Opslaan

Hotel SADAF

2.5-sterrenaccommodatie
Eenvoudig skiverblijf met shuttle naar de piste

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Fotogalerie voor Hotel SADAF

Eco-rondleidingen
Voorkant van accommodatie
Voorkant van accommodatie
Deluxe kamer, 1 slaapkamer | Een bureau, verduisterende gordijnen, extra bedden
Serveert ontbijt, lunch, diner, vegetarische gerechten
Beoordelingen
5,6

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice
  • WasserviceWasserviceWasservice
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice
  • Zakelijke servicesZakelijke servicesZakelijke services

Ontdek het gebied

Kaart
45, Samander Bagh, SP College Road, Regal Chowk, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001
  • Populaire locatieLal Chowk7 min. lopen
  • Populaire locatieLal Chowk Ghantaghar8 min. lopen
  • Populaire locatieNigeen Lake6 min. rijden
  • LuchthavenSrinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam)34 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een ventilator
Privébadkamer
  • 19.0 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Over deze buurt

Srinagar

Hotel SADAF ligt in Srinagar en is gelegen bij een winkelcentrum. Dal Lake en Shankaracharya Reserved Forest zijn een goed voorbeeld van het natuurschoon van de omgeving en wat andere attracties in het gebied zijn bijvoorbeeld Rainawari en Garden of Char Minar. Kherbawani Asthapan en Tomb of Madin Sahib zijn ook zeker het bezoeken waard. Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals skimogelijkheden.

In de buurt

  • Lal Chowk - 7 min. lopen
  • Lal Chowk Ghantaghar - 8 min. lopen
  • Dal Lake - 2 min. rijden
  • Nigeen Lake - 6 min. rijden
  • Royal Springs Golf Course - 7 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Mazhom Station - 20 min. rijden
  • Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 35 min. rijden

Restaurants

  • Ahdoo's Hotel - 8 min. lopen
  • Cafe Liberty - 6 min. lopen
  • Ground Zero - 7 min. lopen
  • Tibetan Momo House - 6 min. lopen
  • Mughal Darbar - 12 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel SADAF

Hotel bij het congrescentrum
Met voorzieningen zoals een aangrenzende golfbaan, een gratis ontvangst door de manager en een terras kom je niets tekort bij Hotel SADAF. Ga de piste op, want dit hotel biedt vervoer van/naar de skipistes. Het plaatselijke restaurant met vegetarische gerechten, Curry corner, serveert ontbijt, lunch en diner. Voorzieningen zoals een tuin, stomerij-/wasservices en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en conciërgeservices
  • Een rookvrije accommodatie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel SADAF beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en aparte zitruimtes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Verwarming en ventilatoren
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 21 inch met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers

Gesproken talen

Arabisch, Engels en Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Plaatselijke shuttleservice tot 2 km afstand
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Skishuttle (toeslag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: INR 175 voor volwassenen en INR 175 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Gratis welkomstreceptie

Restaurants ter plaatse

  • Curry corner

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (18 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 gebouwen
  • 5 etages
  • Gebouwd in 2007
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen INR 1000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 900

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 175 voor volwassenen en ca. INR 175 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor babybed: INR 1000.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel SADAF
Hotel SADAF Srinagar
SADAF Hotel
SADAF Srinagar
Hotel Sadaf Srinagar, Kashmir
Hotel SADAF Hotel
Hotel SADAF Srinagar
Hotel SADAF Hotel Srinagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel SADAF?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel SADAF?

Je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel SADAF uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel SADAF een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.

Waar ligt Hotel SADAF?

Dit hotel in Srinagar ligt in de buurt van de pistes en in het stadscentrum, binnen 10 minuten lopen van Lal Chowk, Lal Chowk Ghantaghar en Rainawari. Ook Sri Pratap Singh Museum en Dal Lake liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel SADAF

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 6 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 6 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anuttama

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good things: Staff were honest and well behaved. Whenever we needed anything,they would come and attend. Things not satisfactory: Bed height in our room was too low,approx 1.5 feet high, difficult to use especially if you have any elderly person with you. There is no lift . The complementary breakfast and food available is extremely limited,don't go by the extensive printed menu available in the room. The hotel would not provide any water,tea/coffee sachets unless it was asked for every day. Hotel did not change sheets regularly even when requested.The sheets on the pillow and bed were not properly cleaned and seemed used. There was no foot mat infront of the toilet/bathroom.When we asked for one repeatedly ,we received a super dirty/muddy foot mat which made the room even more dirty. No slippers are provided....good that we carried our own. It's better to compare the taxi rates outside the hotel, before booking from the hotel....you will probably get a better deal. Not close from Dal Lake and main market area.Its better to take an auto or agee to walk substantially. Outside food is not allowed despite its limited menu ....Food served in the room by the hotel was never brought covered.... Its a very basic hotel as compared to the price we paid for it .
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

abitamim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent personal service. Very reliable and affo
The service was very personal and reliable. Also very affordable and reliable. We were treated well.
5 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
service a bit obsequious for my taste

2/10 – Ontzettend slecht

Jack, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
most terrible experience I ever have
This hotel is not for international traveller, Room cleanness is terrible. You have to wait for at least one hour for hot water. I still did not get hot water. Far from everything. Wifi only works down stair. Staff is ok but that is not enough for good stay. If you do not want to ruin your holidays than stay away from this hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

zzzzzz, yyyyyy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
BAD

8/10 – Goed

Krishna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer