Exterieur

Beoordelingen van Park Inn by Radisson Palace Southend-on-Sea

3 out of 5
Park Inn by Radisson Palace Southend-on-Sea
Church Road, Southend-on-Sea, England

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 289 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 341 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 189 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 107 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 74 van 1000 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van AS op 4 jun 2019
thank you

6/10 – Redelijk

Ellen, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Aardig hotel aan de zee.
Wij verbleven in dit hotel voor 2 nachten. Zeer ruime kamer met zeezicht. Ondanks dat geen kast om je spullen in op te bergen. Een paar haken met kledinghangers en wat open kubuskastjes. Oké, voor 2 nachten te doen. Bij aankomst al meteen door dat de airco niet werkte en er een dode meeuw op het dak naast de kamer lag. Het was erg warm! Dit bij de receptie doorgegeven en het werd genoteerd. Bij terugkomst op de kamer stond er een kleine ventilator. Goed, ze deden wel moeite...maar 2 nachten zeer slecht geslapen door de warmte. Het ontbijt was voldoende. Het pretpark wat voor het hotel aan de boulevard ligt heb je geen last van. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij vertrek was de airco niet gemaakt en de dode meeuw lag er nog steeds. Ondanks de slechte nachten door de kapotte airco verder wel een goed verblijf gehad en vinden wij dit hotel zeker wel een aanrader.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

A, Lelystad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing!
Very happy with this hotel and the location was good. The beach, restaurants and the largest pier was very near. Our rooms was nice and clean. Also the staff and the service was good.
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

ger

Positief: Netheid, personeel en service
voor een familyroom had er wel meer zit gelegenheid mogen zijn. we moesten op de bedden zitten. zeer slecht van het hotel en meer tv zenders er waren maar zeven zenders
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

G.J.J.

Positief: Personeel en service
Prima hotel
Degelijk hotel aan de boulevard. Kamer was schoon en het restaurant was goed
Tack kära gäst för din underbara feedback. Hoppas att vi ses snart igen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel, zeer vriendelijk personeel.
Een hotel op een prachtige locatie, alleen jammer dat er een compleet pretpark voor de deur ligt.
Reactie van Management op 11 mei 2017
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling. Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlak bij het water
Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt goed. Grote kamer en schoon!

8/10 – Goed

jennifer, j

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel goede kamer goede locatie bij het centrum plus dichtbij het station die je zo naar London brengt taxi's zijn prijzig wel naast een kerkhof maar merk je weinig van nandos ook in de buurt haha

8/10 – Goed

j, j

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed hotel goede locatie
WiFi werkte alleen slecht op 2 hoog aan de kust kant , en vond het koud terwijl ik het altijd warm heb voor de rest echt perfect hotel. Kamers met zee zicht zijn erg groot , aan de andere kant kijk je tegen een parkeer garage aan en alleen de kamers 201 301 etc zijn groot de rest 202 203 etc zijn klein

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ligging
Prachtig hotel met schitterend uitzicht over de zee/Thames Centrum op loopafstand evenals de lange pier Uitgebreid en heerlijk ontbijt Nette ruime kamer Badkamer ietwat klein en niet brandschoon zaten wat weer en roestplekke op de muur tegels en douchen bak Ondanks dat een prachtig hotel waar ik zeker nog eens naar toe zou gaan

8/10 – Goed

Johan, Waalwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie in Southend-on Sea
Heerlijk hotel met medewerkers die altijd klaarstaan. De ontvangst is comfortabel wanneer dat je ook aankomt. De kamers zijn zeer ruim en al dan niet met uitzicht op zee. en zijn van alle gemakken voorzien. De badkamers zijn simpel en klein maar de douche is heerlijk. Het ontbijt is super vers en veel keuze en alle warme gerechten dan ook heerlijk warm en ruimschoots voorradig (ook bij drukte) Voor ons als gast zeker voor herhaling vatbaar (daarom gaan we hier altijd naar toe) Kind vriendelijkheid is hier helemaal top!!!

2/10 – Ontzettend slecht

Kash

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Callum op 9 apr 2024
Dear Kash, We regret to hear of your negative feedback, we wish we could have had the opportunity to resolve your concerns. Kind regards, CallumFront Office

4/10 – Matig

Paul

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The heating is broken for the whole hotel, the bathroom extractor fan didnt work ,the TV didnt work properly, the corridor smelt of vomit, the room was cold, this is after they have moved us from the first room that they put us in that was worse. We asked for the room to be refreshed, that didnt happen apart from putting extra milk/coffees in. The carpet throughout hotel is stained, I feel sorry for the staff here...Radisson seem to have deserted this place
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Callum op 13 mrt 2024
Dear Paul, Thank you for sharing your review with us, we are sincerely sorry to hear about the disappointing aspects of your stay as you have outlined.Your feedback is highly important to us, and will now be escalated to the relevant departments to action an immediate improvement. We hope to welcome you back on a better experience in the future. Kind regards, CallumFront Office

6/10 – Redelijk

Ian

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs updating…
Staff friendly and helpful. Room spacious and bed comfortable. I suppose that is all I needed. However, this hotel is very, very much in need of a refurbishment. The carpets are very old and there was a stale vomit stain on the carpet outside the room next door to mine - don’t they have a carpet cleaner? The restaurant/bar is actually a bar only with the restaurant ‘reserved for conferences’. On the day I arrived the bar looked like they had held a beer festival there that afternoon - floor wet with spilled drinks. That said, it was mostly completely empty. The Bar is a separate business or at least one is unable to charge meals or drinks to the room. Food was ok but beer very limited and white wine fridge had failed so wine at room temperature. Needs a reboot.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Callum op 1 feb 2024
Dear Ian, First of all, thank you for your feedback and review following your recent stay at The Park Inn Palace Hotel. We wish to express our sincere apologies that your stay and experience was disappointing on this occasion. Your comments are of great value to us, and we will ensure to share them with the relevant departments.I can confirm that our Restaurant & Bar is open to all and is a part of the hotel, and tabs can be set up at the bar if requested.I hope we will have the chance to welcome you back of a better stay in the future. Kind regards, CallumFront Office

6/10 – Redelijk

Jeff

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadly the hotel is very tired. Our room was rather cold on arrival, however there 2 electric heaters than were neede yo be put on to make the room warm enough. The state of the carpets on our floor were awful full of unpleasant looking staines. However the staff were pleasant and helpfull Overpriced for the very poor condition of the hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Callum op 23 dec 2023
Dear Jeff, Thank you for your feedback of your stay with us. We are sincerely sorry to hear of the condition of the room you stayed in. Your comments are vital to helping improve our hotel, and these matters will be urgently escalated to our maintenance team to look into further. I hope we have the opportunity to exceed your expectations in the future.

10/10 – Uitstekend

Graeme

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Jacques

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It feels old and empty. A sad desert.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Callum op 16 dec 2023
Dear Jacques, Thank you for your review, we are sorry that your stay fell short of expectations and positivity on this occasion. We hope we have the opportunity to change your perspective, and welcome you back again.

8/10 – Goed

Gareth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Mark

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty
The hotel was extremely dirty and very cold
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Callum op 8 dec 2023
Dear Mark, Thank you for your review, we are very sorry that you had a less than pleasing stay with us on this occassion. I hope we have the opportunity to welcome you back on a better experience in the future.Kind regards,

4/10 – Matig

Elizabeth

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The carpet in the rooms were old and stained asked for a room with balcony and door was locked shower had stains all needed up dating. Staff were friendly and helpful and close to car park and shops
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Callum op 3 dec 2023
Dear Elizabeth, Thank you for sharing your review with us. We apologise that the standard of your room on this occasion had not been of our usual levels.I hope we can welcome you back again in the future on a better experience.

6/10 – Redelijk

Carl

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a great position there's just a lack of parking
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Callum op 3 dec 2023
Dear Carl, Thank you for your review, we are pleased you enjoyed your stay. We unfortunately do not have a car park at the hotel, we apologise for any inconvenience caused.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

SD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location with nice view
The hotel is located in a prime location. Great view from the bars's balcony. The breakfast is worth to pay for. Although the room was clean, the carpet is very old therefore it has lots of marks and it doesnt look good. Also the bed is not the most comfortable nor the pillows. The system crushed, but the staff handled it very well. Overall, we had a good stay.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Callum op 30 okt 2023
Dear SD, Thank you very much for taking the time to follow up your feedback with us following your stay. We are very pleased to read of your great stay, however we do apologise for the shortfalls and issues you had encountered. Unforuntately our systems went down during your stay, and we are sorry for any inconvenices caused.

4/10 – Matig

James

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Grace

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Lynda

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Barham

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Rennie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This place is right on the sea. I was welcomed with a big warm smile and with some great suggestions. I beieve his name was Yanni(for Short). The room was BIG AND SPACIOUS but the bird poop on the deck was a concern. The fish n Chips in the hotel bar was the greatest. The first night we had a nice girl and she new how to serve. The next night Cody needed some more training on how to set a table but did help me count my change!!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Callum op 30 okt 2023
Dear Rennie, Thank you very much for your review following your stay with us, we are delighted to read that you had a lovely experience with us. We apologise for the shortfall regarding the balcony and will ensure to address this matter. On behalf of all the team, we thank you for your business and look forward to welcoming you back soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Rui

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrific stay
The hotel was horribly dirty Service was horrific Breakfast was so bad that we end up having to go somewhere else for breakfast Definitely not coming back and we advise everyone to avoid it
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Callum op 30 okt 2023
Dear Rui, We are sorry to hear of your disappointing experience, especially at breakfast. We will endeavour to investigate this matter and ensure a similar situation does not reoccur. I hope we will have the opportunity to change your perspective of us and welcome you back in the future. Kind regards

10/10 – Uitstekend

mariella

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant from start to finish
Got a free upgrade on arrival brilliant customer service friendly and polite throughout
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dorcas op 8 okt 2023
Good Evening,Thank you dearly, for your comments regarding the service you experienced here at the Park Inn by Radisson Palace Southend-on-Sea, I look forward to welcoming you back.Kind Regards,Dorcas Front Office Agent.

10/10 – Uitstekend

Usman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean hotel and great location.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Callum op 2 okt 2023
Thank you for your positive feedback regarding our hotel and staff, I will ensure to escalate your comments.

6/10 – Redelijk

Jason

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tired.
The hotel clearly houses immigrants and as such there are children playing in corridors and the hotel feels more like a series of bedsits rather than rooms. The room was large but contained an equally large amount of stains on the carpets and furniture and the bed was tired Location is good but overall i would not stay again.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dorcas op 8 okt 2023
Good Evening,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Park Inn by Radisson Palace Southend-on-Sea. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement.Kind Regards,Dorcas Front Office Agent.

8/10 – Goed

Cameron

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Victoria

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Lee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abdullah

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bathroom wasn’t great it smells bad
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 4 sep 2023
Dear Abdullah, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Park Inn by Radisson Palace Southend-on-Sea. Please accept our apologise that our services did not meet your expectations. We hope that we will have the opportunity again to try to change your perspective about our hotel where we will ensure you will have a stay which meets both your expectations and satisfactions.Kind regards,

8/10 – Goed

Carmen Mariana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good services
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 4 sep 2023
Dear Carmen, Thank you for your feedback, we are pleased that you enjoyed your stay and rated our services so highly. We hope to welcome you back again soon. Kind regards

6/10 – Redelijk

Jordan

An average experience I was there for work purposes so it was fine
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 8 dec 2023
Dear Jordan, Thank you for your feedback, we are pleased that you enjoyed your stay with us.Kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lara

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Katie

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Very expensive for what we received. I booked 3 rooms in Feb for my mums 60th birthday and none of use were together by bookin so far in advanced and all together i expected all room to be together at £200 per night. Also on our floor there where familys that were all together as the were in and out of each others rooms and they were cooking strong smelling food so the whole hallway smelt of spices and onion. Also the restaurant was so expensive. Breakfast should be included within the price as im not sure what i paid nearly £600 for, for just 3 standard room. The veiw was lovely but i would of rather been informed that we wasnt going to be together as maybe i could of found another place that would accommodate this.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 4 sep 2023
Dear Katie, I’m terribly sorry to read from your review that you had a frustrating experience, I really wish we could have resolved this during your visit. Also, I would like to thank you for taking the time to communicate to us why our services did not meet your expectations. I have every desire to address your complaint and to share it with the relevant departments for further improvements and actions.Please accept my apologies for any trouble and inconvenience we have caused you. I really hope that we will have the opportunity again to try to change your perspective about our hotel where we will ensure you will have a stay which meets both your expectations and satisfactions.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Park Inn was exactly as described, loved how central to everything it is.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 20 aug 2023
Dear Linda, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Park Inn by Radisson Palace Southend-on-Sea. We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the team at Park Inn by Radisson Palace Southend-on-Sea, I look forward to welcoming you back.

10/10 – Uitstekend

Hayley

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wouldn't stay anywhere else
Absolutely love staying here. My daughter and myself always stay here as a little break due to the stunning views, great size room and the very helpful friendly staff. We will be back next year xx
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 12 aug 2023
Dear Hayley, Thank you for your review of your stay. We are delighted to read that you enjoyed your experience with us once again and had a great time. It was our pleasure to welcome you back, and we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

William

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice view good location very over priced food options very bad pillows need a better choice air condition was not very good bathroom needs modernising .
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 12 aug 2023
Dear William, Thank you for sharing your review with us. I am very sorry for the issues in which you had faced in your room and for the inconvenience caused. I will ensure to raise this issue with our team to arrange immediate action.

10/10 – Uitstekend

Vincent

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Kay

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend off work
Not so good Room sooo stuffy No air. Pillows bad Duvet not clean. Sink disposal was dirty Disappointing experience for such a good name. Staff were pleasant & helpful but I didn’t want to keep complaining so didn’t say anything & didn’t get our discount
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Callum op 13 aug 2023
Dear Kay, Thank you for sharing your review with us. We are sincerely sorry for your disappointing experience this time, and for any inconvenices caused. We will ensure to review the condition of your room with our team and look into appropriate action

2/10 – Ontzettend slecht

Mandy

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Margaret

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
It was an interesting stay because there were pros & cons. Pros: location, ocean view room, a/c, spacious room Cons: smell in foyer and corridors (most likely being a pet friendly hotel), water pressure in shower was terrible, old/stained carpets in rooms
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Callum op 5 aug 2023
Dear Margaret, Thank you for your message. We are sorry about some of the inconveniences you faced during your stay. I hope we can welcome you back again and pleasingly surprise you next time.

8/10 – Goed

Eric

1 nacht verbleven in juli 2023