Hótel Egilsen
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Stykkisholmur
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een iPad
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een iPad
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een iPad
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Verwarming
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een iPad
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Adalgata 2, Stykkisholmur, IS-340
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Fosshotel Stykkisholmur
Fosshotel Stykkisholmur
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 343 beoordelingen
De prijs is € 277
inclusief belastingen en toeslagen
25 aug - 26 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. ISK 2500 voor volwassenen en ca. ISK 1275 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hótel Egilsen Hotel Stykkisholmur
Hótel Egilsen Hotel
Hótel Egilsen Stykkisholmur
Hótel Egilsen Hotel
Hótel Egilsen Stykkisholmur
Hótel Egilsen Hotel Stykkisholmur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hótel Egilsen
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 sep 2020
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merveilleux !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Karl Magnus
Reisde met een groep
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karl Magnus
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Hans Erik
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans Erik
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Laila
9 jul 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hggeligt hotel
Laila
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Laila
8 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charmerende hotel
Laila
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Hsiaoling
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Hsiaoling
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
20 aug 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Jose Miguel
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jose Miguel
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Hetti
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charming
Hetti
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Thomas
12 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018