertus
Reisde met partner
4 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albertus
5 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Farida
Reisde met een groep
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Farida
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Louise
Zakenreiziger
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Maria
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Matea, Zagreb
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matea
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jazmin
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jazmin
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zuzanna
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zuzanna
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tanzin
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanzin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jens
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jana
21 apr 2025
Jana
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daryn
Reisde met partner
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Daryn
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
VASILEIOS
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VASILEIOS
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick Joel
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick Joel
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Ayobami
Reisde met partner, Reisde met familie
27 mrt 2025
Ayobami
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Ramla Bay Resort
- Lulu Boutique Hotel
- Verdi St Georges Bay Marina
- Azur Hotel by ST Hotels
- Point de Vue
- Bayview Hotel by ST Hotels
- Strand Suites By Neu Collective
- LUXUEUZE Grand 18e eeuw Landhuis in grote tuinen met zwembad
- 5-sterrenhotels in Londen
- Chalets Zillertal Arena
- Fletcher Wellness - Hotel Leiden
- Grand Hotel Excelsior
- 115 The Strand Hotel by NEU Collective
- Appartementen Amsterdam
- Maritim Antonine Hotel & Spa Malta
- Solana Hotel & Spa
- Hotels in Roelofarendsveen
- Residhome Paris Opéra
- Radisson Blu Resort, Malta St. Julian's
- The Embassy Valletta Hotel
- 5-sterrenhotels in Arnhem
- City Lodge Hotel at OR Tambo International Airport
Vakantiehuizen