Particuliere eigenaar

Flos Luxury Rooms

3.5-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een lokale shuttleservice in Split

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Flos Luxury Rooms

Deluxe tweepersoonskamer | Kameruitzicht
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Receptie
Exterieur
Ontbijtruimte

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 185
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Lakens van Egyptisch katoen
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Lakens van Egyptisch katoen
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Lakens van Egyptisch katoen
  • 29 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2 Ul. kneza Višeslava, Split, Splitsko-dalmatinska županija, 21000

In de buurt

  • Standbeeld Gregorius van Nin - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Paleis van Diocletianus - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Boulevard van Split - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Kathedraal van Sint-Domnius - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Haven van Split - 10 min. lopen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Split Station - 7 min. lopen
  • Split (SPU) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fig Split - ‬4 min. lopen
  • ‪D16 Coffee - ‬4 min. lopen
  • ‪Šug Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Vege Fast Food - ‬4 min. lopen
  • ‪Caffe bar-pivnica Senna - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Flos Luxury Rooms

Pension in de buurt van Standbeeld Gregorius van Nin
Flos Luxury Rooms bevindt zich in de buurt van Paleis van Diocletianus en Kathedraal van Sint-Domnius en biedt tal van extraatjes. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een gratis lokale shuttleservice, een snelle uitcheckservice en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Flos Luxury Rooms zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, lakens van Egyptisch katoen en traagschuimmatrassen
  • Designer toiletartikelen, douches en haardrogers
  • (kleding)kasten, waterkokers en beperkte schoonmaakservice

Gesproken talen

Kroatisch en Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis plaatselijke shuttleservice

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Trapleuningen

Meer

  • 3 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 1907
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 14.00 uur en 20.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 72 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 4 en jonger zijn van juli tot augustus niet toegestaan in deze accommodatie. De rest van het jaar zijn kinderen welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.93 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september, EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.25 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Van juli tot augustus worden kinderen t/m 4 jaar niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Flos Luxury Rooms Split
Flos Luxury Rooms Guesthouse
Flos Luxury Rooms Guesthouse Split

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Flos Luxury Rooms?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Flos Luxury Rooms?

Vandaag, 17 jul. 2025, kost een verblijf bij Flos Luxury Rooms van één nacht voor twee volwassenen op 24 jul. 2025 min. € 179,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Flos Luxury Rooms te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Flos Luxury Rooms?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Flos Luxury Rooms uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Flos Luxury Rooms?

Dit pension ligt in Lučac-Manuš, binnen 5 minuten lopen van Standbeeld Gregorius van Nin, Paleis van Diocletianus en Kathedraal van Sint-Domnius. Ook Boulevard van Split en Haven van Split liggen binnen 15 minuten lopen. Split Station ligt op 7 minuten lopen en naar Station Split is het 26 minuten lopen.

Beoordelingen over Flos Luxury Rooms

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 41 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and modern rooms, high quality. On the smaller side. Only negatives are the lack of breakfast and three flights of stairs. Very nice.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Lola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location and wonderful staff
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Jaimie

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great to have water provided in the fridge, though a couple more bottles would have been perfect. Nice to have coffee and tea but needed some creamer for it. We had an issue with a sewer smell the second night there which was hard to sleep through but the property offered compensation for the inconvenience. The front staff were very pleasant which was nice to deal with.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Hualin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The building materials used for the interior updates are very good. Example, the bathroom windows are solid, sturdy, the glazing are noise proof. Flooring, wall finish are in good shape. Staff at the counter was kind & attentive.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Lindsay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, easy check in, attentive and communicative staff and comfortable bed. Also within walking distance to the bus terminal and port.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

DECLAN

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jennika

4 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Tomos

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ashtyn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was the perfect room to get for my and my Friedan vacation to Split! The room was very clean, we could walk 5 minutes to the town and the staff was very helpful. I also felt very safe! Highly recommend for a couple of days in Split.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room at Flos was wonderful. We didn’t mind the three flights of stairs. The room itself was beautiful and had a small balcony! Very modern bathroom. Comfortable beds. We had an issue getting the TV to work-We contacted the front desk And it was solved very quickly. We also had a small issue in our bathroom and that was solved within minutes! Neither Of these issues were foreseeable. We thank you for our wonderful stay!
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra läge och info kring incheckningen som är något begränsad i tid. Men håller man en dialog med hotellet så löser de allt. Hjälpsam och trevlig personal. Rent och fräscht, känns nyrenoverat. Fanns alla bekvämligheter som kan önskas.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk rom, sentralt, rent og pent. Meget god service
4 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Katy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Magnus

1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Trevlig upplevelse!

Fint rum, rent och promenadavstånd till gamla stan. Många trappor upp till rummet, ingen hiss. Rummet var värt att gå upp för många trappor. Viss sjöutsikt från rummet.
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Colin, Omaha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is friendly, and the room is small but clean. The front desk is not staffed 24/7, but the access to the room is easy. No elevator, just FYI. Perfect location.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gömd pärla

Mycket trevligt boende som var över förväntan. Rekommenderas starkt och värt ett återbesök om man besöker Split igen. Nära till staden, butiker i närheten, mycket trevliga rum med bra service.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid

NO desire to achieve customer satisfaction

I would like to express my dissatisfaction with my recent stay at your hotel. While the initial condition of the room was acceptable, my experience took a negative turn on the second night when the hot water was not functioning properly, forcing me to endure a cold shower. Upon realizing the issue, I promptly contacted the property owner for assistance. However, I was deeply disappointed to receive absolutely no response until the following day. This lack of communication and apparent disregard for customer satisfaction was surprising and disheartening. The complete absence of accountability or any attempt to address the inconvenience left me feeling extremely frustrated and let down. Frankly, I am appalled by observing no desire to achieve customer satisfaction. If it were possible, I would rate the hotel with zero stars for this experience.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and very modern rooms. I enjoyed my stay.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Catharina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge med nära till allt. Fint och fräscht rum och underbart trevlig personal. Hotellets enda nackdel är att det tyvärr inte är tillgängligt för alla. Flos Luxury Rooms är placerat längst upp i ett lägenhetshus utan hiss. Men 10/10 i övrigt!
8 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supieron adecuar el espacio en estos cuartos, todo tiene un toque simple pero elegante. La verdad es que muy lindo el lugar, y cerca del centro de Split
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

yvette

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Julie Anine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing!

Perfect place to stay! Nice people, clean and beautiful room - close to everything. Would absolutely go back to this place!
4 nachten verbleven in augustus 2021