Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Marriott St. Louis Airport

4 out of 5
Marriott St. Louis Airport
10700 Pear Tree Lane, St. Louis, MO

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 467 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 222 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 138 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 92 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 84 van 1003 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Cassie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Marriott was great. We just picked the wrong time to be here. It was extra busy and the staff were a little overwhelmed. The staff, however, were great! Even during difficult and busy times.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

jill

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Brad

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
I thought the staff was super nice, but the room was dirty. The bed and room were only serviced once in a 4-night stay. The bathroom floor was dirty. There was an elastic on the floor next to the toilet that never got picked up or cleaned in our entire stay. We had to go to the front desk to get someone to come out and empty the trash. We never put anything in the closet, but when I checked the room at departure, there was some paper and used tissue on the closet shelf, that was left from before our stay. I have never seen this from a Marriott Hotel! Our experience in the past has been very good, so we were shocked to see this at a Marriott Hotel. Also, the room attendant who emptied our trash late in the evening upon our request said she hadn't had a break all day, so I felt like it was understaffed.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van latoya op 24 apr 2024
I apologize for the experience; can I have the pleasure of issuing you Bonvoy points for a free night stay if you can provide me your Bonvoy number first and last name and email address.

10/10 – Uitstekend

Virgil, Hillsboro

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Great place to convenient to Airport
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kerri

Was very nice
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

susanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always friendly and professional
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Akeriyhn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay waw great! I will be returning, thanks so much!!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Vance

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Holly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jackie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind staff
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hanadi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The property needs some updating, the bathrooms and that loud heater prevented me from sleeping. The staff were helpful. Overall it was ok
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Martin, Bowling Green

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Aunjenette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Claudia, canoa park

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Service
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ignatius

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, and convenient.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Foster

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Karey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Deanna

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marriot is always the best place to stay near the St. Louis airport. Shuttle drivers are excellent. Safe for a woman traveling by herself.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Cathy

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is older, but with that comes some more unique designs, not like all other cookie cutter furniture and fixtures. The room was great and the bathroom had been recently redone. The shower was excellent! I would definitely stay here again and recommend it to others.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Shawn

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Could have been cleaner
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van latoya op 12 feb 2024
I apologize about your experience with us. Can I offer 17,500 Bonvoy points for a night stay at the Marriott

8/10 – Goed

Lesa, Springfield

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property , reliable shuttle , very nice breakfast buffet
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Frederick, Round Lake

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lesa, Springfield

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Difficult to get into property from north
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Deanna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is nice to have a good property with a good bar and restaurant instead of having to drive to dinner.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ellen

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Doug

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great value for the price of the room
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was efficient and professional. Narika went out of her way to help me get a quiet quiet area in the hotel without anyone over me. I could not have asked for more
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Shelley, jackson

Rooms need update
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Pedro Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Maureen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The open area around the bar was welcoming and comfortable.
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Jamin

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Nehal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Alicia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Property was fabulous, Front desk customer service at 4:30 am horrible! Shame because we chose it first of all because it’s 3 minutes from the airport and secondly because it was Marriott! . The overnight staff needs retraining and if you rent out a room that holds 4 people you should at least have enough coffee in there for2!!! And your front desk customer service agent is ill mannered and rude. Refused to help in anyway.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Waleska

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Peter, Carbondale

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It looks rundown. The lighting is not the best and parking was very difficult to find. I had to park in the back far away from the front door.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

mauri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was amazing
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Dale

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the convenience of the location, and expected the extra noise because of it. However, at the price point, I'd hope have a more reasonable breakfast included. Even if it was fresh fruit and some ceral/oatmeal.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Therese

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Allison

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Sean

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolute worst experience for a Marriott property. Check in staff were disinterested, rude, and barely said 3 words to me. Rooms were filthy (see attached photographs) with holes in towels, scum everywhere, numerous non-functioning light switches, and a musty smell. I could not believe it!
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Miriam

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
On a business trip I asked for a room and told none available I stepped to the side and was easily able to book one of SEVERAL rooms available! Went back to the desk to be told I was not receiving the room I booked. Charged the same price along with an ADDITIONAL fee for incidentals. No room service. Safe broken. Had to carry my valuables on my person. The staff seemed uninterested at best. I travel weekly all around the USA …. will never recommend or return to this hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Lakesha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great , food excellent, and you don’t have to leave once you check in.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Irwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Jane

Negatief: Netheid, personeel en service
We were greeted with rudeness, given a room at the farthest end of the hotel. We’re mid-seventies and tired from traveling. The room was very dusty and there was dirt and heavy dust underneath the mini fridge you could plainly see. The hotel restaurant service was good but our order was missing ingredients. I would not stay here again.
1 nacht verbleven in oktober 2023