Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

2.5-sterrenaccommodatie
Pension in Southampton

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

Standaard tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Standaard kamer | 1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Standaard tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Draagbare ventilator
Slaapkamers
2 badkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Draagbare ventilator
Slaapkamers
2 badkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Draagbare ventilator
Slaapkamers
2 badkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Draagbare ventilator
Slaapkamers
2 badkamers
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Een wasmachine en droger
Draagbare ventilator
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
89 Warren Ave, Southampton, England, SO16 6AF

In de buurt

  • Southampton General Hospital - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Southampton Cruise Terminal - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Universiteit van Southampton - 5 min. rijden - 3.7 km
  • Mayflower Theatre - 6 min. rijden - 3.5 km
  • WestQuay Shopping Centre - 7 min. rijden - 5.4 km

Lokaal vervoer

  • Southampton Redbridge Station - 4 min. rijden
  • Southampton (SOU) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kingfisher Fish & Chips - ‬14 min. lopen
  • ‪Malvern Tavern - ‬18 min. lopen
  • ‪Papa John's - ‬11 min. lopen
  • ‪The Park Inn - ‬13 min. lopen
  • ‪Golden Pond - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

Pension in de buurt van New Forest National Park
Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital biedt onder meer voorzieningen zoals wasvoorzieningen aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Haardrogers en shampoo
  • Smart-televisies van 32 inch met Netflix, streamingdiensten en digitale zenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Virtuele receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Netflix
  • Smart-tv van 32 inch met digitale zenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Draagbare ventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je ontvangt binnen 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken
Voor assistentie kun je gebruikmaken van een virtuele receptiebalie.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shirley House 2 Self Catering
Shirley House 2 Self Catering by Southampton General Hospital

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital te parkeren?

Bij dit pension kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ?

Dit pension ligt in Shirley, op 1 km van Southampton General Hospital en op 3,4 km van Southampton Cruise Terminal. Ook The Common en Mayflower Theatre liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 29 beoordelingen

8,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was perfect for us. We needed somewhere close to the hospital for an early morning op and it was perfect. Saved a taxi fare by being able to walk. Recommended.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Neeneebari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect to stay for a single or couple
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Milad

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean and Tidy house.

Very clean and tidy place. The staff was very helpful when I got there and was having problem with the code. I’ll recommend it anyday. They’ve a very clean kitchen and fridge, though I did not use it as I was on a business trip.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Milad

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Nahush

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very clean, including clean sheets and towels, the area doesn't have any dining options, but at least there are convenience stores nearby, overall a good experience, host gave the instructions and codes on time.
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Charles

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sharp / fradulent practices in the place.

The lady who runs the place appears to be a fradulent person. She rented out my room even before I got to Southampton by 6pm because she repeatedly told me that I had no confirmation because I booked through a Expedia. Please find a summary of my email to her on 23/01/2025. Dear Madam It is obvious that you intentionally denied me the use of the hotel eventhough I had paid for two nights. Yesterday being the first night which was 22/01/2025, when I got to the guest house at about 6pm ( Find attached a picture of the guest house ) I called your number and whoever responded told me I did not have a booking confirmed and despite all efforts to convince the person that I did even after giving him my names, he still insisted that I did not have a confirmed booking. I eventually left as I was desperate to find a place for my wife and I to rest our heads. I eventually spoke to you late in the night and I expressed my dissatisfaction. You requested me to go to the App and cancel my booking which you had earlier claimed never existed. You followed up with a text message saying you cannot allocate the room if I do not cancel it to which I responded to you by saying I do not know how to cancel it. This morning I sent you an email informing you of my intention to use my room for the night left and which you responded by telling me you were asleep and would revert which you never did. I sent you my wife's ID card as requested only for my wife to get to your guest house this e
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dawn

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Copy of passport

I booked the guest house on 2nd April to stay on the 13th April just for a one night stay due to going on a cruise early the next day. I paid on the same day. I was sent an email by the guest house itself telling me I had to confirm my identity by sending a photo of my passport and let them know what time I would arrive. Which I did. In the email it also said I would be sent the code for the main door and my room at 2pm on the day of arrival. My son took me from Nottingham to Southampton and we arrived at 3pm but I had still not received the code for the door. I phoned several times to ask for the code and got no reply. So my son would not leave me until I gained entry. Eventually someone called Monica sent me a text saying text me. To which I asked for the codes she asked me if I had received a welcome email I told her I hadn’t so she sent me a copy of the email she had sent at the time of booking. All she kept saying was you have had it. She eventually said that I had not sent the copy of my passport I explained that I had and my son sent her a screen shot of it and she sent me the code after being outside of the guest house for 90 minutes. I was furious as my son needed to get back to Nottingham as soon as he could. There was no apology from her just that we had crossed wires. If she hadn’t received it why didn’t she contact me prior to my arrival.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Makoto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ntombiyelanga

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was very clean
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Second stay

Very easy to get into the room, very clean and tidy, extremely comfortable bed, and quiet. Ive stayed twice now to be near to Southampton hospital for appointments, as its only a 5 minute walk, would definitely recommend.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Graham

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Makoto

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jennie

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked nothing. I was surprised at Expedia having such a place way over priced for this 7 ft by 7 ft area Bed very uncomfortable pillows terrible Never met anyone just instructions Towels were hard as a rock curtains torn I won’t recommend anyone to stay there even for one night
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Hayley

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Kate

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Gerald

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Clare

Positief: Netheid, personeel en service
I used this property because of its proximity to a hospital where I needed to be early in the morning. It was basic but clean and quiet and the owner gave very clear instructions for check in.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Victor

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not much to write home about, minimalist, cooking utensils are are very poor
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Trevor

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Value for money.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ummay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice property.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the security features of the property which we had no trouble with or understanding. The owner was very helpful. We liked the convenience of getting a bus - No17 - from Southampton railway station direct to virtually outside of the property. We liked being able to walk the short distance to and from Southampton University Hospital with relative ease. It's a very short walk to a Chinese takeaway - very nice food. It's also a very short walk to an Asian supermarket which we found very helpful on our visit. We would definitely use again. Thank you very much.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Rommel

Positief: Netheid, personeel en service
Simples mas suficiente.Utilizamos somente para espera de um embarque,nesse caso foi suficiente.