Fotogalerie voor Hotel Försterhof





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 179
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, balkon laden

Superior tweepersoonskamer, balkon
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Verwarming
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ried 14, St. Gilgen, Salzburg, 5360
Over deze accommodatie
Hotel Försterhof
Vergelijkbare accommodaties

Arabella Jagdhof Resort am Fuschlsee, a Tribute Portfolio Hotel
Arabella Jagdhof Resort am Fuschlsee, a Tribute Portfolio Hotel
- Op privéstrand
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 168 beoordelingen
De prijs is € 156
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 35.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Foersterhof Hotel
Foersterhof St. Gilgen
Hotel Foersterhof
Hotel Foersterhof St. Gilgen
Foersterhof
Hotel Foersterhof
Hotel Försterhof Hotel
Hotel Försterhof St. Gilgen
Hotel Försterhof Hotel St. Gilgen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Försterhof
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
8,0
Locatie
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Michael
4 aug 2025
Michael
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mijin, Pittsburgh
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mijin
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Tobias
Reisde met een groep
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tobias
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jörg
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jörg
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Franz
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Franz
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Roland
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roland
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Lennart
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lennart
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Marko, Klosterneuburg
Reisde met partner
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marko
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mario
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jan
8 jul 2024
Jan
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Amin
23 okt 2023
Amin
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Petr
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petr
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Lisa
Reisde met partner
28 nov 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Ruth
Reisde met partner
31 aug 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
5 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Xianying, Holmdel
Reisde met familie
22 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xianying
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Ester
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ester
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 sep 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Glorious days passed some time ago
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Chris, Rosenheim, Bayern
Reisde met partner
28 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
David, Wien
Reisde met partner
24 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Yann, Paris
Reisde met partner
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Yann
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2020
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Venu
Reisde met familie
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Venu
1 nacht verbleven in september 2019