Fotogalerie voor Hotel Marul





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standard room - Attic laden

Standard room - Attic
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Traagschuim
Badjassen
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Een slaapbank - queensize
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Traagschuim
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Een slaapbank - tweepersoons
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Traagschuim
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ciril-Metodova 7, Split, 21000
Over deze accommodatie
Hotel Marul
Vergelijkbare accommodaties

Boutique Hotel Luxe
Boutique Hotel Luxe
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 966 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.93 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.25 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 38 per kamer (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marul
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel
Marul Split
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel Split
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Marul
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
james
20 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie. Alles op loop afstand
james
10/10 – Uitstekend
Nataliya, Belgium
6 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A new hotel with comfort
Nataliya
10/10 – Uitstekend
Rodney
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodney
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vijay Anand
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vijay Anand
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yves
9 sep 2025
Yves
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
6 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Jennifer
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Letizia
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Letizia
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alison
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Rachel
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ásdís
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ásdís
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marisa
Reisde met een groep
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marisa
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Stephanie, Denver
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kelley
Reisde met een groep
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kelley
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
arnaldo
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ótima localização
arnaldo
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met een groep
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk hotel i den gamle bydel
Frank
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ting-Sheng
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service
Ting-Sheng
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met partner
11 okt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Irene Katharina
12 sep 2024
Irene Katharina
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met een groep
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend in Split
Edward
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
david, East Otis
Reisde met familie
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
david
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Dawn
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawn
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
M.Carmen
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M.Carmen
3 nachten verbleven in augustus 2024