The Residency Hotel is in het stadscentrum in Srinagar te vinden. Kathi Darwaza en Parihaspora Pattan zijn twee lokale bezienswaardigheden. Andere attracties in de omgeving zijn bijvoorbeeld Rainawari en Garden of Char Minar. Kherbawani Asthapan en Tomb of Madin Sahib zijn ook zeker het bezoeken waard.
Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 35 min. rijden
Restaurants
Ahdoo's Hotel - 1 min. lopen
Cafe Liberty - 5 min. lopen
Ground Zero - 9 min. lopen
Tibetan Momo House - 3 min. lopen
Mughal Darbar - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
The Residency Hotel
Hotel in het stadscentrum
Profiteer bij The Residency Hotel van faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en winkels ter plaatse. Ga de piste op, want dit hotel biedt toegang tot de piste. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een tuin en een speeltuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en oppasservices (toeslag)
Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Residency Hotel zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Ledtelevisies met premium tv-zenders
(kleding)kasten, aparte zitruimtes en koffiezetapparaten/waterkokers
Gesproken talen
Engels, Frans, Duits, Hindi, Italiaans, Japans, Russisch en Spaans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: INR 300 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
2 restaurants
Dagelijks gratis welkomstreceptie
Restaurants ter plaatse
Chinese hut
Shereen
Dingen om te doen
24-uurs sportschool
Speeltuin
Toegang tot skipiste
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Winkelen
Gezinsvriendelijk
Kinderopvang (toeslag)
Speeltuin
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Cadeauwinkel/kiosk
Geldautomaat
Gratis kranten in de lobby
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Stomerij-/wasserijservice
Turndownservice
Zakelijke diensten
Conferentiecentrum (48 vierkante meter)
Vergaderruimtes
Buiten
Barbecue
Dakterras
Picknickplaats
Tuin
Spa
Massage
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
5 etages
Gebouw
Gebouwd in 2000
Victoriaanse architectuur
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Luxe beddengoed
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Led-tv met premium digitale zenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Gratis mineraalwater
Koffiezetapparaat/waterkoker
Minibar
Meer
(Laptop)kluis
Airconditioning (met klimaatregeling)
Apart zitgedeelte
Bureau
Elke dag gratis kranten
Laptopvriendelijke werkplek
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
Gasten met een vaccinatiebewijs dienen de Covid-19-vaccinatie ten minste 4 dagen vóór het inchecken volledig afgerond te hebben
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Huisdieren zijn toegestaan tegen INR 1000 per huisdier, per verblijf
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 300 voor volwassenen en ca. INR 300 voor kinderen
Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (enkele reis)
Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 200 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
Toeslag voor huisdieren: INR 1000 per huisdier, per verblijf
Toeslag voor extra bed: INR 500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Residency Hotel Srinagar
Residency Srinagar
The Residency Hotel Hotel
The Residency Hotel Srinagar
The Residency Hotel Hotel Srinagar
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij The Residency Hotel?
Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van INR 1000 per huisdier, per verblijf.
Wat kost het om bij The Residency Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij The Residency Hotel?
Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij The Residency Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Biedt The Residency Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.
Waar ligt The Residency Hotel?
Dit hotel in Srinagar biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in het stadscentrum, binnen 2 km afstand van Rainawari, Dal Lake en Lal Chowk Ghantaghar. Ook Lal Chowk en Sri Pratap Singh Museum liggen binnen 2 km afstand.
Beoordelingen over The Residency Hotel
Beoordelingen
6,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 12 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 12 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 12 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 12 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
7,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Krish
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Love the location (above a mall), friendly stall, comfortable rooms en delicious food.Great hotel
Krish
3 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
seema
Reisde met partner
5 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
propery is good, tv doesnt work they recharge tv on daily basis which is very irritating...
waiters are good
other then tv , its a god place to stay
seema
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 apr 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Sanjay kumar
Reisde met familie
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay very nice and courteous staff at reception on both days. Person incharge of restaurant and housekeeping staff very nice and helpful.
Sanjay kumar
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Manish, Hong Kong
11 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extraordinary Gulmarg Hotel
Excellent hotel. Very courteous staff. Very good food. No complaints at all. would love to stay their in future.
Manish
4/10 – Matig
Tina
15 jun 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Changed rooms twice. Bad maintenance.
I changed rooms twice and the third time, due to bathroom leakage and other various maintenance issues, instead of fixing the issue, the staff gave me the only option to change the room once again!
Staff is friendly and prompt as such and they talk sweetly. However, the rooms perpetually have problems and I cannot stop thinking how there can be so many problems with the rooms.
Another person was given the option to change the room upon complaint. Seems like changing rooms is their only option. Feedback is to improve their maintenance!!
Tina
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 jun 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VEREY OLD PROPERTY AND NON PROFESSIONAL STAFF
VEREY OLD PROPERTY AND NON PROFESSIONAL STAFF, SERVICE IS VEREY POOR
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Suresh
22 dec 2012
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Cold hotel to stay during winter - Dec 2012
The hotel is in a good location with shops around. Rooms are large easily fitting 3 adults comfortably. Downside is really the central heating. The heater is only turned on from 8pm to 11pm. I was there with my 2 kids and we were all freezing wearing our thermals in the room (3 layers). Probably the other hotels are also like that besides the more expensive and reputable ones. This is classified as a 3 star and I paid Singapore 170 dollars a nite. Will stay there during summer not winter.
Suresh
4/10 – Matig
Shobhna Gupta
9 nov 2012
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
centrally located
Though located centrally, the place lacks to provide basic comfortable stay .. There is no centralized heating as claimed,upon requesting they provide a room heater. Thee is no running hot water ,upon requesting they provide supply for a limited time. Leaves a lot to be desired .
Shobhna Gupta
6/10 – Redelijk
SS Jafri
24 jun 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, can move around easily in srinagar
Hotel location, comfortable rooms, good house keeping service are plus points. However food quality is questionable and better not to have food in the hotel.