Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe hotel op het strand met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Bar
  • All-inclusive
  • Ontbijt inbegrepen
De huidige prijs is € 395
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Luxury Junior Suite

7,8 van 10
Goed
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 31 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Luxury Presidential Ocean Front Two Bedroom Suite Diamond Club

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
  • 91 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 8
  • 2 queensize bedden, 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Luxury Room

8,6 van 10
Voortreffelijk
(58 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 31 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed OF 2 queensize bedden

Luxury Presidential Ocean Front One Bedroom Suite Diamond Club

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
  • 60 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Luxury Junior Suite Ocean Front Swim Out Diamond Club

8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 31 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank OF 2 queensize bedden en 1 eenpersoons slaapbank

Luxury Junior Suite Ocean Front Diamond Club

8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 31 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank OF 2 queensize bedden en 1 eenpersoons slaapbank

Luxury Room Ocean Front

7,4 van 10
Goed
(23 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 31 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed OF 2 queensize bedden

Luxury Chairmans Three Bedrooms Ocean Front Suite Diamond Club

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
  • 298 m²
  • 3 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 10
  • 1 kingsize bed, 4 queensize bedden en 2 tweepersoons slaapbanken OF 2 kingsize bedden, 2 queensize bedden en 2 tweepersoons slaapbanken

Luxury Chairmans Four Bedrooms Ocean Front Suite Diamond Club

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
  • 329 m²
  • 4 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 16
  • 2 kingsize bedden, 4 queensize bedden en 2 tweepersoons slaapbanken

Luxury Presidential Ocean View One bedroom Suite Diamond Club

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
  • 60 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Luxury Presidential Ocean View Two Bedroom Suite Diamond Club

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
  • 91 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 8
  • 2 queensize bedden, 2 tweepersoons slaapbanken en 1 kingsize bed

Luxury Chairman Two Bedroom Suite Ocean Front Diamond Club

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
  • 267 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 8
  • 1 kingsize bed, 2 queensize bedden en 2 tweepersoons slaapbanken

Luxury Ocean View Room

8,4 van 10
Zeer goed
(39 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 31 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed OF 2 queensize bedden

Luxury Room Beach Walkout Diamond Club

7,6 van 10
Goed
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Plasmatelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 31 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 queensize bedden OF 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Magazine Beach Point Seline, St. George's, St George's

In de buurt

  • Magazine Beach - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Pink Gin Beach - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Portici Beach - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • St. George's (GND-Maurice Bishop Intl.) - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪Spice Isle Coffee - ‬3 min. rijden
  • ‪Grazie - ‬1 min. lopen
  • ‪Container Park - ‬5 min. rijden
  • ‪Shawarma King - ‬5 min. rijden
  • ‪Cucina Romana Restaurant - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort

Hotel met een luxe stijl en een all-inclusive formule in de buurt van Grand Anse Beach
Met voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, 2 strandbars en een bar aan het zwembad kom je niets tekort bij Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort. Zonaanbidders zitten goed bij dit hotel. Deze accommodatie biedt namelijk een ligging aan het strand, strandcabana's en massages op het strand. Gun jezelf reflexologie, een sportmassage of een lichaamsbehandeling bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 4 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, brunch en diner, en je geniet er van een kindermenu. Bij het fitnesscentrum kun je pilateslessen en yogalessen volgen. Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort biedt daarnaast voorzieningen zoals concerten/liveshows, een terras en een koffiebar/café aan. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en maak gebruik van voorzieningen zoals een tuin en een speeltuin.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen, parasols bij het zwembad, en een badmeester op locatie
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Kinderopvang met toezicht (toeslag), een 24-uurs receptie en koffie/thee in de lobby
  • Een portier/piccolo, conciërgeservices en een receptieruimte
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de strandligging en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 261 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Kinderopvang, gratis baby-/kinderbedjes en gratis extra bedden
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Plasmatelevisies van 40 inch met premium tv-zenders
  • Balkons of terrassen, (kleding)kasten en koffiezetapparaten/waterkokers

All-inclusive details

Dit hotel is all-inclusive. Het eten en drinken op het terrein is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Belastingen en fooien

Fooien zijn inbegrepen. Extra fooien, naar goeddunken van de gast, worden aanvaard.

Eten en drinken

Alle buffet- en à-la-carte-maaltijden, snacks en bepaalde dranken inbegrepen
Standaard alcoholische dranken inbegrepen
24-uurs roomservice
Minibar op de kamer (incl. alle dranken)

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • 2 strandbars
  • 4 bars/lounges
  • 4 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Gourmet Marché
  • Grazie Italian Trattoria
  • Ma Maison
  • Taj

Dingen om te doen

  • Avondentertainment
  • Boeken
  • Buitenzwembad
  • Concerten/liveshows
  • Karaoke
  • Kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Pilateslessen
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Gratis extra bed
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderclub (toeslag)
  • Kinderopvang op de kamer
  • Kinderspelletjes
  • Kinderzwembad
  • Lifeguards aanwezig
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kapsalon

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan het strand
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandcabana's (toeslag)
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 3 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes in de openlucht
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Reflexologie
  • Sportmassages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Helling bij de hoofdingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Lifeguards
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Gratis extra bed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Betaalfilms
  • iPod-dock
  • Plasma-tv van 40 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Gratis minibar (beperkt aantal items)
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn gratis extra bedden.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 18.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royalton Grenada Resort & Spa All Inc Hotel St. George's
Royalton Grenada Resort & Spa All Inc Hotel
Royalton Grenada Resort & Spa All Inc St. George's
Royalton Grenada & Spa All Inc
Royalton Grenada Resort Spa
Royalton Grenada Resort Spa All Inclusive
Royalton Grenada An Autograph Collection All Inclusive Resort

Veelgestelde vragen

Is Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 18.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?

Vandaag, 18 nov. 2025, kost een verblijf bij Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort van één nacht voor twee volwassenen op 1 dec. 2025 min. € 395,14, exclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort all-inclusive voordelen?

Ja, deze accommodatie is all-inclusive. Al het eten en drinken is inbegrepen (er gelden beperkingen).

Waar ligt Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?

Dit hotel in St. George's ligt aan het strand, vlak bij Bovenwindse Eilanden en Magazine Beach. Ook Portici Beach en Pink Gin Beach liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Royalton Grenada, An Autograph Collection All-Inclusive Resort

7,6

Goed

8,4

Netheid

8,2

Voorzieningen

8,0

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 409 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 253 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 155 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 82 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 105 van 1004 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Leola

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay was average. The buffet food was bland, but the staff were very nice.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Kate

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean and staff was very friendly and accommodating.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Jason, Odenton

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay. The beach was amazing and the hotel grounds were well kept. Rooms could use some updating. Staff was courteous for the most part. Some looked disappointed to be there but they were probably tired. They seem to be understaffed at the restaurants.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Shannon

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean, friends, excellent amenities
8 nachten verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Diana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Food wasn’t so great, not much options. Some staff members were rude and unfriendly! The shower in my room didn’t work,only could use handheld
4 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Elaine, London

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The first room that was given to us smelt badly of damp we were then moved to another room and that too smell of damp. The bedroom wasn’t as luxurious as expected. The room was not serviced and had no towels we had to call for service to get some towels and it was serviced the next day.However the communal areas are excellent the buffet breakfast is exceptional with lots of choices. The same for dinner/supper. There is also lots of snacks the opened bar make your stay much more relaxing.the individual restaurant like the Indian, French and Italian, get booked up pretty quickly.
3 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

NESHALA, Tacarigua

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The beach was wonderful. The scenery was excellent and very relaxing. Rooms were very clean and the staff extremely friendly. The delicious food would linger on my mind for a very long time to come.
4 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Tommy

4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Ryan

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I am writing to express my disappointment with the service my wife and I experienced during our stay at the Royalton from October 17–20, 2025. The issues we encountered fell far below the standards expected of your brand. 1. Check-In Delays and Poor Communication Upon arriving at 8:30 a.m. on October 17, we were told our room would be ready in two hours. However, after multiple follow-ups, we were repeatedly misinformed and ultimately told to return at 3:00 p.m. The lack of accurate communication of the front desk staff were both unprofessional and frustrating. 2. Transportation Arrangement Failure On October 19, I arranged through the front desk for a 4:00 a.m. taxi and a 3:45 a.m. buggy on our departure day. Neither arrived. We had to carry our luggage ourselves, only to discover no taxi had been booked—leaving us stranded and anxious about missing our flight. This was a serious lapse in organization and guest care. 3. Delayed Release of Credit Card Hold Although I was told the credit card hold would be released within 24 hours of checkout, it was not cleared until November 4—over two weeks later—despite multiple follow-ups. This delay caused unnecessary inconvenience. These repeated service failures raise serious concerns about the professionalism and reliability of the Royalton brand. I respectfully request an explanation and appropriate action to address these issues.
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jessica

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely disappointing experience. My flight was canceled, and when I notified the hotel, they still charged a no-show fee. Spent hours being redirected between the hotel and Marriott about adding a guest—each blaming the other and trying to charge an extra $400. Ended up rebooking through Expedia, which was cheaper, but the room was dirty, lights didn’t work, and the “all-inclusive” amenities were minimal (2 beers, 4 waters, 4 sodas). The staff was unhelpful and took no accountability. I would not stay here again.
2 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Jenifer

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
My experience. I have mobility issues. While getting to the room upon check-in was fine, as i used the shuttle, waiting for the shuttle daily was tiring. Walking to dining room or beach area required me going down 2 levels, 27 stairs. I tried to bring everything with me one time cause I didn't want to make a second trip. I was not a fan of the food in the dining room. I happened to meet one of the chefs who said he'd make anything I wanted. I asked for roasted veggies, fried plantain and salmon. He sent it to my room. While the fish looked funny, it tasted ok. I was sick, vomiting and diarrhea for 2 and half days of a 7 day trip. Nurse wanted me to get an IV. I declined. When I could manage, I got some Pepto Bismal. Thank God I had brought some plantain chips and ginger tea with me. Upon my return and after many tests, my doctors advised that I obtained parasites either from the fish or the water. I must also mention, while the room was ok, it was not what i had requested. As I was traveling solo, I wanted 1 king. I received 2 queens and my room was an adjoining room. Evidently, the walls must be thin, as the couple next door were,...I'll say, very much in love. Thank God for earphones. I slept with them and music to drown out the nights activities next door. I had never visited my dad's land and I wanted to see Grenada. I will return but most likely, another hotel. This was a rough summer starting with this trip. I am only now starting to feel more like myself again.
7 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

akila

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The spa, beach amenities, and gym were amazing — the facilities and staff exceeded my expectations. The all-you-can-eat buffet was okay, and I especially loved the omelet station. However, some items like jelly and mimosas were unavailable upon request. Unfortunately, the hotel rooms were disappointing. Both rooms (15204 and 16203) had severe condensation and a musty odor. I reported the issue immediately after check-in, but the front desk ignored my complaint. On October 23rd, I contacted Expedia, who reached out to the resort. Only then were we moved to another room, which had the same problems. I have photos showing the condensation and mold. We stayed under these conditions since leaving Grenada wasn’t easy due to limited flights. I hope this helps future travelers make an informed decision.
5 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Allukeshia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
When I booked, the room was listed as ocean view, but the reality didn’t match the online photos or expectations. My view overlooked the roof of another building, with the ocean visible only beyond that. The resort itself was quite dull — there was no music or daytime entertainment. If you’re looking for total peace and quiet with nothing much going on, this would be the place. However, if you’re looking for fun and energy, it’s definitely lacking, but he beach at the hotel was nice/relaxing The food was disappointing and repetitive. They served almost the same meals every day during my stay (Friday to Tuesday), and the presentation wasn’t appealing. Evening entertainment wasn’t much better — karaoke, trivia, and a fire-tossing act that quickly became repetitive. We ended up renting a car to explore and find some nightlife, but even off the resort, there wasn’t much excitement. The few clubs we found were underwhelming. That said, the island itself is beautiful — the natural scenery is stunning, even if the atmosphere is quiet. We visited Anse Beach and had a nice meal at a beachfront restaurant there. We also went to Annandale River, which was scenic though the water was quite cold. Junction and a couple of other popular clubs were just okay, but we did find one restaurant (I can’t recall the name) where the food was excellent — easily the best meal we had on the trip. One highlight was meeting a local coconut vendor whose warm personality and charisma truly stood out.
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Marvin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff did nothing for my husband’s birthday despite promising to do so!
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

KEITH ASHTON, BELLEVILLE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved the experience. Indian, Italian, and French restaurant all exceptional. My favorite was French with the flank steak. Room view and beach great I will return next year. Staff I loved them all! I’m so sorry I didn’t take pics of the name tags but all friendly and helpful.
5 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dudley

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid
At check in, it took them 3.5 hours to give me a room. Then gave me the wrong room and had to go back to the lobby with my luggages and wait for another room. I finally got a room but the TV and phone wasn’t working so I had to call front desk. On the second day of my stay, the walls started having black dots which were mold and saw a leak on ceiling near the tv. The walls have been wet throughout my stay which made the floor get wet. Some of the staff were great but this is unacceptable. My worst experience with Royalton and to make it worse I came with a group of 33 people and some of them had issues with the room they paid for. Some of us had standard, ocean view and diamond club.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Marion

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was spotless and I enjoyed my swim out pool!! Best. Birthday vacation ever!!
5 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Conrad

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Report is nice but very spread out. Clean up took too long. There is no reason breakfast plates or any plates after dining once left outside on the floor by the door take 5 hours to get picked up. People should walk round every hour or 2 to collected the dirty plates and utensils. Room service took was to long. 2 to 3 hours. One time it took so long i forgot i even ordered. But food provided in the Diamond Club lounge was great.
5 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Jasmine

Positief: Netheid
My recent stay at the all-inclusive resort was disappointing. The food options were mostly American-based and of poor quality, with limited offerings that related the local island cuisine. This was particularly disappointing, as I was hoping to experience authentic dishes from the area. While most staff were pleasant, I did have a negative encounter in the dining area. I was asked to leave because I wasn't wearing a cover over my bathing suit-even though several other guest were dressed similarly and were not approached. I felt singled out, embarrassed and disrespected. To make matters worse, the staff members refused to serve me while I was eating. Overall, the experience did not meet the expectations I had for an all-inclusive resort, especially given the lack of authentic food and inconsistent treatment by some of the staff. I will NOT stay at this resort when I return to Grenada.
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Someca L

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room smelled of mold. Called front desk about. They did absolutely nothing. Spoke to Levron not sure I’m spelling his name right. The food was very disappointing same bland food everyday. Room service never had anything listed. The bar did not have premium liquor readily available. I stayed in a diamond club room. Had to ask and negotiate for things which suppose to be given. Grenada is beautiful but definitely won’t stay at Royalton again the worst experience at a resort.
 Bathroom mold
More mold.
5 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kurlyn

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was placed in a room that had no view of anything . Upon checking in i was told i would get added benefits based on booking through expedia. That turned out not to be the case . I traveled for a conference at the hotel. On checking out the room i noticed there was no iron or steamer. This made it impossible to iron my business suit. I equested an iron and was told there was none available but they would iron four pieces of clothes complementary . I was told someone would collect the clothes but no one did. I attended the first day of the comference ij wrinkled clothing . I tried several times to use the phone only to discpver it did not work. The next morning i tried to make coffee and discovered the coffee maker did not work. I took a shower and only half of the rainfall shower head acrually ran water. I hated the location of the room as there was a hill at the front and at the back. I also did not feel like the room was properly cleaned as there was dust in the corner . The first day i got no lumch as the buffet ran out of food. I managed to survive on some slices of water melon. Day two was hardly better and they again ran out of food during lunch. The food was bland and not what would be expected of a place known for its spices . I paid more than the pther conference attendees by booking through expedia just for the benefits . There was no expedia champion as promised until the third day and he was useless. I managed to get a decent meal only after leaving th hotel.
5 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

katrin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
That was very bad
5 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was good and I love the access to the beacon.i did not have a room with view. I had a partial garden view obstructed my the roof. The the food was terrible lots of salt.
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Teresa, Kansas City

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room we booked was not available when we got there so had to stay in a different room our first evening. The property was very well maintained and clean. All the workers were polite and friendly. We were not fans of the buffet but were pleased with the offerings at the specialty restaurants.
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Chanelle

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The spa was really relaxing. The excursions team was very helpful and accommodating. The coffee shop was the best. Everything hit. There water sports was really really fun. I did kayaking, something with a sail boat and snorkeling.
4 nachten verbleven in oktober 2025