Een binnenzwembad

Beoordelingen van Ramada by Wyndham Sofia City Center

4 out of 5
Ramada by Wyndham Sofia City Center
131 Maria Louisa Blvd, Sofia

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 215 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 331 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 140 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 63 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 787 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Henricus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pluspunt was het gratis toegang voor gasten van het zwembad. Pinautomaat aanwezig ook ivm aanwezigheid van casino met entertainment, gratis drankjes en eten. Hotel ligt op ongeveer 20 a 30 min rustig lopen van het centrum. Bovendien is er een spa aanwezig tegen redelijke prijzen voor massages etc. Kamers netjes en worden goed bijgehouden. Wij sliepen op de 10e verdieping. Klein minpuntje was het matras. Dit was aan vervanging toe. Bedden zijn groot maar de topper was daardoor te klein. Erg warm op de kamer
7 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Despite it looks nice. Overall i dont return here. I had a room on the 15th floor, closed isolatd window i hear all the street noices. The connected room, i could hear the neighboors as if in my room.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Gursel Karadeniz op 4 aug 2021
Dear Guest We appreciate you choosing our Hotel. We informed all related departments about the issues you faced during your stay and they will be corrected with immediate action. We hope to have again in our property soon again Gursel Karadeniz General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk verouderd hotel. Badkamer niet ok en absoluut aan renovatie toe. Kamers schoon maar gedateerd.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Gyursel Karadeniz Hotel General Manager op 4 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to leave us a review following from your stay. Your comment has been shared with the respective heads of department in order to improve our guest’s experience. In your next visit please contact us through the Guest Relations Specialist in order to make your stay more comfortable. We are looking forward to welcoming you back. Kind regards, Gyursel Karadeniz Hotel General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel goede bediening schone kamers. Compleet en uitgebreid ontbijt
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Gursel Karadeniz Hotel General Manager op 1 feb 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your review. We are happy to see that you gave us the best score. Hope to see you soon for another pleasant experience in Ramada Sofia Hotel. Kind regards, Gursel Karadeniz Hotel General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Er even lekker tussenuit
Fijn hotel. Goed op loopafstand, maar wel net buiten het centrum. Goede faciliteiten. De deuren gaan stroef dicht dus wel wat gehorig. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en handelen snel als er iets is.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Gursel Karadeniz Hotel General Manager op 24 okt 2018
Dear Guest, Thank you for your review. I am pleased to hear that you did enjoy your stay and the attentiveness of the staff contributed positively to that. I do hope that you would be coming back to stay with us in the not too distant future. Kind regards, Gursel Karadeniz Hotel General Manager

6/10 – Redelijk

Geert

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
waar voor je geld
Een typisch socialistisch hotel. kamers kil en niet bijzonders. wel schoon. Ik heb geleerd zelf internet te hebben ..mij collega klaagde over een slecht wifi. Ontbijt ok. Wel een groot zwembad en een goede massage. Echter een beetje duur) geen leuke bar of zo
2 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

J, Brabant

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ligging en ontbijt
Het hotel ligt goed t.o.v. het centrum en belangrijkste bezienswaardigheden. Te voet of 200m naar de prima metro. De gerenoveerde kamers zijn modern en prima. Zwembad en zwembadpersoneel ook. Schilderwerk van de oosters aandoende muren mag wel bijgewerkt worden. Personeel aan de receptie is vriendelijk, vooral de portiers zijn zeer professioneel. De ontbijtzaal is helaas verouderd en ook het ontbijtbuffet is niet een 4sterren hotel waardig. Personeel in de ontbijtzaal is helaas ook matig.

8/10 – Goed

Koos, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed correct hotel
Het verblijf was geheel volgens verwachting. Aardige mensen, goede informatie.

4/10 – Matig

fuat, hengelo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
kamer zag er goedkoop uit
hotel is verder erg mooi, kamer viel me erg tegen

8/10 – Goed

Sander, Utrecht

Positief: Personeel en service
Net hotel / vriendelijk personeel
Hotel ligt iets buiten centrum. Maar wel op loopafstand. Tram en Metro praktisch voor de deur. Grootschalig complex. Prijzen van extra in het hotel zijn relatief duur. Groot zwembad (gratis voor hotelgasten).

8/10 – Goed

frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
basic
Short stay, 1 night...breakfast is basic, rooms also basic. For the price it was excellent...for the star rating....not sure.

6/10 – Redelijk

Peter

Negatief: Netheid
Toch weer die schimmel!
Het hotel ligt praktisch tegenover het bus- en treinstation. Het is een groot hotel en dat merk je! Veel groepen en mensen die op doorreis zijn. Een grote teleurstelling was het avondeten, de prijs van het eten is veel te duur in verhouding tot wat je kan eten in omliggende restaurants. Je zit in een soort kantine zonder sfeer te eten (hier is ook het ontbijt). Het grootste probleem vind ik altijd de schimmel in de badkamer! Verbouw de badkamer en sloop het bad eruit, maak een nette douche en leer het personeel de hoeken goed schoon te maken!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Tarik, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dedeman Sofia
Nette en schone hotel, personeel was vriendelijk en behulpzaam. De locatie was ook goed, 5 min lopen naar het centrum, er waren ook diverse restaurants in de buurt (2min). Restaurants waren ook goed kwaliteit. Bij het hotel is er ook een casino wat ook de moeite waard is. Hotel Dedeman Sofia is zeker een top hotel, en bij een volgend bezoek aan Sofia word het weer de Dedeman

10/10 – Uitstekend

Rafi

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Sandro

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Roon cleaning is not so good. There was a smoke smell
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ismail

2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Carmen

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sono delusa di questo albergo e non lo sugerisco a prescindere dalla mia esperienza per i viaggiatori che comunque si fermano poco tempo e vogliono godersi Sofia, l’albergo si localizza un po’ fuori del centro, l’intorno è un po’ brutto. Al momento di fare il check-in ho avuto dei problemi perché loro avevano overbooking o comunque sembra che volevano truffarmi dicendo che non c’era disponibile la tipologia di camera prenotata e PAGATA da me 6 settimane in anticipo del arrivo e mi hanno messo in una stanza con il letto e luci rotte, insomma stanza da vergogna! Poi sono tornata alla reception esigendo una soluzione e parlare col manager, chi ovviamente non si è fatto vedere e dopo di insistere tantissimo, magicamente qualcuno al telefono ha autorizzato alla reception la camera PER CUI HO PAGATO EXTRA IN ANTICIPO “business con letto king”. Sta gente è poco seria, addirittura all’inizio mi dice la sfacciata della reception che io avevo chiamato alla struttura per fare cambio camera!!! Una roba ridicola perché vorrei capire chi è nel mondo che dopo aver prenotato e pagato extra per essere comodi, chiama per fare un downgrade? Albergo da truffatori!!! Colazione sempre la stessa, ristoranti e bar con prezzi che triplicano i prezzi dalla media in Sofia. L’unica cosa che mi è piaciuta è lo Spa e piscina incluso nella tariffa della stanza.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

arie

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Jan-Erik

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Håller ej 4 stjärnig klass, mycket inrökta rum
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

nikolay mladenov

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Kay

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

onur

2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

sebastien

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Il y a une panne de climatisation à l’hôtel durant mes cinq nuits. Lorsque je vais voir la réception, bien sûr il ne m’avait pas prévenu lors du checking. Ils me disent de laisser la fenêtre ouverte. Je vois avec la responsable qui me dit la même chose. Sauf qu’à Sophia la température peut aller entre 24 et 12° la nuit. Il a un immeuble en construction juste en face de l’hôtel et on a droit à des bruits de chantier à partir de 8h du matin. Ils sont encore à la construction de la dalle.
5 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Florin

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved everything 😃
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ilan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay and to enjoy life
It was amazing and we've got uograded with love but the most important all thr team is amazing and the casino is very cool, nice casino and I won lol and some great bar and free drinka, so really nothing to complain
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Leonas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Outdated hotel near main bus station
The hotel definitely is outdated and needs renovation. Environment is really busy. Perfect SPA but swimming pool is crowded,so on my 2 days stay I didn’t manage to use it because of that. Staff is friendly , except security guy, who acting like he works in prison, but not at 5 star hotel.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Quan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Everything is good,Gyn is good.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bien propre silencieux. Piscine avec sauna
7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

YITZHAK, beit shemesh

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the lobby area which is beautifully designed.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

ramzi

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

???

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
there were no ac in the rooms in the middle of july. shame on you
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Mehmet

Zakenreiziger
İdare eder
Bu otelde daha önce de bir çok kez kalmıştım. Fiyatı , verilen hizmete göre yüksek. Garaj kısmı berbat . Eskiden garaj , konaklayan kişiler için ücretsizdi şimdi her gece için 9 € alıyorlar. Benim kaldığım oda , Business katındaydı ancak duş kabininin altından bütün su tuvalet bölümüne akıyordu. Bunu ilk farkeden ve durumu ilgililere aktaran kişi olduğumu zannetmiyorum. Belli ki umursamıyorlar ve çözüm bulmaya çalışmıyorlar.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

CEM

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

YITZHAK, beit shemesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its quite central.The rooms are not that spacious,but comfy. Overall the location is good.
5 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

meir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel was the princess in the 80's now perhas Earl
The A/C system is one for the hotel so no individual options, If the system is set to heat you can't have cool. If your going to use the Casino better bring a gas mask with you as it reeks from cigarettes smoke and every one there is in LOW spirits and bummed out, the equipment is ancient, croupiers are rude and drink service is very slow . Rather go to the Casino at the Intercontinental where you will hear laughter and folks having a good time.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mikael

2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Saadettin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst experience by Hotels.com
I stayed at hotel for 3 nights. When l was checked in there was no hot water at hotel ( since one day ago ) and even no hot water they never informed that situation. Also Hotels.com never informed us and no money back.Even no reservation cancelation. I have talked virtual agent from Hotels com that he said " hotels com just convey the situation to Ramada no pay back and cancel the reservation. I stayed at hotel 3 nights without hot water. At the same time l have reserved a room from the hotel around the area , l took my showers there. That was my last reservation from Hotels.com and Ramada the Hotels.com was very good at the beginning but not they are the worst. Just collecting the money not interesting the rest...
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

shoshana

5 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

meir

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

MANUEL

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Theodosios

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

luigi

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Nikolay

4 nachten verbleven in april 2023