Spa

Beoordelingen van Scandic Sodra Kajen

3.5 out of 5
Scandic Sodra Kajen
Södra Kajen 37, Stockholm

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 291 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 460 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 179 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1001 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Evert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Netjes, prima, maar flets
De kamer wat netjes, schoon, goed bed, goede douche en ook ontbijtbuffet goed en compleet. Dus dat is allemaal prima! Maar de gloriejaren zijn wel voorbij voor dit hotel, beetje gedateerd allemaal en de omgeving is echt niet fraai, uithoek/afbraakgebied. Dus need to have's goed, maar nice to have's wat flets/magertjes. Maar in < 10 minuten bij de metro en in totaal 25 minuten sta je in het centrum van Stockholm. Al met al prima hotel als je geen hoge verwachtingen hebt voor sfeer.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Mattias op 14 jun 2022
Dear Guest, Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again! Best regards, Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in the port area of Stockholm
Great hotel in the port area of Stockholm, with amazing breakfast.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Mattias op 16 nov 2021
Dear Guest, Thank you so much for your feedback and we are glad you enjoyed your stay here with us and we are looking forward to welcome you back again, soon :) Best regards, Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een tripje Stockholm
Het hotel is mooi ingericht en ruim, met vriendelijk personeel en een efficiënte service. De verbinding met het centrum van Stockholm is prima. De bus, die overdag ongeveer elke 10 minuten vertrekt, stopt pal voor het hotel. Je bent heel snel in het centrum. De halte van de metro bevindt zich ook op korte loopafstand. Er is een skybar, open van maandag tot en met zaterdag, op de 17e verdieping met een heel mooi uitzicht over de stad. Het buffetrestaurant heeft s'morgens een zeer uitgebreid warm en koud ontbijtbuffet en je kan er s'avonds,behalve zondagavond, ook terecht voor een buffetmaaltijd. De kamers zijn goed en compleet ingericht en er is gratis en goede wifi. De badkamer is wat meer basic ingericht. Het hotel ligt vlak langs de kade tegenover de ferryhaven waar grote en indrukwekkende passagiersferries af en aan varen. Dichtbij genoeg om ze goed te zien aankomen en te zien vertrekken, ver weg genoeg om geen geluidsoverlast te hebben. Naast het hotel bevindt zich een prima pizzeria. Er is ook veel te doen voor kinderen. Zo is er een kinder speelkamer en kan je gratis tafelvoetbal en tafeltennis spelen. Een prima hotel voor een tripje naar Stockholm
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hazem op 26 okt 2019
Dear Guest, Thanks for choosing us and many thanks for your wonderful feedback. It helps us to be better. See you back soon. Kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rommelig ontbijt, krakend bed, slechte airco due veel lawaai maakte. Kamer werd niet schoongemaakt.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hazem Eissa op 21 sep 2019
Dear Guest, Thanks for choosing us and many thanks for your feedback. We will consider your feedback immediately. Welcome back soon Regards

8/10 – Goed

Amber, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een stedentrip naar Stockholm. Via metrolijn 13 kom je snel in het centrum (slechts 3 haltes tot Gamla Stan) en via de loopbrug die naar de Värtaterminalen leidt (voor de cruiseschepen die vlakbij aanmeren) bereik je het hotel. De bedden liggen prima en de douche is ook goed. Ik vond het alleen erg licht in de kamer, maar ik hou er dan ook van als het goed verduisterd is. Het ontbijt is inbegrepen en goed verzorgd. Verder zijn er veel faciliteiten in de lobby zoals 2 x tafelvoetbal, 2 x tafeltennis, een grote kinderspeelhoek, ruimte om te zitten en op de 17e etage is er een Skybar met mooi uitzicht op de haven. Het hotel bevindt zich denk ik in een oud kantoorpand en heeft 2 ingangen, eentje via de loopbrug en eentje via de straatkant. Als je met de bus wilt kan je het beste via de straatkant naar buiten gaan, de bus stopt daar om de hoek. En anders is het ongeveer 9min lopen, via de loopbrug naar metrostation (Tunnelbana) Gärdet.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Jon op 28 mei 2019
Dear Guest, Thank you so much for you comments! Please come back, Best, Jon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon netjes ontbijt geweldig!!!!!!!!!!!!’nnnnnnn
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hazem Eissa op 2 apr 2019
Dear Guest, Thanks for choosing us at Scanadic Ariadne and welcome back soon. Regards Hazem

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Ontbijt was goed.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Jon op 5 mrt 2019
Thank you for your comment of your last visit at Scandic Ariadne.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in Stockholm close to the business centre.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Jon op 8 feb 2019
Thank you for your nice comment! Best regards, Jon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed business hotel in Stockholm. Prima faciliteiten.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jon op 24 jan 2019
Dear Guest, Thank you so much for you comments! Please come back, Best, Jon

8/10 – Goed

El, Schiphol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met uitstekend ontbijtbuffet
Een loopterminal naar de weg waarvan het nog ongeveer 200 m is naar het T metro station Gardet .
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Hazem Eissa op 18 nov 2018
Dear Guest Thanks for choosing us and welcome back soon. Kind regards

8/10 – Goed

T.T.

Hartelijke ontvangst. Mooie schone kamer en mooi uitzicht. Ontbijt prima. Opendaar vervoer naar centrum op loopafstand. Overdekte parking 120sek per dag
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Anna op 24 aug 2018
Dear Guest, Thank you so much for you comments! Please come back, Best, Anna

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer dat de foto's van de familiekamer op de site van hotels.com niet overeen komen met de familiekamer zoals je hem krijgt. Hotel gaf aan dit gemeld te hebben maar het een half jaar zou duren voordat foto's aangepast konden worden. Verder is het wel een heerlijk hotel. Super service en absoluut kindvriendelijk. Met de bus ben je snel in de stad. Tegenover het hotel ligt een nieuwe mall.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Ariadne op 1 aug 2018
Dear Guest, Thank you so much for you comments! Please come back, Best, Agnetha

2/10 – Ontzettend slecht

Danny, oss

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
oud
gewoon niet doen, je verwacht wat meer voor dit geld
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

david

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Överlag bra. Slitet här och där (märken i golvet av bäddsoffa, slitna lister mm), men inget allvarligt fel. God mat, bra service från trevlig personal Städning ok, hade inte gjort helt grundlig städning av toaletten.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 28 okt 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

6/10 – Redelijk

Mats

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
90-talsminnen kom tillbaka
Slitet hotell med flashback från 90-talet. Här bodde jag ofta när det var nytt och ståtligt. I princip inget har hänt sedan dess. Området är öde och tråkigt. Rent och städat, funkar för en övernattning men inte mer.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 28 okt 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Martin

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 28 okt 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 28 okt 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 23 okt 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Stig

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 23 okt 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Manfred

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 23 okt 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Kerstin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Torbjörn

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 11 okt 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Charlotte

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Mattias op 11 okt 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

6/10 – Redelijk

Axel

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 11 okt 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

6/10 – Redelijk

Tina

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 11 okt 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

6/10 – Redelijk

Elinor

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 28 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 28 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Clark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel. Great for going to Lidingo - but not that much other stuff around that area. Nice staff, nice rooms. Decently close to mass transit to get you to other areas.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 28 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Torgny

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 27 sep 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Barbro

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 27 sep 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Joakim

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 27 sep 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 21 sep 2022
Dear Guest,Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied with your stay here with us. After all we hope you will stay with us again soon and give us a chance to give you a better hotel stay.Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Jonas

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 20 sep 2022
Bästa Gäst,stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.Bästa hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Anders

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 20 sep 2022
Bästa Gäst,stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.Bästa hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Krzysztof

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sauber funktionell Sehr gute Frühstück
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 19 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Mansour

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 19 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Lloyd

I would stay again.
Very good value. The staff was outstanding. My only complaint, the location is a bit remote, but not horrible.
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 15 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regrads,Mattias at Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Ann-Helen

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 13 sep 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Teresia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Mattias op 6 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

6/10 – Redelijk

Sadik

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Personalen var trevliga , servis helt ok . Säng kläder var smutsig och blod märke på , Det gick inte att stänga fönstret,
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Bästa GästTack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Kikki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket hjälpsam och trevlig personal i receptionen. Bra rum, fick det jag önskade. Hundvänligt. Det enda jag kommer på som negativt; är att kuddarna var lite väl "platta och sladdriga, jag fick ondare än vanligt i nacken.. 😊
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic ariadne

6/10 – Redelijk

Lizette

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Bästa GästTack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

4/10 – Matig

Fabrizio

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Buono il personale, bella struttura, ottimi i servizi, unico aspetto negativo, la camera piccola con impianti ancora anni 90,non si poteva regolare il climatizzatore, vecchio anche questo e mal funzionante. Rimane fuori mano dal centro di Stoccolma. Però è un buon soggiorno per chi vuol spendere poco e si sa adattare.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

8/10 – Goed

NIMONTRA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevlig personal.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic ariadne

2/10 – Ontzettend slecht

simo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clearly waiting for renovation. The breakfast was very good. Location is soooo far from anything. 1 km walk to metro. Taxi is $30 to downtown
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Dear Guest,Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied with you stay here with us. As your guest experience is really important to us, we’ve already taken several actions to ensure that it won’t happen in the future. After all we’re pleased to hear that you enjoyed our breakfast and we hope you will stay with us again soon and give us a chance to give you a better hotel stay.Best regrads,Mattias at Scandic Ariadne

8/10 – Goed

Rickard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Bästa Gäst,Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic ariadne

10/10 – Uitstekend

Martin, München

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Großartiges Frühstücks Büfett, nettes Personal, haben uns sehr wohl gefühlt. Hotel liegt zwar außerhalb des Zentrums, dieses kann mit Bus, Haltestelle unweit vom Hotel, oder der etwas ferneren U-Bahn binnen 16 min gut erreicht werden.
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Dear Guest,Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we hope to see you soon again!Best regards,Mattias at Scandic Ariadne

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Bästa GästTack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!Vänliga hälsningar,Mattias på Scandic Ariadne

2/10 – Ontzettend slecht

Prabir

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Mattias op 5 sep 2022
Dear Guest,Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied with your stay here with us. As your guest experience is really important to us, we’ve already taken several actions to ensure that it won’t happen in the future. After all we hope you will stay with us again soon and give us a chance to give you a better hotel stay.Best regards,Mattias at Scandic Ariadne