Fotogalerie voor Mr. Todd Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(30 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Mr. Todd Hotel bevindt zich zowel in het stadscentrum als vlak bij het strand in Sliema. Echt cultuurliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Malta Experience, terwijl reizigers die graag van de natuur in de omgeving willen genieten bij St George's Beach en Golden Bay terecht kunnen. Tower Road en Palazzo Parisio en Tuinen zijn ook zeker het bezoeken waard.

26 Manwel Dimech Street, Sliema, SLM1059
In de buurt
- Promenade van Sliema - 10 min. lopen - 0.9 km
- Sliema Ferry - 5 min. rijden - 3.8 km
- Sint-Janscokathedraal - 5 min. rijden - 3.8 km
- Hogere Barrakka-tuinen - 5 min. rijden - 3.8 km
- Malta Experience - 7 min. rijden - 4.5 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Busy Bee - 2 min. lopen
- Tony's Bar - 4 min. lopen
- Trattoria Del Mare - 3 min. lopen
- The Brew - 5 min. lopen
- Carolina’s - 4 min. lopen
Over deze accommodatie
Mr. Todd Hotel
Vergelijkbare accommodaties

115 The Strand Hotel by NEU Collective
115 The Strand Hotel by NEU Collective
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. EUR 8.00 voor volwassenen en ca. EUR 4.00 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 25 per kamer (enkele reis)
- Parkeerkosten: EUR 15 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Malta een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel Sliema
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mr. Todd Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rita
Reisde met familie
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rita
7 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Kato
Reisde met partner
21 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kato
7 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Agatha Johanna Maria
3 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agatha Johanna Maria
6 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Albertus
Reisde met partner
4 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albertus
5 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Farida
Reisde met een groep
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Farida
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Nathalie
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid
Nathalie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAYUKI
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Annie
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annie
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Cinthia
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cinthia
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bec
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bec
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Annalisa
1 sep 2025
Positief: Personeel en service
Annalisa
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Zuhal
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zuhal
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jihwan
Reisde met een groep, Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jihwan
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Camilla
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel, friendly staff, but loud noises
Camilla
7 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Anastasia
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Great location but not as comfortable as expected
Anastasia
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Louise
Zakenreiziger
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Pauline
3 jul 2025
Pauline
1 nacht verbleven in juni 2025