Receptie

Beoordelingen van Villa Dagmar

5 out of 5
Villa Dagmar
Nybrogatan 25-27, Stockholm

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 258 van 337 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 337 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 337 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 337 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 337 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Andreas

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hanna op 2 mei 2024
Kära Andreas, Tack för at du har tagit dig tiden lämna ett omdöme om oss. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Rishi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service and they moved me to a new room as soon as possible when I had issues. Though, cleaning of the rooms especially of the bathrooms, could be improved. There was a bit of dirt when checking into a new room. Otherwise, excellent property and customer service, and I would stay there again.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hanna op 28 feb 2024
Dear Rishi, Thank you for taking your time and writing a review about us. We are happy that you had such a great stay with us. I will forward your feedback to our house keeping manager regarding the cleaning as well, We look forward to welcome you back to us shortly, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is excellent, with a great bar and restaurants. We loved our stay and will definitely book again for our next visit.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 5 feb 2024
Dear Julia, Thank you for taking your time and writing a review about us. We look forward to welcome you back to us shortly, Best regards Hanna Widenheim Head of guets relations,

6/10 – Redelijk

Per

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 5 feb 2024
Dear Per, Thank you for taking you time and rating your stay with us, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Par

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 5 feb 2024
Dear Pär, Thank you for taking you time and rating your stay with us, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt bra helhetsintryck
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear guest, Thank you for taking your time and writing us a review, We look forward to welcome you back, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Margareta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Margareta, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Johan, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Simen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Simen, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Stefan, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Anders

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Anders, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

6/10 – Redelijk

Ricard

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Ricard, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Peter, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

sanaz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 30 jan 2024
Dear Sanaz, Thank you for taking your time and rating us, Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations,

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 16 jan 2024
Dear Jonathan, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relaitons

6/10 – Redelijk

niklas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 16 jan 2024
Kära Niklas, Tack för att du tagit dig tiden och ge oss ett omdöme, Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Camilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 16 jan 2024
Dear Camilla, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Magnus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanonbra!
Bästa frukosten i världen! Fantastiskt sköna sängar.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 16 jan 2024
Kära Magnus, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 9 jan 2024
Dear Stephan, Thank you for taking your time and rating us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jättefin miljö och mycket god mat, både frukost och middag. Tyvärr var servitrisen vid middagen väldigt ouppmärksam och verkade helt ointresserad, på gränsen till otrevlig. Dock var frukostpersonalen serviceminded och på alerten. För ett sånt fint hotell skulle jag önska att vi hade känt oss lite mer omhändertagna som gäster, särskilt när det knappast var fullbokat och väldigt lugnt.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 9 jan 2024
Dear Anonymous, Thank you for taking your time and writing a review about us. I am very sorry that you had a bad experiance during your dinner. I will forward this to our restaurant manager and make aware of this situations. I hope we will be able to welcome you back to us shortly, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations,

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oväsen
Rummet 115 låg mellan 2 hissar tror jag, mycket oväsen sent på kvällen
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna op 9 jan 2024
Kära Mark, Tack för att du tagit dig tiden och lämnat ett omdöme om oss. Jag har lagt in en notering på din profil om önskemål för ett tyst rum till din nästa vistelse hos oss, Kära hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 29 dec 2023
Kära Johan, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, vi är glada att du haft en så fin vistelse hos oss, Hälsningar Hanna Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Kateryna

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 5 feb 2024
Dear Kateryna, Thank you for taking you time and rating your stay with us, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Terese

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Terese, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Louise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Louise, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Daniel, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt hotell
Ett mysigt hotell med bra läge ! God frukost och mycket bra personal. Vid två tillfällen svarade man inte i receptionen antar att det var hög belastning då, vi löste taxi frågan själva
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Kära Anonymous, Tack för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme om oss, vi är väldigt glada att du hade en så fin vistelse hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss inom en snar framtid, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

8/10 – Goed

Malin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great ambition but fell flat due to service
Super nice hotel at a great location. Restaurant was really good and staff very friendly and service minded. The only critic is two things, the reception was not so friendly up on arrival and during the stay, I came alone with one child and three suitcases, no one asked to help me with the bags to the room, the women in the reception was very nonchalant and even when I ask for the direct to my room she just answered “the elevator is after the corner”. The other thing was the very loud music that was pumping in my room every night, traveling with a child I would like the option to be able to choose the location of the room as it was like a club in our hotelroom. A star to the receptionist that worked when we left 10 December for 04:00 in the morning, arranging breakfast, coffe and helpt me with the bags. She was the cutest. Please choose your staff based on their mannered and not how they look and if the act cool. (Which was the preparation of the other receptionist).
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Malin, Thank you for taking your time and writing a review about us. It is very impotant for us that all of our staff is friendly with our guests. I will talk to our manager about this. We look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Anders

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel in the best area of Stockholm. Excellent breakfast and bar/restaurant. Friendly and knowable staff.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 2 dec 2023
Dear Anders, Thank you for taking your time and writing a review about us. We are very happy that you liked our breakfast and restaurant. We look forward to welcome you back to us shortly, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations,

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Elisabeth, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

liz

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Liz, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Marcus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bar
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 2 dec 2023
Kära Marcus, Tack för att du har tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, det gläder oss att du tyckte om vår bar. Vi ser fram emot att välkomna dig åter till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Peter, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Joakim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisk miljö, underbar personal, stormtrivs alltid på hotell Dagmar
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 2 dec 2023
Kära Joakim, Tack att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Åsa

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 26 dec 2023
Dear Åsa, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenheim Head Of Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Emil

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 5 jan 2024
Dear Emil, Thank you for taking your time and rating us on Expedia! Best regards, Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Margaretha

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 2 dec 2023
Dear Margaretha, Thank you for taking your time and writing a review about us, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt och trevligt hotel med bra läge
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lisa Söderlund Guest Relations Manager op 13 nov 2023
Dear Guest, Wow, this review leave us with big smiles on our faces. We hope to welcome you back very soon again! Have a wonderful day,

10/10 – Uitstekend

Linnea

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lisa Söderlund Guest Relations Manager op 13 nov 2023
Dear Linnea, Many thanks for your lovely review. We are delighted to have guests such as you at Villa Dagmar and we can not wait to be able to welcome you back soon again!

8/10 – Goed

patric

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lisa Söderlund Guest Relations Manager op 13 nov 2023
Dear Patric, Thank you for this wonderful review. We are delighted to see that you had a wonderful time with us at Villa Dagmar. Have a wonderful day!

10/10 – Uitstekend

Mattias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hanna op 4 nov 2023
Kära Mattias, Tack för att du lämnat ett omdöme om oss, Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bästa upplevelsen
En helt fantastisk upplevelse från det vi checkade in tills vi åkte därifrån. Bästa service. Restaurang Salon - super mat och dryck. Kunnig och service inriktade personal. Här vill jag bo och äta fler gånger 😂 Fem stjärnor.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hanna op 4 nov 2023
Kära Jane, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, jag blir väldigt glad att du tyckte om vår nya restaurang Salon. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka till oss. Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Franklyn

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hanna op 4 nov 2023
Dear Franklyn, Thank you for taking your time and writing a review about us, we look forward to welcome you back to us, Best regards Hanna Widenhiem Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Joanna

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hanna op 4 nov 2023
Kära Joanna, Tack för att du lämnat ett omdöme om oss, Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lyx
Väldigt bra hotell med fina och tysta rum. Andas lyx. Underbar frukost med möjlighet till beställning vid bordet.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hanna op 30 okt 2023
Kära Peter, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme om oss, vi är väldigt glada att du haft en sån fin vistelse. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relation

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hanna op 30 okt 2023
Dear Anonoymous, Thank you for taking your time and writing a review about us, Best regards Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Malin

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hanna op 30 okt 2023
Kära Malin, Tack för att du tagit dig tiden och lämna ett omdöme om oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Villa Dagmar is an amazing hotel and has everything a visitor to Stockholm needs - excellent staff, incredible food, very comfortable rooms, centrally located and very very walkable. I am so lucky to have found Villa Dagmar and I cannot wait to return. It truly made for an unforgettable first visit to Stockholm.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Lisa Söderlund Guest Relations Manager op 20 okt 2023
Dear Nick, I would like to thank you for sharing your feedback from your stay with us at Villa Dagmar. I am delighted to read that you had such a wonderful stay with us. I hope we get the pleasure of welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hanna op 16 okt 2023
Kära Anna,Tack för att du har tagit dig tiden och lämna ett omdöme om oss, Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations,

10/10 – Uitstekend

Vendela

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lisa Söderlund Guest Relations Manager op 17 okt 2023
Dear Vendela, Thank you for this wonderful review. We are delighted to have lovely guests such as you. We can not wait to welcome you back to Villa Dagmar again. Have a wonderful day!