Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Hilton Garden Inn Stuttgart Neckar Park

Hilton Garden Inn Stuttgart Neckar Park
Mercedesstrasse 75, Stuttgart

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 432 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 432 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pepijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit is top
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Luisa op 18 sep 2023
Thank you for your rating! We are looking forward welcoming you back in the near future.

6/10 – Redelijk

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn schoon, ontbijt is goed. Dekbedden en kussens zijn 100 procent polyester, ook veel polyester in het matras. Slecht geslapen. Volgens ons is er weinig luchtverversing in het hele hotel
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Luisa op 17 jul 2023
Thank you for sharing your experience! We are looking forward welcoming you back in Stuttgart, Best regards

6/10 – Redelijk

Sjoerd

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nancy Hagenloch op 3 mei 2023
Thank you, Sjoerd, for your rating here on hotels.com.We are sorry to see that your stay was not as expected and we do apologies for any inconvenience caused.We trust to have the pleasure of welcoming you back to restore your faith in our hotel.Kind regards,

8/10 – Goed

Tinne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Nancy Hagenloch op 14 sep 2022
Thank you, Tinne, for your top rating here on hotels.com! We liked to see that you enjoyed your time with us and are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings from Germany,

2/10 – Ontzettend slecht

Filmon

3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Nancy Hagenloch op 8 feb 2023
Hello Filmon! We are sorry to learn that your stay with us was not as expected and we do apologies for any inconvenience caused. We do hope to have the pleasure of welcoming to restore your faith in our hotel. Many greetings from Germany.

10/10 – Uitstekend

Olga

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Max, Utrecht

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima voor een bezoek aan het prachtige Mercedes museum!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van BG op 30 sep 2020
Dear Max, thank you very much for your positive Feedback. We are glad to hear that you were satisfied with your stay and hope to welcome you again soon. Kind regards, Hilton Garden Inn Stuttgart Neckarpark

8/10 – Goed

Marja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 25 aug 2020
Dear Marja, thank your for your visit to the City of Stuttgart and also for your stay at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Your rating shows us, that you had an enjoyable stay with us and we are looking forward to welcome you back soon in Stuttgart. Many greetings,

8/10 – Goed

Andre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net hotel, ideaal voor bezoek aan Mercedes
Net hotel, niet heel bijzonder. Ideaal voor een bezoek aan Mercedes museum, op loop afstand. Parkeren kan gratis langs de straat (300+) plekken. Echter een betaalde garage is er ook als je dat fijner vindt. Kamer is prima, net heel ruim. Verder netjes in orde, echter geen 'wow' factor.
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 5 jun 2020
Dear Andre, thank you for staying with us at our Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark and for sharing your experience here on hotels.com. I am glad to hear that you were satisfied with the location. We are looking forward welcoming you back in the near future. Many greetings from Germany,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed, schoon, netjes, vriendelijk, lekker eten.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 20 feb 2020
Dear guest, thank you for being our guest during your stay in Stuttgart. We are really glad to hear, that we could convince you with our whole product! We are looking forward to welcome you back soon at our nice Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel maar buiten het centrum direct naast het voetbalstadion
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 27 dec 2019
Dear guest, thank you for your stay at our nice hotel. We are really satisfied, that you enjoyed your stay with us! We are looking forward to welcome you back soon as our guest, many greetings

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, veilige parkeergarage, Palm beach om de hoek, leuke tent!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 27 dec 2019
Dear guest, thank you for being our guest during your visit in Stuttgart. We are really glad to hear, that our cleanliness as well as our parking space stood positive in your mind! It will be a pleasure to welcome you back soon as our guest. Many greetings from Stuttgart,

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 1 sep 2019
Sehr geehrter Frank, wir bedanken uns für Ihre Entscheidung zu einem Aufenthalt im Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark und Ihre damit verbundene Bewertung! Aus dieser schließen wir, dass wir Sie mit unserem Produkt und unserem Service überzeugen konnten und würden uns freuen Sie bald wieder als Gast bei uns willkommen zu heißen. herzliche Grüße aus Stuttgart,

8/10 – Goed

Antoine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 23 aug 2019
Dear Antoine, thank you for choosing Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark and for taking time to rate us. We are very glad to see, that you enjoyed your stay with us! we are looking forward to welcome you back soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Q., amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Céline Brunet - Deputy General Manager op 15 aug 2019
Dear guest, thank you for your visit to the Hilton Garden Inn Stuttgart Neckarpark and your visit to the City. Thank you for your outstanding rating! We are looking forward welcoming you back in the near future. Best regards from Stuttgart,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel netjes, modern, heel vriendelijk en behulpzaam personeel
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Céline - Deputy General Manager op 5 aug 2019
Dear guest, it's nice to see that our friendly service has remained in your memory. Thank you for this top rating. We would like to welcome you again. Best regards

8/10 – Goed

ivar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van NicoleUllrich op 3 mei 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und begrüßen Sie gerne bald wieder als Gast im Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Viele Grüße, Nicole Ullrich - Head of Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Sina Krämer - Front Office Supervisor op 2 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your top rating! We like to see that you enjoyed your time with us and are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij de arena en goede parkeermogelijkheden.alles was proper en netjes on het hotel.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ricarda Sperling op 14 jan 2019
Dear Guest, thank you for sharing your experience and for your good rating! We liked to see that you enjoyed your time with us and we are looking forward welcoming you back in the near future. Kind regards from Stuttgart. Ricarda Sperling -Deputy General Manager-

8/10 – Goed

Ralph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ricarda Sperling op 17 jan 2019
Lieber Ralph, vielen Dank für Ihr gutes Feedback anlässlich Ihres Aufenthalt in unserem Hause. Sehr würden wir uns freuen, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus Stuttgart. Ricarda Sperling -Deputy General Manager-

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van RS op 23 jan 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre 3-Sterne Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Haus. Gerne hätten wir erfahren, was zu einem perfekten Aufenthalt gefehlt hat um unsere Serviceleistung stetig zu verbessern. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder als Gast in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Bis dahin verbleiben wir mit winterlichen Grüßen aus Stuttgart. Ricarda Sperling -Deputy General Manager-

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Keurig hotel zeker zijn sterren waard!
Keurig hotel. Helaas voor ons waren ze bezig met de renovatie van het restaurant... Bedden,douche e.d alles keurig.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 11 sep 2018
Thank you for your choosing our hotel for your recent journey to Stuttgart and for sharing your exeprience here on this site! We liked to see that you enjoyed your time with us and please accept my apologies for our restaurant being closed due to maintenance work in our kitchen. We are looking forward welcoming you back and many greetings from Germany,

8/10 – Goed

Marion, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor tussenstop
Goed hotel voor een tussenstop. Wij hebben hier al voor de derde maal overnacht op de terugreis van onze vakantie in Italië.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 11 sep 2018
Thank you, Marion, for your top rating here on Expedia. We liked to see that you enjoyed your time with us and are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings from Germany,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel
Geen hotel voor doorreis,te ver van de snelweg. Verder ok
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 15 aug 2018
Thank you for choosing our hotel for your recent journey to Stuttgart and for rating us here in Expedia. We are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark & Many greetings,

8/10 – Goed

are, Den Bosch

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in leisure gebied
Hotel was prima, restaurant was dicht en daarmee de bar meteen ook. Verwijzing naar restaurant op loopafstand in de stad was moet echt best. Sportcafé om de hoek was wel goed als alternatief.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 6 aug 2018
Thank you for your outstanding rating here on Expedia! We liked to see that you enjoyed your time with us and are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings from Germany,

10/10 – Uitstekend

Sander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
We hadden dit hotel geboekt als uitslaaphotel voor onze reis richting Oostenrijk. We hebben ons verblijf gekoppeld aan een bezoek aan het Mercedes museum. Hadden we iets minder verkeer gehad( of vroeger vertrokken uit België hadden we het Porsche museum ook nog kunnen doen. Qua ligging is het hotel dus perfect!
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 6 aug 2018
Thank you, Sander, for your outstanding rating here on hotels.com! It was our pleasure having you staying with us and we are looking forward welcoming you back in Stuttgart. Many greetings from Germany,

8/10 – Goed

Marije, Oosterwolde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor kort verblijf in Stuttgart
Net hotel, prima kamers, goede hygiene. Personeel in restaurant erg vriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 17 mei 2018
Thank you, Marije, for your top rating here on Expedida! We liked to see that you enjoyed your time with us and we are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings from Germany,

8/10 – Goed

hanneke, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij stadion
Makkelijk en centraal gelegen. Ruime kamer en goede bedden. Was erg warm op de kamer en kregen verwarming niet lager. Omdat we er maar 1 nacht waren was dat niet zo erg.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 2 mrt 2018
Thank you, Hanneke, for your top rating here on Expedia! We liked to see that you enjoyed your time with us and are looking forward welcoming you back. Many greetings from Stuttgart

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima in orde....................................................
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 2 mrt 2018
Thank you for your top rating and we are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings from Germany,

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 6 mei 2018
Hallo Jan, Vielen Dank, dass wir Sie als Gast in unserem Haus begrüßen durften und Sie sich zudem die Zeit genommen haben uns hier auf dieser Seite zu bewerten. Wir freuen uns, dass Ihnen unsere Leistungen 4 Sterne wert sind und begrüßen Sie gerne wieder als Gast im Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Herzliche Grüße,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Geen stress voor de aankomst want je kan wanneer je wil inchecken. Super vriendelijk personeel. Mooi en verzorgd hotel. De familiekamers was zeer ruim en mooi. De kinderen willen er wonen. Ontbijt vers en lekker en groot aanbod. Genoeg prkeervoorziening.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Nancy Kleinert op 12 feb 2018
Thank you you very much for your outstanding rating! We liked to see that you and your family enjoyed your time with us and are looking forward welcoming you back at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Many greetings from Germany

10/10 – Uitstekend

Hermano, Haren G.N.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great hotel nearby Mercedes Benz museum. Spacious room.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Julia Kleppel op 7 sep 2017
Thank you for sharing your experience here on ctrip! We are looking forward welcoming you back in Stuttgart, Julia Kleppel -Convention Sales Supervisor-

8/10 – Goed

marion, alphen aan den rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel for an overnight stop
we booked a room for 3 persons but when we arrived it appeared that the airconditioning in the room was broken. So we got 2 rooms instead of one. For the inconvenience we got a voucher for a free drink at th bar. The only minus was that restaurant was not open for diner
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Julia Kleppel op 29 aug 2017
Thank you for your stay at our hotel in Stuttgart. Also thank you for the time you have taken to give us your feedback on this page. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay at our hotel. Feedback like yours is very important to us, as we can only learn more about the wishes and needs of our guests and work on improving them. We are looking forward to welcoming you again to our Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Kindest regards from Stuttgart.

8/10 – Goed

B.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamer en douche
Alles was prima
Reactie van General Manager op 5 jan 2017
LIeber Gast, Vielen Dank für die lobende Worte bezüglich der Sauberkeit in unserem Haus. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Bis zum nächsten Mal im Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Herzliche Grüße Nancy Kleinert, Deputy General Manager

8/10 – Goed

G.J., Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor doorreis een prima hotel. Lokatie is niet inspirerend, in directe omgeving is weinig of niets te beleven. Hotel is verzorgd en personeel is behulpzaam en vriendelijk. Prijs/kwaliteit is goed.
Reactie van General Manager op 15 aug 2016
Dear Guest! First of all I would like to thank you for choosing the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark during your visit to the city as well as for giving us your opinion. I am very pleased that you had an enjoyable and satisfying stay with us at the Hilton Garden Inn Stuttgart. Also your feedback shows the management as well as all team members, that we are doing our best to fulfil our guest’s wishes and meet their expectations. So we take your lines as motivation for future times and would like to thank you very much for that. Dear Guest, we promise to do whatever it takes to ensure you are 100% satisfied. We are looking forward to welcoming you back at the Hilton Garden Inn in Stuttgart. Yours truly Melanie Henneberger

10/10 – Uitstekend

Gregor, Heerlen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima service, beleefde en vriendelijk personeel
Reactie van General Manager op 8 aug 2016
Dear Gregor, First of all I would like to thank you for choosing the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark during your visit to the city as well as for giving us your opinion. I am very pleased that you had an enjoyable and satisfying stay with us at the Hilton Garden Inn Stuttgart. Also your feedback shows the management as well as all team members, that we are doing our best to fulfil our guest’s wishes and meet their expectations. So we take your lines as motivation for future times and would like to thank you very much for that. We promise to do whatever it takes to ensure you are 100% satisfied. We are looking forward to welcoming you back in Stuttgart. Yours truly Melanie Henneberger

4/10 – Matig

Melina

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider hat mich dieses Hotel sehr enttäuscht. Auf meinem Zimmer waren keine Handtücher und zwei kaputte Lampen. Leider gab es ebenfalls Komplikationen mit der Türkartenaktivierung und der Einbuchung des Frühstücks. Das Personal wirkte sehr verunsichert und überfordert mit der Gesamtsituation. Ganz klar nicht zu empfehlen.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Alan

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 30 apr 2024
Hallo , vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen

8/10 – Goed

Marian

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 26 apr 2024
Hallo Marian, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen

8/10 – Goed

michael

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 26 apr 2024
Hallo Michael, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen

10/10 – Uitstekend

Vadim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 26 apr 2024
Dear Vadim thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team

8/10 – Goed

Agnieszka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baustelle neben an.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 26 apr 2024
Hallo , vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen

8/10 – Goed

Janina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 26 apr 2024
Hallo Janina, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen.

8/10 – Goed

Hans-Joachim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 26 apr 2024
Hallo Hans Joachim, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen

8/10 – Goed

Timothy

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Melanie op 21 apr 2024
Dear Timothy,Thanks a lot for your good rating. We would be happy to see you again in our location.Best regards

10/10 – Uitstekend

Fabian

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Melanie op 21 apr 2024
Dear Fabian,Thanks a lot for your good rating. We would be happy to see you again in our location.Best regards

8/10 – Goed

Josh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Detlef Winter, General Manager op 26 apr 2024
Dear Josh, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team

8/10 – Goed

Huichuan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
酒店比较陈旧,毛巾都是用过很久的。位置非常好在保时捷中心对面,走路到奔驰博物馆十分钟不到。距离斯图加特fc主场也非常近。
Reactie van Luisa op 13 feb 2024
Thank you for staying with us at the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark and for sharing your experience. I am glad to hear that you were satisfied with your stay and our service. We are looking forward to welcoming you again to the Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark.

10/10 – Uitstekend

Felix

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren mit zwei Kindern im Hotel. Die Betten waren bequem und die Größe des Zimmers ausreichend. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Frühstück lecker. Mercedesmuseum zu Fuß in 5 Minuten erreichbar. Super praktisch für Fußballfans, Stadion direkt nebenan. Mit dem Auto sind Therme, Zoo und Innenstadt in ca. 10 Minuten erreichbar. Alles bestens.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Luisa op 13 feb 2024
Vielen Dank, Enes, für Ihre Bewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder als Gast im Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark begrüßen zu dürfen.

8/10 – Goed

Udo

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Luisa op 13 feb 2024
Vielen Dank, Enes, für Ihre Bewertung. Wir freuen uns Sie bald wieder als Gast im Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark begrüßen zu dürfen.