The Residency Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel aan de piste met 2 restaurants

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Residency Hotel

Ingang accommodatie
Presidentiële kamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Deluxe tweepersoonskamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Royal kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive tweepersoonskamer, uitzicht op rivier

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 29 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed

Presidentiële kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier driepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed of 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
M.S. Mall, The Residency Road, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

In de buurt

  • Lal Chowk - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Lal Chowk Ghantaghar - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Dal Lake - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Nehru Park - 4 min. rijden - 4.5 km
  • Nigeen Lake - 5 min. rijden - 4.8 km

Lokaal vervoer

  • Mazhom Station - 21 min. rijden
  • Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ahdoo's Hotel - ‬1 min. lopen
  • ‪Mughal Darbar - ‬3 min. lopen
  • ‪Creme - ‬3 min. lopen
  • ‪Chai Jaai - ‬12 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

The Residency Hotel

Hotel in de buurt van Dal Lake
Profiteer bij The Residency Hotel van faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en winkels ter plaatse. Ga de piste op, want dit hotel biedt toegang tot de piste. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een tuin en een speeltuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en oppasservices (toeslag)
  • Een cadeauwinkel, een bagageopslagruimte en barbecues
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Residency Hotel zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals vloerverwarming en (laptop)kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, vloerverwarming en aparte zitruimtes

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Hindi, Italiaans, Japans, Russisch en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 450 voor volwassenen en INR 400 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie

Restaurants ter plaatse

  • Chinese hut
  • Shereen

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Speeltuin
  • Toegang tot skipiste
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang (toeslag)
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum (48 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Picknickplaats
  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 2000
  • Rookvrije accommodatie
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Vloerverwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
Gasten met een vaccinatiebewijs dienen de Covid-19-vaccinatie ten minste 4 dagen vóór het inchecken volledig afgerond te hebben
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 2500.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 450 voor volwassenen en ca. INR 400 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 200 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: INR 2500.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Residency Hotel Srinagar
Residency Srinagar
The Residency Hotel Hotel
The Residency Hotel Srinagar
The Residency Hotel Hotel Srinagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Residency Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Residency Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Residency Hotel?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Residency Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Residency Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.

Waar ligt The Residency Hotel?

Dit hotel in Srinagar biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in het stadscentrum, binnen 2 km afstand van Rainawari, Dal Lake en Lal Chowk Ghantaghar. Ook Lal Chowk en Sri Pratap Singh Museum liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over The Residency Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 12 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Krish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel

Love the location (above a mall), friendly stall, comfortable rooms en delicious food.Great hotel
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

seema

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
propery is good, tv doesnt work they recharge tv on daily basis which is very irritating... waiters are good other then tv , its a god place to stay

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Sanjay kumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay very nice and courteous staff at reception on both days. Person incharge of restaurant and housekeeping staff very nice and helpful.
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Manish, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Extraordinary Gulmarg Hotel

Excellent hotel. Very courteous staff. Very good food. No complaints at all. would love to stay their in future.

4/10 – Matig

Tina

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Changed rooms twice. Bad maintenance.

I changed rooms twice and the third time, due to bathroom leakage and other various maintenance issues, instead of fixing the issue, the staff gave me the only option to change the room once again! Staff is friendly and prompt as such and they talk sweetly. However, the rooms perpetually have problems and I cannot stop thinking how there can be so many problems with the rooms. Another person was given the option to change the room upon complaint. Seems like changing rooms is their only option. Feedback is to improve their maintenance!!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

VEREY OLD PROPERTY AND NON PROFESSIONAL STAFF

VEREY OLD PROPERTY AND NON PROFESSIONAL STAFF, SERVICE IS VEREY POOR

6/10 – Redelijk

Suresh

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Cold hotel to stay during winter - Dec 2012

The hotel is in a good location with shops around. Rooms are large easily fitting 3 adults comfortably. Downside is really the central heating. The heater is only turned on from 8pm to 11pm. I was there with my 2 kids and we were all freezing wearing our thermals in the room (3 layers). Probably the other hotels are also like that besides the more expensive and reputable ones. This is classified as a 3 star and I paid Singapore 170 dollars a nite. Will stay there during summer not winter.

4/10 – Matig

Shobhna Gupta

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

centrally located

Though located centrally, the place lacks to provide basic comfortable stay .. There is no centralized heating as claimed,upon requesting they provide a room heater. Thee is no running hot water ,upon requesting they provide supply for a limited time. Leaves a lot to be desired .

6/10 – Redelijk

SS Jafri

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location, can move around easily in srinagar

Hotel location, comfortable rooms, good house keeping service are plus points. However food quality is questionable and better not to have food in the hotel.

8/10 – Goed

nitin tandon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very nice

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten