OYO Hotel Sumter SC Downtown

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Sumter

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO Hotel Sumter SC Downtown

Zwembad
Businesscentrum
Dineren
Een minibar, een bureau, gratis extra bedden, gratis wifi
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
226 N Washington Street, Sumter, SC, 29150-4205

In de buurt

  • Morris College - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Swan Lake Iris Gardens - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Dillion Park - 4 min. rijden - 4.6 km
  • Sumter Mall - 6 min. rijden - 5.9 km
  • Palmetto Tennis Center - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Florence, South Carolina (FLO-Regionale luchthaven Florence) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬14 min. lopen
  • ‪Captain D's - ‬3 min. rijden
  • ‪Burger King - ‬12 min. lopen
  • ‪Wendy's - ‬14 min. lopen
  • ‪Sumter Original Brewer - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO Hotel Sumter SC Downtown

Hoogtepunten van de accommodatie
OYO Hotel Sumter SC Downtown biedt faciliteiten zoals wasvoorzieningen en een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een snelle uitcheckservice, een geldautomaat/bankservice en een automaat
  • Een lift, een 24-uurs receptie en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 125 kamers bieden gemakken zoals kussenkeuzemenu's en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Balkons, koelkasten en magnetrons

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 5 plekken per unit)
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Gratis extra bed
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Geldautomaat
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis extra bed
  • Kussenkeuzemenu

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Magnetron
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: USD 20
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: USD 20
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen USD 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
2 in totaal
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 18 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn gratis extra bedden.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: USD 100 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 10 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: USD 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: USD 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden en een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Econo Lodge Hotel Sumter
Econo Lodge Sumter
Econo Lodge Sumter Hotel

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO Hotel Sumter SC Downtown?

Ja, bij OYO Hotel Sumter SC Downtown zijn huisdieren toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van USD 10 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij OYO Hotel Sumter SC Downtown te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij OYO Hotel Sumter SC Downtown?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 20.

Tot hoe laat kan ik bij OYO Hotel Sumter SC Downtown uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 20.

Waar ligt OYO Hotel Sumter SC Downtown?

Dit hotel in Sumter ligt binnen 5 minuten lopen van Sumter County Museum en Prisma Health Toumey Hospital. Ook Sumter City Hall en Sumter County Library liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over OYO Hotel Sumter SC Downtown

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 213 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 213 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 213 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 213 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 94 van 213 beoordelingen

4,8/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

3,8/10

Voorzieningen

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

PAULETTE

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Property is no longer owned by OYO Hotels and no one notified Me I found out when I arrived at the property to check in to the Hotel! My reservation was cancelled the Hotel sold to Summerville Inn and no courtesy text, call or email to inform me about this cancellation or Sale of the hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jazznaiye

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Andrea

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
DO NOT BOOK THIS HOTEL! The OYÓ hotel no longer exists as of July 2023 and in its place is a Sumter Palmetto Inn which is awful and not even close to what the pictures look like. Expedia confirmed directly with the property that is under new management and I was relocated elsewhere.
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

cheryl

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not book here will loose your $ they won’t refu

When you look at the room, they tell you that they will give you a real phone because they know the rooms are not up to standard. Once you leave the property, they will not refund anything. It’s a scam The worst, we lost our booking no refund when we refuse to check I. To a dirty full or roaches rooms. They sign a paper saying they would do a refund and never did. The condition of the rooms was really unspeakable! The worst we had ever seen! We lost our money. No refund for an untada le rooms
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Paula

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn’t like nothing
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Quasheera

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was nasty asked several times for them to clean it and they didn’t it had roaches someone else’s dirty underwear broken dresser drawers dirty sink n mirror just absolutely disgusting and I have pictures and videos
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Can't refund because I have made an mistake on booking it online
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Carl

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was dirty and looked unsafe
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Qua

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was very comforting
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Tracy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great.
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Malissa

3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Belinda

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m very disappointed, the picture on the browser has nothing to do with reality, the place does not feel secure the room was filthy, towels were dirty, curtains are in really bad shape.I have photos to proof that it was nothing compared to what it looks like on the ad. I would definitely not stay at any OYÓ hotel. I have pictures of the interior of the room and will be happy to share if this will help improve Expedia’s list of hotels and actual look of their rooms
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

brooke

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was terrible room was dirty the place was crappy
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Patricia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Myra

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was in a convenient area.
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kasi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Marquavis

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is always pleasant when I stay at this location. The location is pretty convenient and the rooms were clean.
15 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Yolanda

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed at OYO many times before and I was satisfied with everything. I know you get what you pay for and I’m not the picky type but this time was freaking HORRIBLE. I woke up at 4 in the morning to use the bathroom and roaches was coming from every angle in the room. Luckily I put all my bags in my car after my shower because if I didn’t I would’ve been bringing them home with me. Very Disappointed
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jennifer

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disgusting - do not stay here

This was the most disgusting hotel I’ve ever been at. I didn’t end of staying and got charged for my reservation even though he told me he would refund me. None of the rooms were clean. It smelled. There was construction going on after 9 pm. There was furniture all over the sidewalks and hallways. Mattresses chairs dressers. It was the most astonishing site and did not feel safe there. I requested a refund and no questions were asked. This place should not be allowed to have guests. It is not safe or even complete as a hotel.
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Shelby

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very sketchy area.
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing to like, dirty old buildings, front desk was like checking into a prison and when we got to our room, there was someone in it. We found another hotel to stay in that felt safe and was clean. Awful hotel, i cant believe it was even on your list. What can we do to get our money back, very dissappointed!
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Willard

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not again

No room service during my stay. Ceiling leaked during rain. Bathroom door was falling off the hinges. bed needed replacing
2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Joey

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

RIP OFF Outfit. Not business friendly

Terrible customer service. Not apparent that check in is not available until after midnight. Non refundable bookings through Hotels dot com The only actual phone # that you can find is a "Reservations Only" line that I waited over 20 minutes to get through on to have them hang up on me when I tried to get to a CS representative to assist me Do NOT book with this chain, and its enabler Hotels dot com Im letting the conpany I work for and the over 1000 transporters know and I am advocating boycotting this lame business model and the service where their BS hotels books through I am also contacting every other service that I see OYO listed on and let them know of my experience Theres a real reason why they are rated so low and Im piling on with 0 stars to add
1 nacht verbleven in oktober 2022