The Highland Hotel by Compass Hospitality

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Strathpeffer

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Highland Hotel by Compass Hospitality

Voorkant van accommodatie
Superior Twin kamer | 1 slaapkamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, beddengoed
Bar (ter plaatse)
Interieur
Lounge

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Familiekamer

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

7,2 van 10
Goed
(25 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer (Loch View)

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Bay Highland Hotel, Strathpeffer, Scotland, IV14 9AN

In de buurt

  • Strathpeffer Pavilion - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Strathpeffer Pump Room - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Castle Leod - 5 min. rijden - 2.9 km
  • Falls of Rogie - 8 min. rijden - 6.1 km
  • Inverness Castle - 30 min. rijden - 36.5 km

Lokaal vervoer

  • Dingwall Station - 8 min. rijden
  • Inverness (INV) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cookies chinese - ‬8 min. rijden
  • ‪Glenord Distillery Visitor Centre - ‬10 min. rijden
  • ‪Cononbridge Chinese Takeaway and Chip Shop - ‬13 min. rijden
  • ‪Strathpeffer Old Station - ‬10 min. lopen
  • ‪Tarvie Services - ‬8 min. rijden

Over deze accommodatie

The Highland Hotel by Compass Hospitality

Hotel in een landelijke omgeving
Profiteer bij The Highland Hotel by Compass Hospitality van faciliteiten zoals een terras, een tuin en een bar. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een balzaal en een 24-uurs receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: GBP 12 voor volwassenen en GBP 6 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Balzaal

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 12.0 voor volwassenen en ca. GBP 6.0 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 10 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Highland Hotel Strathpeffer
Highland Strathpeffer
The Highland Hotel
The Highland Hotel by Compass Hospitality Hotel
The Highland Hotel by Compass Hospitality Strathpeffer
The Highland Hotel by Compass Hospitality Hotel Strathpeffer

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Highland Hotel by Compass Hospitality?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 10 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij The Highland Hotel by Compass Hospitality te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Highland Hotel by Compass Hospitality?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Highland Hotel by Compass Hospitality uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Highland Hotel by Compass Hospitality?

Dit hotel ligt in een landelijke omgeving, binnen 5 minuten lopen van Upper Pump Room en Strathpeffer Pavilion. Ook Strathpeffer Pump Room en Blackmuir Wood liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over The Highland Hotel by Compass Hospitality

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 165 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 194 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 538 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Lotte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beautiful hotel on the ground floor, lots of space to sit and enjoy the beautiful surroundings. Friendly staff. The hotel has a lot of charm. However, the room is very basic and misses any charm, the mattress is old and uncomfortable and outdated bathroom. Breakfast was also very basic.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gregorius

So autentic. I love all about it. Mostly the building en interior. So Scottisch
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Oké service met ontbijt en diner degelijk Engels!

Service oké. Kleine en trage lift. Eten oer degelijk Engels. Hotel heeft aan buitenkant onderhoud nodig. Een Nederlandse groep was lawaaierig.
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Britt

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verschrikkelijk. Vies, saai, vergane glorie.
3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Aude

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnifique bâtisse, avec du charme, mais qui mériterait des rafraîchissements. Certaines petites choses ne doivent pas être trop coûteuses et mériteraient d’être faites (robinets du lavabo qui fuient par exemple). Une très grande chambre et une très petite qui sentait bizarre (insecticide?). Accueil mitigé: nous étions 2 adultes avec 2 enfants, et nous avons eu 2 chambres aux opposés de l’hôtel et pas au même étage. Pas très sympa de ne pas prévoir 2 chambres cote à cote pour une famille. Le petit déjeuner (non inclu): on nous installe à une table qui n’est pas débarrassée des clients d’avant, pas de produit frais (fruit, ni même des yaourts). nous avons demandé s’il y avait du chocolat chaud pour les enfants, on nous a demandé d’attendre et personne n’est jamais venu nous répondre (on sent que le personnel est perdu: il mériterait d’y avoir un manager). Tout comme on nous a demandé de payer le petit déjeuner que nous avions déjà réglé en cash, mais cela n’était noté nulle part: il manque des procédures cadrées. Bref, séjour mitigé.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tauseef

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute place with traditional Scottish interior decorations. Good value for money. Peaceful and quiet location.
Exterior
Lobby area
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was amazing stay ever
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful old building but with modern, basic rooms. Lovely dining hall and well maintained gardens, staff lovely. Windows unfortunately only partly opened - not ideal during our summer visit. Limited restaurant menu but other restaurants within walking distance. Bathroom a bit musty but the room was clean. Car parking very limited, priority seems to be coach tours. Overall good, would stay again, but not the best value for money at the price we paid.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mengqi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Christopher

Zakenreiziger
Positief: Netheid
The property certainly had some character but was very old and overpriced in my opinion. Staff were the hotels saving grace as they were all wonderful
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Ronald

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poor quality and choice at breakfast. Despite paying extra the bedroom was both small and in need of refurbish. We left a day early.
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

brian

Reisde met een groep, Reisde met partner
Music venue below room until 11:00 pm. Very noisy
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Jayne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
With a very grand facade, this is a beautiful building in a lovely location. Handy for an overnighter on our way to catch the ferry to Ullapool the next morning. The staff were also great. However, our room was awful. We had a laugh about it as it was only for a night, but it was pretty grim. The walls were absolutely filthy, the window frame black with mould, the bathroom, while actually looking quite new and having all the mod cons, appeared neglected with the tiles in the shower showing signs of mould and the showerhead needing a good clean. The hairdryer was a real relic! As I say, fine for a night but don't expect anything more than you would find in a hostel. Also, to mention - the walls are paper thin. Could hear the people talking in the next room until about 4 in the morning. Could do with some serious investment and upgrading (even a lick of paint!) and it would be AMAZING! (Breakfast was good.)
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a beautiful and unique hotel with a lot of charm and history. Staff are very friendly and helpful. The town of Strathpeffer is beautiful, quaint and peaceful. I am so glad I stayed here rather than in a bigger city like Inverness. Some of the interiors are a bit outdated, so if you are looking for something super modern and high tech, this may not be for you.
5 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Todd

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were amazing and made the stay a plus, especially the food and beverage manager. Room was clean, but a few draw backs were the tv which was the size of a computer screen and the one tiny window about 1 foot in width that only opened 3 inches was a negative. Was a little warm and dark because of this. If you get this type of room consider asking for an upgrade. Breakfast was a bargain and definately worth it. Had a concern that for some reason, the wifi in this hotel wouldn't allow us to us LGBTQ apps which made us feel they were blocked which made us wonder if the community and or owner are extremely conservative which made us feel uncomfortable. Apps worked in every other part of town and all over Scotland except the hotel wifi.
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff not as helpful or friendly as other hotels we stayed in during our trip to Scotland. When I notified the front desk that we had no TV remote in our room their response to correct the issue was none existent. The only elevator was not working during our stay which made moving luggage difficult to the second floor. Not many food options to choose from in the small town center.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We found it to be quite charming and relaxing. The only negative is their restaurant can't handle the number of guests the hotel can accommodate. We had to walk down the street and pick up Chinese food. That made the experience less than perfect
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Stefanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
The hotel had a nice atmosphere and friendly staff, although everybody seemed overwhelmed with a local event that night. We stayed for 2 nights, and it would have been nice if room service had cleaned up our overflowing waste bin as well as some used plates and glasses after the first night. The building itself needed some work in the upper floors. We looked over a rotting terrace/roof to the terrace on the ground floor. The carpet in our room needed replacement. But the room and bathroom were clean and spacious. I would likely stay there again.
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Maxime

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jodi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the hotel is old it is well kept…only issue was the walls were very thin and both nights I had a loud snoring person next door that kept me awake.
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

andrea

Negatief: Netheid, personeel en service
Nous avons eu une première chambre dans un était abîmé globalement et surtout une douche non nettoyee remplie de moisissures. Après une réclamation par expédia la personne en charge de l’accueil a fait une prise en charge de notre réclamation de manière glaciale et désagréable sans même s’excuser de l’état de la chambre. Finalement nous avons eu une nouvelle au 3 eme étage qui semblait rénovée et propre
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
COACH PARTIES MEANT INDIVIDUAL GUESTS GOT LITTLE ATTENTION. Breakfast was especially bad food and drink items were running out and not replaced young staff were taking one plate at a time to kitchen when there were dirty tables everywhere. Staff just seemd uninterested. One exeption was reception who was very good. Whole hotel a bit tired
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Mélanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnifique hôtel de style victorien, et très beau village. Le personnel manque un peu de joie et d'entrain, pour certains d'entre eux. Bon rapport qualité/prix.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sanjay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely Hotel we itj character in the Scottish Higlands
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Murdo

Positief: Netheid, personeel en service
Staff very helpful, room was clean, it was as we expected it to be.
2 nachten verbleven in april 2025