Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hauser Hotel St. Moritz





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 270
inclusief belastingen en toeslagen
27 aug - 28 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Large Room Balcony laden

Large Room Balcony
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een kluis
Kledingkast of kast
Een bureau
Alle foto's voor Comfort single laden

Comfort single
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een kluis
Kledingkast of kast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standard double laden

Standard double
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een kluis
Kledingkast of kast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort plus laden

Comfort plus
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een kluis
Kledingkast of kast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort double laden

Comfort double
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een kluis
Kledingkast of kast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort Double laden

Comfort Double
Alle foto's voor Comfort Plus laden

Comfort Plus
Alle foto's voor Large Room Balcony laden

Large Room Balcony
Alle foto's voor Standard Double laden

Standard Double
Alle foto's voor Comfort Single laden

Comfort Single
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Traunter Plazzas 7, St. Moritz, GR, 7500
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 3.05 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: CHF 10 per nacht
- Valetparkeerkosten: CHF 30 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Zwitserland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hauser Swiss Quality Hotel
Hauser Swiss Quality Hotel St. Moritz
Hauser Swiss Quality St. Moritz
Hauser Swiss Quality
Hauser Hotel St Moritz
Hauser Swiss Quality Hotel
Hauser Hotel St. Moritz Hotel
Hauser Hotel St. Moritz St. Moritz
Hauser Hotel St. Moritz Hotel St. Moritz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hauser Hotel St. Moritz
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Kees, Amersfoort, The Netherlands
6 feb 2012
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super service, in centrum, value for money
Kees
10/10 – Uitstekend
Petra
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petra
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yuki, OSAKA
28 jul 2025
Yuki
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kazuma
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuma
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandra
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Paulina
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paulina
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmed
2 jul 2025
Ahmed
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yuvraj
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuvraj
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
n
22 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
n
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MIO
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
MIO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
17 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
WATARU
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WATARU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ANTONIO
12 mei 2025
ANTONIO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gaspar
Reisde met familie
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaspar
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Paulo E O
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Boa opção para ficar em Saint Moritz
Paulo E O
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
robert
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
robert
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Bernhard
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bernhard
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Olga Maria del Pilar
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una buena estancia fuera de temporada en St Moritz
Olga Maria del Pilar
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Corrine
Reisde met partner, Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corrine
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Carol
Reisde met een groep
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t expect your room to be cooled to your liking
Carol
1 nacht verbleven in april 2025