Hotel Marul

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Vismarkt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Marul

(Motor)bootverhuur
Eco-rondleidingen
(Motor)bootverhuur
Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Kameruitzicht
Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standard room - Attic

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Traagschuim
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Regendouchekop
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een slaapbank
Lakens van Egyptisch katoen
Traagschuim
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 tweepersoons slaapbank of 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een slaapbank
Lakens van Egyptisch katoen
Traagschuim
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ciril-Metodova 7, Split, 21000

In de buurt

  • Standbeeld Gregorius van Nin - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Kathedraal van Sint-Domnius - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Paleis van Diocletianus - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Boulevard van Split - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Haven van Split - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Split Station - 14 min. lopen
  • Split (SPU) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪St Burek - ‬3 min. lopen
  • ‪Kava 2 - ‬4 min. lopen
  • ‪Sexy cow - ‬3 min. lopen
  • ‪Hostel Ćiri Biri Bela - Adults Only - ‬3 min. lopen
  • ‪Fast Food Bili - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Marul

Hotel met een chique stijl en een boetiekstijl in de buurt van Vismarkt
Hotel Marul bevindt zich in de buurt van Synagoge en Standbeeld Gregorius van Nin en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een terras. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een gratis lokale shuttleservice, een kluis bij de receptie en gratis kranten
  • Een lift, een receptieruimte en conciërgeservices
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Marul bieden gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Lakens van Egyptisch katoen, traagschuimmatrassen en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 40 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Kroatisch, Engels, Duits, Italiaans en Pools

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 2 kilometer afstand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Gebouwd in 2013
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Smart-tv van 40 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is gesloten van 15 december tot 1 februari.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.93 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september, EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.25 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 38 per kamer (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Marul
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel
Marul Split
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel Split

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Marul?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Marul te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Marul?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Marul uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Marul een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 38 per kamer.

Waar ligt Hotel Marul?

Dit in boetiekstijl ingerichte hotel ligt in Grad, binnen 10 minuten lopen van Vismarkt, Synagoge en Standbeeld Gregorius van Nin. Ook Paleis van Diocletianus en Kathedraal van Sint-Domnius liggen binnen 10 minuten lopen. Split Station ligt op 14 minuten lopen en naar Station Split is het 25 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Marul

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 244 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 244 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 244 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 244 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 244 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen echter moeilijk vindbaar voor het overige een zeer goed hotel.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

james

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Top locatie. Alles op loop afstand

Heel leuk hotel op een top locatie. Zeer vriendelijk personeel. Wij zullen daar zeker nog een kerr terug komen

10/10 – Uitstekend

Nataliya, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A new hotel with comfort

we stayed 3 nights at this hotel, very clean, design, comfortable bathroom, friendly, very helpful personal and the owners. The hotel is located also in a good place, very near from the historical city.

10/10 – Uitstekend

Marisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was excellent! Very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie, Denver

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We were shocked to be put into a room with a brown shag carpet. It was old and the air conditioning barely worked. We had to park in a public lot which was fine, but the area did not feel safe to me. Mostly I went into the room looked around and left, this was a very old property and I couldn't get passed the stained old carpets. Also tons of construction outside. The courtyard looked pleasant. I also made mistake and paid for two nights in advance and only needed one. I called 3 days earlier and they wouldn't refund me for the one night. So I never ended up staying at the hotel and paid for two nights.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kelley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The concierge was wonderful when we checked in. They explained where to park and assisted with luggage. They accommodated our request for 2 twin beds. The room was standard size for Europe and was very clean. Bathroom was a nice size. Breakfast was great! There were made to order eggs and coffee as well as a great spread. Location was walkable to everything! We had a great time!
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastisk hotel i den gamle bydel

En dejlig lille oase midt i den gamle bydel dejlige mennesker på hotellet virkelig god service, værelse nr 8 har tilmed en lille balkon. Gode bønner i kaffemaskinen, man glæder sig til næste gang
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Ting-Sheng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good service

Over all, it was a good time when I lived in hotel Marul. The room is clean and comfortable.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel! Excellent hosts.
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Irene Katharina

3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Edward

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Weekend in Split

Maja at reception was incredible She was extremely helpful with the check in, she gave us loads of recommendations, helped up with our ticket for parking which had become damp in the storm and even wished us well on our travels on the last night. The breakfast was lovely in the garden and the hotel staff were generally very accommodating
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

david, East Otis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quaint and clean Great friendly staff
2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible front desk and hotel stsff
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

M.Carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

KSHITIJ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We had a 2 day stop over in Split before our trip to zagreb and slovenia and decided to stay at Hotel Marul based on reviews..Its a small hotel with limited facilities. More like bed and breakfast. Staff at reception and breakfast was good. Location is very close to major tourist spots which is a plus. Rooms r small and very basic. No points there. Overall an ok experience
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Solo Travel

Great hotel with helpful staff. Would definitely stay here again.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Maja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had the most amazing time at this hotel. Beautiful, comfortable rooms , strong AC, located in the middle of the historic district , walking distance to the best sights. A nice balcony was a bonus. Excellent breakfast in the garden. Staff members were so welcoming and helpful. Thank you hotel Marul - I recommend this hotel to anyone coming to a gorgeous city of Split .
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

3 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Anne-Mari Holte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Hyggelig hotell

Hyggelig hotell hvor vi ble tatt godt imot av Maja. Hun hadde gode tips til fine strender. Rent og fint rom. God frokost med ok utvalg av pålegg, brød og müsli. Veldig godt utvalg av småkaker :) hotellet ligger veldig fint og sentralt til, nær gamlebyen.
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

LUIS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Giuseppe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione strategica per visitare la città e per raggiungere i mezzi pubblici (bus, traghetti, ecc). Colazione abbondante e di qualità. Il personale è il punto forte dell’hotel per la simpatia e cortesia. La stanza regolarmente pulita con sostituzione giornaliera degli asciugamani . Buono il rapporto qualità-prezzo.
7 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Katja Ehtonen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Hongjun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is great place to stay. The staff are very nice.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Melloney

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for a whistlestop tour of Split. Helpful staff, clean and spacious room and lovely garden to have breakfast in. Thanks
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

eric

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked 2 nights with my wife and 2 kids but stayed only 1 night due to unsafe room. Stayed at one of the top floor rooms with terrace where they transformed the attic into a room with pitched ceiling. The problem is that the pitched ceiling is way too low and unsafe. The kids bumped their heads against the ceiling twice and both me and my wife bumped our head once. It is such a health hazard that it should not be operating as a guest room. The room is also dirty with hairs, dust and spots all over. The Hotel is located literally in a small back allay with dimmed lights and small front door. The hotel also refused to refund the 1 night that I didn't use due to unsafe room condition.
2 nachten verbleven in april 2024