Geheel appartement
Split Bliss Apartments
Appartement met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Paleis van Diocletianus
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Split Bliss Apartments





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Klassieke studio laden

Klassieke studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior studio laden

Superior studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Manuska poljana 11, Split, 21000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Luxury Room Ana 3 in the Heart of Split
Luxury Room Ana 3 in the Heart of Split
- Keuken
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 1 beoordeling
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 31 maart, EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 0.93 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september, EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 1.25 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. De belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Split Bliss Apartments Apartment
Bliss Apartments
Split Bliss s
Split Bliss Apartments Split
Split Bliss Apartments Apartment
Split Bliss Apartments Apartment Split
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Split Bliss Apartments
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
28 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Luiz
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luiz
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Anna
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Split
Anna
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Claire
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claire
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Julie, France
Reisde met partner
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
6 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parker's Europe Tour
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Diana
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diana
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Osvaldo y
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osvaldo y
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
laurent jean
2 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
pas à la hauteur
laurent jean
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Al, Milano
Reisde met partner
14 aug 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Olli
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olli
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Patrick
18 jul 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Patrick
7 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Robert
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Robert
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Francisca
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very very good!!
Francisca
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Ah Choo
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ah Choo
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Seong Woo
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
조용한 아파트먼트
Seong Woo
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Guillermo
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillermo
2 nachten verbleven in september 2018
4/10 – Matig
ASHA
22 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not so good
ASHA
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Jared
7 sep 2018
Jared
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Siv Marianne
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott beliggenhet og flott lite rom.
Siv Marianne
5 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in juli 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Split Center SuitesHotel Restaurant Grandcafé 't VoorhuysIbiscos Garden HotelRadisson Blu Resort & Spa, SplitAmphora HotelCampings en stacaravans Heeswijk-DintherBoban Luxury SuitesSpa & Wellness hotels in LeuvenHotels met waterpark in Abu DhabiCentro di Centri RoomsCornaro HotelAll inclusive hotels in LuxorLuxury Rooms PinoHotel PaxHotels in Den BurgAll inclusive hotels in VarnaApartments 4 You in SplitBlokhutten BelgiëAmphora's GardenLotte New York PalaceMarvie Hotel & HealthChalets HensbroekAppartement met jacuzzi - SplitSplit Summer Lounge ApartmentsHouse Sandra
Pakketten
Vakantiehuizen
Algemeen