Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 532 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
532
Gastenscore: 8 - Goed. 385 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
385
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
62
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
P.P.M, Middelburg
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
P.P.M
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ella op 27 dec 2023
Thank you so much for your review!We appreciate it. A warm welcome back to us.Best,reception
10/10 – Uitstekend
Henk
Reisde met een groep
9 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn en centraal
Leuke buurt
Henk
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van //Receptionen op 14 mei 2023
Hello Fijn,Thank you for taking the time to tell us about your lovely stay.We would like to take the opportunity to welcome you back! :))
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en centrale ligging. Perfect ontbijt
Lekkere bedden. Kamer met nespresso apparaat en waterkoker.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Frida op 20 mei 2020
We really appreciate your review and are happy that you had an enjoyable stay with us! We wish you a warm welcome back.
Best regards
Frida Hansson Belokda
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Frida op 11 jul 2019
Thank you for your feedback and welcome back!
Best regards
Frida Hansson Belokda
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for your feedback!
We are glad that you enjoyed your stay with us and that you felt that you were well taken care of by our team, it feels great to hear that! Welcome back!
Best regards
Frida Hansson Belokda
8/10 – Goed
J.E, Schagen.nl
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, centraal gelegen. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt, ook glutenvrij! Wij komen er zeker terug.
J.E
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, alles binnen bereik in Stockholm
Gunstig gelegen vlakbij metro, de stad op loopafstand, leuke restaurants in de directe omgeving.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Jennifer op 19 okt 2018
Thank you for the kind words. Welcome back anytime!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Geweldig hotel heel vriendelijk personeel ontbijt was een beetje aan de vroegekant 6.30 tot 10.00 uur in de week maar wel goed. Ligging dicht bij de metro of 25 minuten wandelen van centraal station
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Jennifer op 6 okt 2018
Vielen Dank!
Willkommen zurück!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel.
Bijna alles op loop afstand van het hotel. Netjes en goed verzorgd hotel. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt buffet.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van Frida op 1 jul 2017
Thank you for your feedback!
We are glad that you enjoyed your stay with us and that you received the service and support that you needed from our staff. Looking forward to see you soon again!
Best regards
Frida Hansson Belokda
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel en centraal gelegen hotel.
Ruime, schone kamers. Vriendelijk personeel. Metro om de hoek. Heerlijk ontbijt.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Frida op 1 jul 2017
Thank you for your feedback!
We are glad that you enjoyed your stay with us and that you had a good experience of Stockholm! Really appreciated your kind words of our breakfast and staff, thank you! We look forward to see you with us soon again!
Best regards
Frida Hansson Belokda
4/10 – Matig
Marian, G
6 mei 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging prima
Ontzettend slecht doorgezakt matras. Na 2 nachten kwamen we er achter dat er ook nog een hele grote ontzettend vieze vlek op het matras zat. Echt te smerig.
Personeel dat daar nog nooit eerder over gehoord. Jaja.
Wel nieuwe kamer gekregen. Maar zit je toch niet op te wachten.
En gastvrij is het niet om iemand een matras te geven in zo'n slechte staat.
Marian
Reactie van Frida op 12 jun 2017
Dear Marian,
Thank you for your feedback!
Our cleaning staff usually change the mattress if it is dirty but we are all human so maybe they missed it at this point. I´m glad that you got help from our reception with a new room. Welcome back!
Best regards
Frida Hansson Belokda
10/10 – Uitstekend
Frida, Groningen
13 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel midden in de stad
Gezellig hotel midden in de stad met een heerlijk ontbijt
Frida
Reactie van Frida op 23 mrt 2017
Dear Frida,
Thank you for your feedback!
We are glad that you enjoyed your stay with us and we look forward to see you with us soon again!
Best regards
Frida Hansson Belokda
10/10 – Uitstekend
Federico
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good position, kind personnel.
Federico
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Francis
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Receptionen op 13 mei 2024
Dear Francis!Thank you for staying with us and for leaving a review.We wish you a warm welcome back!Kind regards, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Thomas Männlich
Reisde met een groep
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage ist sehr gut. Man kann die wichtigsten Sehenswürdigkeiten sehr gut zu Fuß erreichen.
Thomas Männlich
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Receptionen op 4 mei 2024
Dear Thomas,Thank you for staying with us and for taking the time to leave us a review.We are pleased to see that you enjoyed your stay and our central location.We wish you a warm welcome back!Kind regards, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Nathan
Reisde met familie
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No complaints, stayed a week and was happy with everything. However, the WiFi does not reach every room - either get used to using it in the lounges or lobby, or request a room on the first (maybe second) floor.
Nathan
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ella op 3 mei 2024
Dear Nathan,Thank you for you feedback! We really appreciate it and love to hear that you were satisfied with your stay. We're sorry about your experience with the WiFi, this should not occur. Sometimes we're having trouble with the connection. However, I will let my manager know about the issue. Thank you!A warm welcome back to us.Best,Reception
10/10 – Uitstekend
Petra
Reisde met een groep
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
An einer belebten Straße
Petra
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Receptionen op 20 apr 2024
Dear Petra,Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review!We hope to see you back soon.Kind regards, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Nina
Reisde met familie
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean and comfortable, the breakfast was excellent and staff were friendly and helpful. However, the noise insulation is poor and our sleep was disturbed every night by shouting, screaming, cars racing and honking their horns, deliveries, snowplough tractor, etc. right outside our 2nd floor window.
Nina
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Receptionen op 12 apr 2024
Dear Nina,Thank you for staying with us and sharing your feedback.We are delighted to hear that you found our rooms clean, comfortable and enjoyed our breakfast as well as our friendly staff.However, we want to apologize for the disturbance you experienced. We have a few rooms facing our courtyard that are quiet. Please, contact us next time you book and our staff will assist you.We wish you a warm welcome back!Best regards, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Daisuke
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
対応などすごく丁寧でした。
Daisuke
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Receptionen op 25 mrt 2024
Dear Daisuke,Thank you for staying with us and for leaving a review.We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.We wish you a warm welcome back!Kind regards, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Mark
Zakenreiziger
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely friendly and helpful staff
Mark
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionen op 24 feb 2024
Dear Mark,We are happy that you stayed with us and grateful that you choose to share your experience with us. Our great staff is happy to assist in any way. We are so happy that you took the time to praise them in your review. I will make sure to let them know that they are appreciated. I would like to wish you a warm welcome back to us. Kind regards, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Sofia
Zakenreiziger
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofia
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 14 feb 2024
Hej Sofia,Det är alltid lika roligt att höra hur våra gäster haft det, tack för ditt omdöme. Jag hoppas vi får äran att välkomna er igen. Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Jan
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prisvärt alternativ
Bra läge, rent och snyggt, trevlig personal och god frukost.
Jan
2 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Peter
11 feb 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Okej och inget mer.
Överlag ett okej hotell med tanke på priset. Det kändes slitet och nergång på väg. Frukosten är okej. Minus är hål i gardinen och badrummet var små dåligt städat. Olika täcken var en konstig känsla med. Sen att det står service på ACn känns inte okej. Även om det är en varning om kommande. Så känns det inte okej. Jobba mer på ett fräschare intryck så blir det nog ett okej hotell.
Peter
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionen op 11 feb 2024
Hej Peter,Först och främst tack för att du valde att bo hos oss, och att du lämnat en recension efter din vistelse. Vi har en inplanerad renovering där vi kommer att ta dina synpunkter i hänsyn. Vår största ambition är att erbjuda bekvämt boende där våra gäster trivs. Vi hoppas att vi ska få en andra chans och att du väljer att komma åter. Varmt välkommen åter.Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Elisabet
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt bara bra
Elisabet
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionen op 11 feb 2024
Hej Elisabet,Det finns inget bättre än att få sån fin respons, tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme.Varmt välkommen tillbaka!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Kjell
Zakenreiziger
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt centralt hotell
Trevlig personal, trevliga rum med skön säng att sova i.
Trevlig frukost. Det enda är att de som vissa andra har det väldigt kallt, men det beror ju på vad vi själva önskar.
Kjell
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Receptionen op 11 feb 2024
Hej Kjell,Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att ni hade en trevlig vistelse. Vår reception hjälper gärna till om ni upplever rummet kallt.Varmt välkomna åter!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Anna
6 feb 2024
Anna
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 21 mrt 2024
Hej Anna,Stort tack för att u tagit dig tidena att betygsätta oss efter din vistelse. Vad glada vi blir att se att du trivts hos oss.Varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Åsa
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Åsa
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 5 feb 2024
Hej Åsa,Tack så mycket för din fina respons.Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss! Jag hoppas vi får äran att välkomna er igen. Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Fredrik
5 feb 2024
Fredrik
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front desk op 6 feb 2024
Hello Fredrik,We greatly appreciate your feedback regarding your stay at our hotell. Your exeptionell review means a lot for us!Best regards, Profilhotels Riddargatan / Sandra
10/10 – Uitstekend
Marie
4 feb 2024
Marie
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jill
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jill
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front desk op 2 feb 2024
Thank you for your review, we appreciate your feedback.And are happy to see your stay was a positive experience!Best Regards/ Profil hotell Riddargatan.
10/10 – Uitstekend
roger
29 jan 2024
roger
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reception op 30 jan 2024
Thank you Roger for sharing your feedback with us! We are delighted to hear you had a positive experience under your stay! Best regards, Sandra
6/10 – Redelijk
Gabriella
29 jan 2024
Gabriella
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 31 jan 2024
Hej Gabriella,Tack för ditt omdöme och vistelse hos oss.Vad tråkigt att du inte trivdes hos oss, hur kunde vi gjort det bättre? Skicka gärna mer info direkt till hotellet så att vi kan förbättra oss. Jag hoppas trots allt att vi får chansen att välkomna dig tillbaka och visa er hur bra vi kan vara!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Anette
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anette
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 29 jan 2024
Dear Anette,We are glad to see you enjoyed your stay with us, we are also thankful for you leaving a review about us so that we can keep improving and serve our guest as good as possible.Warm welcome back! / Front desk Sandra
8/10 – Goed
Helena
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Helena
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 27 jan 2024
Hej Helena,Vi blir alltid lika glada när gäster haft en bra vistelse hos oss, tack för att du delat med dig.Låt det inte dröja för länge innan vi ses igen.Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Johan
27 jan 2024
Johan
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 28 jan 2024
Hej Johan,Tack snälla för att du tagit dig tid att dela din härliga vistelse hos oss.Hoppas vi ska få nöjet att välkomna dig tillbaka!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Ewa
26 jan 2024
Ewa
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 27 jan 2024
Hej Ewa,Tack snälla för att du tagit dig tid att dela din härliga vistelse hos oss. Låt det inte dröja för länge innan vi ses igen.Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 27 jan 2024
Hej Gäst,Tack för din vistelse hos oss och för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss. Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
6/10 – Redelijk
Gabriella
Zakenreiziger
24 jan 2024
Negatief: Personeel en service
märkligt bemötande från receptionspersonalen. trainee som mest tittade bort, oengagerat förhållningssätt
Gabriella
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 24 jan 2024
Hej Gabriella,Tack för ditt omdöme. Just nu tränar vi ny personal i vår reception, vi ber om ursäkt för att detta påverkade din vistelse negativt. Vi ska självklart jobba vidare så att all personal uppnår den service-nivå vi strävar efter.Jag hoppas att ni trots detta ger oss en andra chans.Varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Annika
Reisde met een groep
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Litet men fint o praktiskt rum. Fräscht badrum o skön säng. Mycket god frukost.
Annika
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 24 jan 2024
Hej Annika,Tack så mycket för dina fina ord. Vad härligt att du fick en trevlig vistelse hos oss.Varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
6/10 – Redelijk
Richard
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Richard
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 22 jan 2024
Hej Richard,Tack för ditt omdöme.Vi är ledsna att du inte var helt nöjd med din vistelse, vi vill gärna veta vad vi kunde gjort bättre. Hör gärna av dig direkt till hotellet med mer information.Hoppas vi ses snart igen och att vi kan få chansen att visa dig hur bra vi kan vara!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
8/10 – Goed
Göran
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Göran
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 22 jan 2024
Hej Göran,Tack för ditt omdöme och för er vistelse hos oss.Vi önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Solveig
Reisde met familie
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kommer med stor säkert igen.
Vistelsen kändes behaglig. Lagom stort, trivsamt och familjärt.
Solveig
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 21 jan 2024
Tack så mycket för din fina respons.Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss! Jag ska se till att dela dina fina ord med vår underbara personal. Vi ser verkligen fram emot att få välkomna dig tillbaka.
8/10 – Goed
Per Olof
21 jan 2024
Per Olof
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 22 jan 2024
Hej Per Olof,Tack för er vistelse hos oss, och för att ni tog tiden att betygsätta ert besök.Hoppas vi ses snart igen!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Liz
Reisde met een groep
20 jan 2024
Liz
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 22 jan 2024
Hej Liz,Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du hade en trevlig vistelse hos oss.Hoppas vi ses snart igen!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Boudin
Zakenreiziger
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boudin
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 18 jan 2024
Hej Boudin,Tack för ditt fina betyg.Vi är jätteglada att du haft en bra vistelse hos oss.Vi hoppas vi ses snart igen! Varmt välkommen tillbaka.Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatanl
8/10 – Goed
Toni
Zakenreiziger
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toni
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 18 jan 2024
Hej Toni,Tack för ditt betyg, vi uppskattar det verkligen.Vi blir glada när vi ser att du haft en bra vistelse hos oss.Varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Biljana
Reisde met een groep
14 jan 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Biljana
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 18 jan 2024
Hej Biljana,Stort tack för ditt fina betyg. Vad härligt att du trivts hos oss.Vi önskar er varmt välkommen tillbaka.Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
Anders
Zakenreiziger
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 13 jan 2024
Hej Anders,Tack för ditt fina betyg! Vi vill passa på att önska er varmt välkommen tillbaka.Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
6/10 – Redelijk
Kjell
11 jan 2024
Positief: Netheid
Helt ok för priset
Lite trångt med en 140 cm säng för 2 pers. så nästa gång bokar vi en bredare trots det blir dyrare.
Lämna dock bilen hemma för det är dyrt att parkera på Östermalm.
Kjell
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 13 jan 2024
Hej Kjell,Tack för er vistelse hos oss och ert omdöme.Det stämmer att vi erbjuder flertalet rumstyper som både skiljer sig i storlek, utsikt och utförande. Vi är jätteledsna att höra att ni inte trivdes med er säng.Vi önskar er varmt välkomna tillbaka.Med vänliga hälsningar, ProfilHotels Riddargatan
10/10 – Uitstekend
ROSANE
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Limpo e agradável perto do metro.
Hotel bem no centro e 3 min da estação. Ida e volta do aeroporto através da estaçao central.
Atendimento da recepção excepcional. Como passei 1 noite e sairia as 4 da manha, a recepcao me sugeriu fazer um pack de cafe da manha. Achei muito simpatico. Voltaria com certeza. Tudo limpo e novinho.
ROSANE
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptionen op 13 jan 2024
Dear Rosane,Thank you for your lovely review.We are very happy to see that you enjoyed your stay with us.We wish you a warm welcome back.Kind regards, ProfilHotels Riddargatan