The Residency Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Verblijf aan de piste

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor The Residency Hotel

Ingang accommodatie
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Lobby
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Beoordelingen
6,8

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
    HuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Airconditioning
    AirconditioningAirconditioning
  • Gratis wifi
    Gratis wifiGratis wifi
  • Fitnessruimte
    FitnessruimteFitnessruimte

Ontdek het gebied

Kaart
M.S. Mall, The Residency Road, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001
  • Populaire locatieLal Chowk Ghantaghar10 min. lopen
  • Populaire locatieLal Chowk12 min. lopen
  • Populaire locatieDal Lake2 min. rijden
  • LuchthavenSrinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam)35 min. rijden

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Royal kamer

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer

  • 29 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Presidentiële kamer

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Over deze buurt

Srinagar

The Residency Hotel is in het stadscentrum in Srinagar te vinden. Kathi Darwaza en Parihaspora Pattan zijn twee lokale bezienswaardigheden. Andere attracties in de omgeving zijn bijvoorbeeld Rainawari en Garden of Char Minar. Kherbawani Asthapan en Tomb of Madin Sahib zijn ook zeker het bezoeken waard.

In de buurt

  • Lal Chowk Ghantaghar - 10 min. lopen
  • Lal Chowk - 12 min. lopen
  • Dal Lake - 2 min. rijden
  • Nigeen Lake - 5 min. rijden
  • Royal Springs Golf Course - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Mazhom Station - 21 min. rijden
  • Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ahdoo's Hotel - ‬1 min. lopen
  • ‪Cafe Liberty - ‬5 min. lopen
  • ‪Ground Zero - ‬9 min. lopen
  • ‪Tibetan Momo House - ‬3 min. lopen
  • ‪Mughal Darbar - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

The Residency Hotel

Hotel in het stadscentrum
Profiteer bij The Residency Hotel van faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en winkels ter plaatse. Ga de piste op, want dit hotel biedt toegang tot de piste. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een tuin en een speeltuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en oppasservices (toeslag)
  • Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Residency Hotel zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Hindi, Italiaans, Japans, Russisch en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: INR 300 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie

Restaurants ter plaatse

  • Chinese hut
  • Shereen

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Speeltuin
  • Toegang tot skipiste
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang (toeslag)
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum (48 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Picknickplaats
  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 5 etages
  • Gebouw
  • Gebouwd in 2000
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
Gasten met een vaccinatiebewijs dienen de Covid-19-vaccinatie ten minste 4 dagen vóór het inchecken volledig afgerond te hebben
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen INR 1000 per huisdier, per verblijf

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 300 voor volwassenen en ca. INR 300 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 200 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor huisdieren: INR 1000 per huisdier, per verblijf
  • Toeslag voor extra bed: INR 500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Residency Hotel Srinagar
Residency Srinagar
The Residency Hotel Hotel
The Residency Hotel Srinagar
The Residency Hotel Hotel Srinagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Residency Hotel?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van INR 1000 per huisdier, per verblijf.

Wat kost het om bij The Residency Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Residency Hotel?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Residency Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Residency Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.

Waar ligt The Residency Hotel?

Dit hotel in Srinagar biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in het stadscentrum, binnen 2 km afstand van Rainawari, Dal Lake en Lal Chowk Ghantaghar. Ook Lal Chowk en Sri Pratap Singh Museum liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over The Residency Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 12 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Krish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Love the location (above a mall), friendly stall, comfortable rooms en delicious food.Great hotel
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

seema

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
propery is good, tv doesnt work they recharge tv on daily basis which is very irritating... waiters are good other then tv , its a god place to stay

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Sanjay kumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay very nice and courteous staff at reception on both days. Person incharge of restaurant and housekeeping staff very nice and helpful.
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Manish, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extraordinary Gulmarg Hotel
Excellent hotel. Very courteous staff. Very good food. No complaints at all. would love to stay their in future.

4/10 – Matig

Tina

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Changed rooms twice. Bad maintenance.
I changed rooms twice and the third time, due to bathroom leakage and other various maintenance issues, instead of fixing the issue, the staff gave me the only option to change the room once again! Staff is friendly and prompt as such and they talk sweetly. However, the rooms perpetually have problems and I cannot stop thinking how there can be so many problems with the rooms. Another person was given the option to change the room upon complaint. Seems like changing rooms is their only option. Feedback is to improve their maintenance!!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VEREY OLD PROPERTY AND NON PROFESSIONAL STAFF
VEREY OLD PROPERTY AND NON PROFESSIONAL STAFF, SERVICE IS VEREY POOR

6/10 – Redelijk

Suresh

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Cold hotel to stay during winter - Dec 2012
The hotel is in a good location with shops around. Rooms are large easily fitting 3 adults comfortably. Downside is really the central heating. The heater is only turned on from 8pm to 11pm. I was there with my 2 kids and we were all freezing wearing our thermals in the room (3 layers). Probably the other hotels are also like that besides the more expensive and reputable ones. This is classified as a 3 star and I paid Singapore 170 dollars a nite. Will stay there during summer not winter.

4/10 – Matig

Shobhna Gupta

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
centrally located
Though located centrally, the place lacks to provide basic comfortable stay .. There is no centralized heating as claimed,upon requesting they provide a room heater. Thee is no running hot water ,upon requesting they provide supply for a limited time. Leaves a lot to be desired .

6/10 – Redelijk

SS Jafri

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, can move around easily in srinagar
Hotel location, comfortable rooms, good house keeping service are plus points. However food quality is questionable and better not to have food in the hotel.