Exterieur

Beoordelingen van ibis Southampton Centre

3 out of 5
ibis Southampton Centre
9 West Quay Road, Southampton, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 382 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 376 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 160 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Serife

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
Goed hotel, lekker eten!
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Radoslaw op 21 nov 2018
Dear Serife, Thank you for taking the time to leave us your feedback. I hope we have the opportunity to welcome you back soon. Warm regards Radoslaw Golebiewski Assistant General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel very close to the trainstation and on walking distance to the city center with nice shopping mall and good restaurants. Also on walking distance to the viewing points on the cruiseships and the ferry to the Ile of Wight.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Radoslaw op 21 nov 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to leave us your feedback. I hope we have the opportunity to welcome you back soon. Warm regards Radoslaw Golebiewski Assistant General Manager

8/10 – Goed

Bernadette, Utrecht

Positief: Personeel en service, comfort kamer
lekker centraal gelegen
De hotelkamer had een lekker bed met een relatief goed uitzicht, we hadden een kleine TV van prima formaat. Ik was blij er achter te komen dat we een bad hadden, waar ik ook echt wel elke dag even in heb gezeten. De douche had niet echt een harde straal, dus dat was niet heel lekker douchen. Er waren ook twee supergrote spiegels in de kamer waarvan er een supergoed verlicht was (perfect om je make-up te doen) Volgens mij komt de schoon maak om de dag en niet elke dag. we hebben er drie nachten geslapen en de kamer is een keer schoongemaakt. We hadden ook maak een heel klein prullenbakje dus na een dag of twee stroomde die wel over. Het personeel was vriendelijk en toonde echt interesse in wat onze plannen van de dag waren. Het hotel ligt op een prachtige locatie. We konden in principe alles te voet bereiken binnen een kwartiertje. Het ligt in de buurt van een enorm winkelcentrum en een galerie. Ik zou zo weer naar dit hotel gaan want het was ook nog eens supergoed te betalen voor twee studenten zoals wij.
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Radoslaw op 21 nov 2018
Dear Bernadette, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Southampton Centre. It is always a pleasure to receive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Radoslaw Golebiewski Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Carole

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleased lovely staff very helpful
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gepflegte Unterkunft. Habe ich bei Ibis auch schon anders erlebt. Sehr freundliches Personal, gute Lage.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van josh op 30 apr 2024
Guten Abend, wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Josh Ibis-Team

10/10 – Uitstekend

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location close to train station; clean rooms and lovely staff.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van josh op 29 apr 2024
Good afternoon, thank you for your stay and leaving us a positive review we very much appreciate it and hope to see you again soon. Josh Ibis team

6/10 – Redelijk

Veronica, Pacifica

I arrived a few minutes earlier. They told me they’re gonna charge me 10 pound for early checking so I waited 10 minutes. There was no Internet for the duration of my visit. Wi-Fi was off to go to the hotel nearby to get Wi-Fi. Bathrooms are moldy toilet seats, touch from the wall other than that it was only one night experience so much to complain about.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Josh op 27 apr 2024
Good morning, we are so sorry about the WIFI situation we are trying everything we can to fix the problem and our neighbouring hotels have WIFI. Apologies once again about the bathroom, we do room checks daily to ensure rooms are clean and ready for guests. Will pass this onto the housekeeping team to check and sort the issue. We hope to see you again soon to provide a better stay than the last. Josh Ibis team

10/10 – Uitstekend

Ingrid, Mississauga

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to train station and cruise terminal.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Clau op 23 apr 2024
Thank you for sharing your feedback with us! We're thrilled that our location near the train station and cruise terminal made your travels easier. Convenience is key, and we're delighted to have played a part in enhancing your experience.We look forward to welcoming you back for another seamless stay in the future!Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Clau op 23 apr 2024
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay with us and we hope we can have you back soon.Best regards,Ibis team

8/10 – Goed

Sandi Shanshan, Calgary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Faye op 21 apr 2024
Good Morning,we are so glad to hear you got to enjoy our incredible location with us here at ibis.

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van josh op 21 apr 2024
Good evening, thank you for your stay and leaving us a high score we very much appreciate it and hope to see you again soon. Josh Ibis team

8/10 – Goed

Rose Marie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Good for the money.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Faye op 21 apr 2024
Good Morning,thank you so much for your review and we are so glad to hear you found good value ! we look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Peta, Ipswich

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for shopping and easy access to the cruise terminal. Could walk if good weather and not much luggage, but we used a taxi b
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Josh op 18 apr 2024
Good morning, thank you for your stay and leaving us a positive review we hope to see you again soon, Josh Ibis team

8/10 – Goed

Lois

Positief: Netheid, personeel en service
It was head and shoulders above Ibis Budget Souhampton
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Faye op 12 apr 2024
Good Morning,i am so glad to hear you enjoyed your stay here with us ! we look forward to seeing you again soon !

10/10 – Uitstekend

Grant

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and price
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Eleanor op 10 apr 2024
Hi Grant, thank you so much for your rating, we thank you for choosing Ibis and hope that we will be welcoming you on your return in the near future.

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
so close to train station
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van josh op 10 apr 2024
Good morning, thank you for your stay and leaving us a high score we do appreciate it and hope to see you again soon, josh Ibis team

10/10 – Uitstekend

Ann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We found the ibis really nice all staff very friendly and helpful
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Twinslee Fernandes op 8 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words and for choosing to stay with us at ibis. We're thrilled to hear that you found your experience enjoyable and that our staff made a positive impression with their friendliness and helpfulness.Your feedback reinforces our commitment to providing exceptional service.We appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back to ibis for another pleasant stay in the future.Best RegardsTwinslee FernandesFront Office Team Leader

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Faye op 21 apr 2024
Good Morning, your feedback is so appreciated ! we are happy to hear we could offer you a great stay.

8/10 – Goed

Meldy

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Faye op 21 apr 2024
Good Morningthank you so much for your review! we look forward to seeing you again !

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal for cruise port
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Clau op 28 mrt 2024
Good Morning,Thank you for your feedback, we are so glad you found us convenient for your little break before or after your cruise.We hope we can have you back in the future.Warm regards,Ibis team

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed the proximity of this hotel to the shopping mall and the old town. When we arrived another couple had asked the front desk to arrange a taxi to the port terminal. The clerk directed them to a terminal on the desk which wouldn't accept their phone number. Fortunately another operative (Madie) took over and arranged a taxi for them. Which is the customer service I would expect. Maybe the first clerk was training. Our stay was very enjoyable and we would recommend this hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Faye op 27 mrt 2024
Good Morning,thank you so much for your review your feedback is great appreciated - we love to hear back from our guests ! your comfortability is our top priority ! our location is something that we pride ourselves on and we are so glad to hear you could enjoy this with us.the tablet on the desk is used for the ease of yourselves and can be very effective in this instance this may have not been the case, but we are so glad both members of staff we able to aid in different ways. kind regards

10/10 – Uitstekend

Sara-Jayne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable, close to city centre and friendly staff
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Faye op 27 mrt 2024
Good Morning,thank you so much for your review your feedback is great appreciated - we love to hear back from our guests ! your comfortability is our top priority !kind regards

10/10 – Uitstekend

KING WING

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the cruise ship terminal, coach terminal and train station. A lot of shops and restaurants near by. The downside is the room is small but it is fine for 1 night stay. Breakfast is good.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Josh op 26 mrt 2024
Good morning, thank you for your stay and positive comments it is very much appreciated and we hope to see you again soon, Josh Ibis team

8/10 – Goed

David, Huntingdon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Josh op 26 mrt 2024
Good morning, thank you for your stay at Ibis and scoring us highly, hope to see you again shortly. Josh Ibis team

8/10 – Goed

DENISE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Faye op 15 mrt 2024
Good Morning,thank you so much for your review your feedback is greatly appreciated and we look forward to seeing you sometime again soon.kind regards

6/10 – Redelijk

Debbie

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated rooms. Bathroom grubby and towels rough x
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van josh op 10 mrt 2024
Good morning, I am sorry to hear you weren't happy with the rooms, we are making improvements here and there. We do hope to see you again shortly to give you a better stay than the last. Josh Ibis team

8/10 – Goed

PHILIP

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Faye Graham op 7 mrt 2024
Good Morning,thank you so much for your review and your feedback !kind regards

10/10 – Uitstekend

Tony

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Josh op 5 mrt 2024
Good morning, thank you for scoring us highly we appreciate the positive feedback and hope to see you again shortly. Josh Ibis team

10/10 – Uitstekend

June

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for the Cruise Terminal.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van josh op 27 feb 2024
Good morning, our location is a huge benefit to us being located near the city center and the ports. We hope to see you again soon, Josh ibis team

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van josh op 27 feb 2024
Good morning, thank you for scoring us highly we do appreciate it and hope to see you again soon.

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eleanor op 25 feb 2024
Hi David, thank you so much for your four star rating, much appreciated, we look forward to welcoming you back in the future. Many thanks,

10/10 – Uitstekend

Rosemarie, Calgary

Positief: Netheid, personeel en service
About 15 minutes walk from hotel to cruise terminal. Shout out to Josh front desk and b’fast and to Eleanor waitress. terrific. Breakfast great. Very affordable - booked weeks ago and stayed 2 nights. Ask for quiet room away from elevator.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van josh op 14 feb 2024
Good morning, thank you for your stay and glad you had a good stay with us. I appreciate the shout out and will let Eleanor know as well, we hope to see you again shortly. Josh Ibis team

8/10 – Goed

haiyin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eleanor op 11 feb 2024
Good afternoon Haylin, thank you for taking the time to submit some feed back, glad that you found the location of the hotel ideal. We look forward to welcoming you back in the future. Many thanks, Kind regards

6/10 – Redelijk

Raj

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
You get what you pay for, the bedroom was very very tight. No room to move around especially if you’re sharing. The room needed a deep clean as there was dust which aggravated my allergies. I will not be staying here again.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van josh op 6 feb 2024
Good morning, we are sorry to hear that the cleanliness of your room was not satisfactory. I can assure you we do room checks to make sure rooms are clean and ready for guests, however this can be missed sometimes and we apologise. We do hope to see you again to provide a better stay than the last. Josh Ibis team

6/10 – Redelijk

Linda

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely clean. Walking distance to mall. Some even walked to cruise ship. I did not. 7-pound trip to port by taxi (10-minute drive). However, no hot water in am before cruise. Not good in January. McDonalds and Fridays in the same court as hotel. If you get in early try these. The restaurant is just average.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van josh op 6 feb 2024
Good morning, thank you for your positive comments we do strive to provide guests with a clean and comfortable room. We do have a good location, close to local amenities and transport links. We do hope to see you again in the future. Josh Ibis team

10/10 – Uitstekend

franca, pavia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale gentilissimo, hotel a 5 minuti a piedi dal terminal crociere, vicino a tutti i servizi
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van josh op 3 feb 2024
Good afternoon, thank you for your positive comments and we look forward to providing you with the same excellent service as the last stay. Josh Ibis team

2/10 – Ontzettend slecht

Ifeoluwa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water for bathing,could not bath for 3 days of my stay
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van josh op 3 feb 2024
Good afternoon, I am so sorry about the hot water situation I can assure you it has now been fixed and we sincerely apologise for the inconvenience. Hope to see you again to provide you with a better stay than the last. josh Ibis team

10/10 – Uitstekend

Sabine

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Faye Graham op 21 mrt 2024
Good morning,thank you so much for your review your feedback is appreciated.kind regards

10/10 – Uitstekend

Rosaria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer serves excellent
Reactie van Faye op 30 jan 2024
Good Morning-we are so happy to hear this is the case your feedback is appreciated and and we are thankful that you enjoyed your stay here with us at ibis Southampton

6/10 – Redelijk

Susan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Convenient hotel for the station and shops etc. Room satisfactory but same as last visit in October the Room key was disabled at 11AM or before when we could stay in Room until 12.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Faye op 27 jan 2024
Good Afternoon,we glad to hear you enjoyed the location of your stay with our key cards we understand the frustration this could cause if the key card is near anything like phones or credit card or any magnetic this can disable to cards, we would be more then happy to reset your key card if it turns itself off before your checkout time.kindest regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Court passage en ville pour une nuit
Arrivée en ville en milieu de journée, j'ai laissé mes affaires à l'accueil car l'enregistrement est à 15h. Après une visite du port et du musée, je prends ma chambre. De retour après dîner, j'ai la mauvaise surprise en voulant prendre une douche de découvrir deux serviettes sales. Je descends à la réception, la personne de nuit ne semblait absolument pas ce soucier de mon problème quand je lui ai tendu les serviettes sales. Pas un seul mot d'excuse. Reparti le lendemain matin sans croiser personne à la réception. Vraiment pas un souvenir mémorable...
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Faye op 27 jan 2024
Good Afternoon,I'm sorry to hear this was the nature of the stay, the appropriate staff will be spoken to in the hope that this kind of thing does not occur again thank you for your feedback we appreciate the time you have taken to inform us of this kind regards

8/10 – Goed

Peter, Yatton

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eleanor op 26 jan 2024
Dear Peter, thank you for your rating, we appreciate your feed back. Thank you,

6/10 – Redelijk

Colleen

Positief: Netheid, personeel en service
Great service but dlightly worn condition
Rm 204 near the elevator had loose piece in the air system and it rattled.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleanor op 21 jan 2024
Good afternoon, thank you for your feed back this is so important to us and helpful to alert us where improvement is needed. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good visit
Just one night was comfortable and quiet not much choice on the tv but did not watch much
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleanor op 21 jan 2024
Good afternoon, thank you for your feed back, this is so important to us, so glad that you found the hotel accommodating. We look forward to welcoming you back in the future. Many thanks,

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met een groep
Friendly staff
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleanor op 21 jan 2024
Good afternoon, thank you for taking the time to submit this review. So happy that you have had a satisfactory time at the hotel and that you found the staff friendly. Feed back is very important, we look forward to welcoming you back in the future, many thanks

8/10 – Goed

Duncan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice but….
Room was small but did the job. Bathroom looked tired. Staff were all super friendly. Breakfast was nice. Scrambled egg looked disgusting. Loads of it looked old and grim. I’ve stay for the night. Wouldn’t want to stay longer.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Faye op 17 jan 2024
Good Morning,thank you so much for your feedback we are sorry to hear the breakfast was not the standard we strive for we can assure you the items on the breakfast is replenished frequently however this will be discussed with the chef and acted on. we look forward to seeing you again soon. kind regards

10/10 – Uitstekend

Debra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stop over before boarding cruise
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Faye op 17 jan 2024
Good Morning,i am so glad to hear you enjoyed your stay we appreciate your feedback and hope to see you again.kind regards

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay would recommend
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Faye op 17 jan 2024
Good Morning,i am so glad to hear that you have had a good stay with us here at ibis. we look forward to seeing you again here at ibis.kind regards

8/10 – Goed

Tim

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Faye op 17 jan 2024
Good Morning,thank you so much for your review, we look forward to seeing you again soon here at ibis.kind regards

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Great staff, super friendly and attentive. Very comfortable bed and linen. Very clean. What more could you want?
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eleanor op 12 jan 2024
Hi David, Thank you for taking the time to submit your feed back, this is so important and we are very grateful.